Виховний захід «Україна – найкрасивіша держава»

Про матеріал
Мета: поглибити знання учнів про Україну; прищеплювати любов до рідного краю; розширити зміст поняття громадянин України; розвивати мовлення учнів; виховувати патріотичні почуття та усвідомлення приналежності до українського народу.
Перегляд файлу

                                                       Гнатенко Лариса Павлівна

 Шевченківська спеціалізована загальноосвітня школа – інтернат з поглибленим вивченням предметів гуманітарно - естетичного профілю Черкаської обласної ради

 

                                   «Україна – найкрасивіша держава»

Мета: поглибити знання учнів про Україну; прищеплювати любов до рідного краю; розширити зміст поняття громадянин України; розвивати мовлення учнів; виховувати патріотичні почуття та усвідомлення приналежності до українського народу.

Обладнання: картини рідної природи; карта України; символи України; вишиваний рушник, колосся і калина; плакат «Видатні українці», український рушник з хлібом-сіллю.

Девіз: Усі ми – це наша родина, це наша сім’я, це наша Україна.               

Хід заняття

І. Організація класу 

II. Основна частина заняття

1.    Слово вихователя.

- Розповідь вихователем  легенди «Наша земля».

    Колись давно Бог створив народи і кожному наділив землю. Наші ж предки кинулись пізніше, але землі їм уже не дісталося.

DSC08717От вони й прийшли до Бога, а він у цей час молився, і вони не сміли йому щось сказати. Стали чекати. По якійсь хвилі Бог обернувся, сказавши, що вони чемні діти, хороші. Дізнавшись, чому прийшли до нього, запропонував їм чорну землю. «Ні,- відповіли наші предки, - там уже живуть німці,  французи, іспанці, італійці. «Тоді я вам дам землю ту, що залишив для раю, там усе: річки, озера, ліси, степи. Але пам'ятайте, якщо будете її берегти, то вона буде ваша, а ні -  ворога».

    Пішли наші предки на ту землю, оселилися і живуть до сьогоднішнього дня. А країну назвали Україною.

    Кожна людина з великою любов’ю і душевним трепетом згадує те місце, де вона народилася, де промайнуло її дитинство, дитинство з дивосвітом-казкою, з материнською ласкою у затишній батьківській оселі. То родинне вогнище, маленька батьківщина кожної людини. То її велике «Я», з якого починається людина, родина, батьківщина і вся наша велична й неповторна у світі Україна - Батьківщина. Її красою захоплювались поети, художники та композитори.

… Буває, часом сліпну від краси.

     Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,

     Оці степи, це небо, ці ліси,

     Усе так гарно, чисто, незрадливо,

     Усе як є – дорога, явори,

     Усе моє, все зветься Україна.             Л.Костенко

Відео 7 чудес України

 Вихователь:

1. Наша Батьківщина – це.... (Україна)

2. А тепер назвіть столицю України.... (Київ)

3. А  найбільша річка, яка протікає по території України...(Дніпро )

2.    Асоціативний кущ

Вихователь:

-Діти, а що для вас означає слово Батьківщина?

  1. Асоціювання, „гронування”.

Запишіть слова та фрази, які спадають на думку зі  словом  „Україна”.

 

                Рушники                                                          Народ

 

          Пісні                                                                               Київ    

 

     Тарас Шевченко                                                          Дніпро

DSC08782Вихователь: Батьківщина - це земля, на який ти народився,  де народилися твої батьки, усі ми. Це тато і мама,  це твої друзі, учителі. Це стіжка, яка веде тебе до школи, птахи, які співають дзвінкоголосі пісні, - це твоя маленька Батьківщина.  Батьківщина – це казки, які розповідала бабуся, це зелена травичка і наша блакитна річка _ Сіверський Донець. Батьківщина – це і Україна. Україна – це рідна мова, чарівна пісня, талановитий народ.

Учениця.  Я народилась в Україні

І почала життя своє.

Тут небеса високі ї сині

DSC08728На що не глянеш - все моє!

Трава для мене зеленіє,

Для  мене світлі дні ясні

І сонце пестить і леліє,

Летять до серденька пісні.

Тут кожна квіточка співає

Струмочок ніжно жебоніть.

І краю кращого немає,

Де б я могла та вільно жить!

3.    Інсценізація

Вихователь: Засперечались одного разу діти, яка стежка найкраща?

Діти:  1. – До магазину, - там є цукерки.

           2. – Ні, до школи, - там є діти.

           3. – Ні, до річки, - там можна купатись.

           4. – Ні, в садок, - там повно яблук та груш.

           5. – Ні, у поле, - там простір широкий.

Але тут увійшла мама. Діти запитують її: (хором)

«Яка стежка найкраща?»

Вихователь:Мама подивилась на дітей, лагідно посміхнулась і відповіла:

Мати: -   Додому, діти! До рідного дому!

Вихователь: А якщо об’єднати разом усі родини, всіх людей, які живуть в Україні, то як тоді ми їх назвемо?

- Народ.

Вихователь:  Так, народ України, український народ. Ми всі одна сім’я, повинні жити дружно.

4.       Колективна робота

- Давайте спробуємо доповнити вірш, вставляючи останнє слово:

Ми дуже любим весь наш край,

І любим У_______ (Україну),

Її лани, зелений гай,

В саду рясну _______ (калину).

Там соловейко навесні

Співає між _______ (гілками),

Та й ми співаємо _______ (пісні)

Змагається він з нами!       

М.Познанська

Підсумок усного журналу

1 Як називається країна в якій ми живемо?  

2 А тепер назвіть столицю України.

                         Відео «Найкрасивіша  Україна»

Завантаження...
doc
Додано
28 грудня 2019
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку