28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Виховний захід "Випускний вечір"

Про матеріал

Сценарій випускного вечора для загальноосвітніх шкіл. Текст сценарію підібраний згідно с індивідуальними особливостями випускників. Комічної нотки додає журнал-капустник.

Перегляд файлу

1

 

Сценарій

ВИПУСКНИЙ ВЕЧІР

(Звучать фанфари)

1 ведучий

Вечірній гомін і квіти з вітаннями,

Барви святкові і зелень рясна_

В зошиті, списаному до останнього,

Крапку упевнено ставить весна.

2 ведучий

Під неба куполом зібрала нас ця мить

І хвилюванням сповнила родинним.

Щемкою радістю під серцем щось бринить,

Цей день із зір до нас прилинув.

1 ведучий

Добривечір, дорогі гості! Перш ніж запросити на свято  випускників, хочеться нагадати, що всі ми родом з дитинства. Кожен з вас уже пережив подібні хвилини і тепер, милуючись нашими випускниками, ви, напевно, поринете думками в своє минуле. Бажаємо вам сьогодні доброго настрою, веселого свята і всього найкращого в майбутньому.

2 ведучий

Сьогодні наша школа у сяйві квітів, святкового вбрання, добрих і щирих посмішок. Ми зібралися усією родиною на наш традиційний бал "Прощання зі школою". Це останній шкільний бал для наших випускників. Світанкова зоря покличе їх у незвідані далі, різнобарв'я життя, для праці і радості. До школи прийдуть нові діти. І вона, як турботлива мати, буде виховувати їх, навчати, наставляти і випускати в життя, як робимо ми це сьогодні.

 

1 ведучий

Скільки літ в цих стінах пережито,

А перерв, занять, шкільних дзвінків,

І нарешті довгождане літо,

Школа проводжа випускників.

2 ведучий

 Заспівали гаї солов`їно,

Вся земля – веселковий розмай!

Рідна, вільна моя Україно,

Одинадцятий клас зустрічай.

Звучить «Рідний доме, школо, до побачення.»

1 ведучий

Зустрічаймо випускників добрим словом, поглядом світлим, музикою та оплесками разом  із класним керівником ___________

2 ведучий:

Ось і настала дивна мить:

Моральна проба вищого ґатунку.

Хай синьо-жовтий прапор майорить,

Під Гімн державний всім стояти струнко!

 

Лунає Гімн України

 

1 ведучий:

Сьогодні свято, незабутнє свято –

Спомин про шкільний веселий час...

І, як завжди, гостей у нас багато

Ми дуже раді всіх вітати вас!

Представлення гостей.


2 ведучий:

О мить прекрасна, зупинись.

Годиннику, не йди так швидко,

Бо зараз вручать атестат, -

І що тоді? Прощай, дитинство?

1 ведучий:

Очікуванням кожне серце б’ється,

Надії вогник ще в очах не згас.

Директорові слово надається.

Випускники, Лариса Іванівна вітає вас.

Директор вручає атестати

Класична музика

Характеристики на вручення атестата

1 ведучий:

________–  любить перебувати в центрі уваги, оригінальний, дотепний, не приборкано енергійний, надійний товариш і люблячий син. Найбільше цінує власну незалежність. Здібний, але не дуже наполегливий у навчанні симпатичний юнак. З сьомого класу незмінний  музичний оператор усіх шкільних свят.

2 ведучий:

________– товариська, добра, здібна,  має незалежний характер і власні погляди на життя й тому всі свої проблеми намагається вирішувати самостійно. Захоплюється спортом, постійний учасник шкільних та районних змагань із футболу , волейболу та легкої атлетики. Виявляючи наполегливість, може багато чого досягти в житті.

1 ведучий:

________– високий, надійний, романтичний, щирий,  стриманий і врівноважений. Має високу інтуїцію, розсудливий розум. Намагається підтримувати з усіма рівні відносини. Знавець комп’ютерної справи, постійно брав участь у створенні презентацій, як для свого класу, так і для інших. Учасник шкільних свят.  Але найбільше любить і поважає свою родину . У складі туристичної команди підкорив схили Кримських гір.

2 ведучий:

________– мила, дуже совісна і працьовита, небалакуча, ніжна, врівноважена і спокійна, гарна господарочка. Великодушна , щедра за будь-яких обставин, завжди обачна, може спокійно займатися рутинною роботою заради того, щоб досягти високого результату. Надзвичайно працелюбна, роботу в класі завжди виконувала із задоволенням. Захоплюється спортом, постійний учасник шкільних, районних та обласних змагань із волейболу та баскетболу.

1 ведучий:

________ – витончена, енергійна, має сильний характер, принципова, розумна та кмітлива. Має чудові організаторські здібності. Має хорошу пам'ять. Надійна, товариська, відповідальна. Три роки поспіль була командиром класу. Активна учасниця художньої самодіяльності. Захоплюється спортом, постійний учасник шкільних, районних та обласних змагань із волейболу та  футболу 

  2 ведучий:

_________ – надзвичайно діяльна, оптимістична, дружня. Має неординарне мислення, ініціативна та заповзятлива. Добра, мила, працьовита. Принципова і  справедлива, з інтелектуальними нахилами, здібна, брала участь у шкільних та районних олімпіадах з різних предметів. Природа обдарувала її лагідною вдачею й артистизмом. А безмежна чарівність допомагає їй брати навіть « неприступні фортеці». Відвідувала туристичний гурток. Тричі скоряла вершини Кримських гір.

2 ведучий:

Травневий вечір і ніч безкрая,

Цей день вам довго не забуть.

Сьогодні, друзі, вам вручили

Всім атестати в добру путь.

едучий:

Слово для привітання надається гостям.

1 ведучий.Усе було

За одинадцять років в школі:

Підказки, жарти,

Спогади сумні.

Все вдалину спливло...

І нині в дружнім колі

Згадаймо  ті щасливі

Й незабутні дні...

Звучить «Пісня першокласника»

 

2 ведучий. Дорогі випускники. Згадайте, як одного вересневого ранку ви, дехто з радістю та завзяттям, дехто з острахом та сльозами на очах, переступили вперше поріг школи. Вас зустріла усміхнена та красива перша вчителька. Це вона взяла ваші тендітні рученята і повела за собою у чарівний світ знань, такий складний і незвіданий. Це на неї, добру і лагідну, дивилися  ви з надією, у неї шукали захисту. Ловили кожне її слово, пильно вдивлялися в очі, шукаючи там відповіді на всі запитання. Тож яким  великим, щедрим, добрим і чуйним має бути серце, яке вмістило біль і радість кожного з вас. І сьогодні  __________ поруч, прислухайтеся до її слова.

 (Виступ першої вчительки)

1 ведучий.Літа... Літа...

Що ж, не спиняйтесь, мчіть

І довгі дні несіть у забуття.

Ніщо не вічне — тільки перший вчитель,

Лише мій перший вчитель у моїй душі

Живе усе життя.

2 ведучий.  Наймиліша, найрідніша.

Наша зоря світанкова.

Із усіх ти — найдорожча.

І  до тебе наше слово.

 Випускник

____________!

 Вчителько наша, голубко,

Шану щиру прийми від нас.

Пам’ятати тебе ми будем

Й не забудем ніколи вас.

Ластівко наша мила

Віддаємо любов тобі,

Бо в дитячі серця засівала

Зерна мудрості й доброти.

Літа й весни прилинуть далекі,

Вир життя розкидає всіх нас,

 Але завжди залишиться в серці

Рідна вчителька й наш перший клас!

Звучить  ваш улюблений романс «А на березі тім»

2-й Випускник. Шановні вчителі! Коли ви пишете на дошці крейдою, вона залишає слід, а в різні боки летить від крейди пил. Ми бажаємо вам, щоб у наступному навчальному році все, що ви напишете на дошці, збулось, а всі негаразди розвіялись, як від крейди пил.

2-й Випускник. Схиляючись перед вашою мудрістю, дорогі вчителі, ми обіцяємо у житті керуватися  вашими уроками людяності і справедливості.

2-й Випускник.

Тим, хто пізнати добро допоміг,

Тим, хто відкрив для нас тайни доріг,

Тим, хто нам крила дарує щодня,

Тим, хто відкрив нам жагу пізнання,

Тим, чия праця важка, непроста,

Тим, чиє слово добром пророста,

Тим, хто відкрив нам науки світання,

всі :     Наші найкращі і щирі бажання.

 2-й Випускник.

Зустрічі з вами цікаві, охочі,

Щоб зорями сяяли вчительські очі,

А учні у школі трудились на славу,

І вище ваш труд цінувала держава!

2-й Випускник.

Є вищий смисл у тім, що після нас.

Задзвонить школярами знову школа

І для малих почнеться перший клас,

В який ми не повернемось ніколи.

2-й Випускник.

І дивлячись сьогодні в майбуття,

І переконуючи долю,

Обрали ми девіз свого життя:

«Своїх дітей – у рідну школу!».(Піднімають вислів)

2 ведучий.

Пригадаймо, як дощі шуміли,

Ви прийшли у п’ятий клас

Не одразу ви зуміли

З учителями працювать

Випускник.

Допоміг нам класний керівник

Перешкоди всі здолати.

І був він у нас не один.

Шановні ________!

Дозвольте всіх вас привітати,

Щире «дякуєм» сказати.!

1 ведучий.Так дивовижно складається життя, що сьогодні ви ще разом, наші випускники, однокласники, а завтра – ваші шляхи розійдуться. Але через якийсь час вас покличуть стіни рідної школи, де завжди чекатимуть вашого приходу вчителі. І можливо, лише тоді ви по-справжньому зрозумієте, що саме вони найбільше про вас думали, захищали і підтримували, дбали і прагнули лише найкращого. А сьогодні востаннє спробуйте прислухатись та запам’ятати напутні слова вашого класного керівника

(Виступ класного керівника)

Випускник. Шановна _________!

Я кожен раз, коли Вас зустрічаю,

О, вчителько, прекрасна, неземна!

На Вашому обличчі помічаю

Сліди від смутку й щирого тепла.

На Ваші жіночні і тендітні плечі

Покладено було чимало тягарю.

Та незважаючи на наші, часто непривітні ,речі,

Ви любите так віддано і палко дітвору.

О, вчителько ріднесенька, якби ж Ви знали,

Наскільки сильним Ваше є життя:

Ви учням настанови все давали,

Провадивши їх в нове майбуття.

Одним лиш поглядом своїм зуміли

Посіяти у нашім серці доброту.

О,  люба вчителько, ми дякуємо щиро

За те, що ви навчили любити Батьківщину.

2 ведучий. Юність – справді найкраща пора життя. І вона приходить у школі. Юність захоплює мріями, дружбою, першим коханням. Дружба однокласників буде довіку .Школа зібрала вас, поєднала, подружила. Одинадцять років ви прожили єдиними надіями, єдиними турботами, радощами і печалями. І сьогодні разом ви -  не востаннє. Шкільний дзвінок скликатиме ваші серця на зустрічі однокласників. Ви будете допомагати один одному, бо ви – однокласники. Вас навіки поєднала школа.

Звучить пісня «Сонячні вікна»

1.Директор на поріг ступає –

Лунає вранішній дзвінок...

Досить насичені тут будні ,

Та справам не злякати вас!

Ось, вже прямуючи до класу,

Новий віддаєте наказ....

Виускник. Шановний (-а)____!

Ви старт допомогли зробити –

Й не розчарує вас фінал!

Природа поєднала в вас

Яскраво зовнішність прекрасну,

Чудовий інтелект якраз,

Керівника блискучі риси,

Але, водночас, й доброту,,

Дипломатичність, певну мякість,

Піднесеність і простоту,

Манери вишукані, гідні,

Очі та посмішку привітні...

Знайти таких людей в наш час –

Це диво, запевняю вас!

То ж знайте – ви для нас взірець!

Ви – щира, мудра, горда жінка!

Крокуйте ж далі по життю

Вперед, сміливо, без зупинки...

 Для вас звучить улюблена Софія Ротару(на мотив «одна калина» про директора)

Нам не сумно в школі жить,

Бо в нас директор дуже діловий.

Завжди все вспіва зробить,

Модна, справедлива, тільки придивись:

 

У школі топиться завжди

І діти ситі, хоч куди;

І на урок учитель кожний поспіша.

Автобус вже дітей привіз,

Зарядку їм пора робить,

Бо вже Іванівна на «мерсі» під'їзджа

 

Семінари зустріча,

Ще й свої уроки треба прочитать.

На екскурсію б  куди

Наших школярів дешевше повезти.

1 ведучий.

 Хоч завуч добрий в нас і справедливий,

Та все ж її ніхто не проведе.

Ти неуважним був чи вередливим –

Це непоміченим повз неї не пройде.

  1. ведучий

Метод об'єднання. Наради.

Засідання. Педради.

Конкурси і перемоги.

Гордість. Учні. Нагороди.

Випускник.

Шановна _________!

Ви вміли нами керувати,

Приборкувати нас і нам прощати,

Та більше всього довіряти,

В усьому довіряти нам,

За все ми дуже вдячні вам

Ми дякуємо вам за виховання,

За справедливість, доброту й старання.

1 ведучий.Наших дорогих учителів ми часто порівнювали з мамами.

2 ведучий. Так, адже вони рідні для нас, та і рідні для своїх дітей.

Випускник. Я знаю, мамо, ти очам не віриш!

Хіба такими уявляла нас?

Думками часто у минуле линем_

У ті далекі молодші класи.

Ми там малі, кумедні, неслухняні:

Косички, бантики і клякси на щоках

І дивно так, що до моєї мами

Усі ідуть з надією в очах.

Я знаю, мамо, як бувало важко

Як ти не спала уночі.

Як тріпотіло серце, наче в пташки

І як до кожного шукала ти ключі.

Ти не могла ділити неподільне:

Для тебе клас – це я і я це  - це клас.

З тобою всі ділились вільно

І ти завжди підтримувала нас.

Лиш згодом з гордістю я зрозуміла,

Що в тому є найвища благодать

Й непереборна материнська сила –

Частинку серця учням передать.

Сьогодні впевнено я можу всім сказати

Що я тебе не підвела.

І разом з друзями я хочу привітати -

Тебе як маму і нашого завуча.

1 ведучий

Є у  нас і другий  завуч,

Для класних керівників!

І рівень знань всіх її учнів

Лише похвальних вартий слів...

Але не менший анітрохи

Й організаторський талант!

Тому свята в нашій школі

Завжди успіху гарант.

Випускник. Шановна _______!

Ви – ерудована та мудра,

Ви – справедливі завжди!

Цікавий, рідкісний ваш синтез

Суворості і доброти...

Ви нас навчили дисципліні,

Крізь труднощі йти до мети.

Тож дай здоров’ячка вам, Боже,

Слухняних, добрих діточок,

Бо в свято згадувать негоже

Наших дитячих помилок!

 

Випускний капусник «Телефон»

Сцену оформлено відповідно до теми: на заднім плані - телефонний диск (пульт), номери телефонів або декорації у вигляді телефонних автоматів.

Лунає лірична музична тема «У природы нет плохой погоды». На сцені - перша пара ведучих.

  •         Славетний поет одного разу сказав: «Все, що я пишу, я пишу про час і простір і про те, що вони роблять з людиною».
  •         Простір розділяє нас із близькими людьми, а час вихоп­лює і уносить найщасливіші хвилини.
  •         Протягом усього життя людина вчиться долати простір і час, намагаючись повернутися назад - повернутися до себе самої...
  •         Але   можна   лише   підняти   телефонну  слухавку,   почути знайомий голос і пригадати те, чим жили стільки років...
  •         Ми входимо в нове життя, як у телефонну кабіну, з якої ми телефонуватимемо вам, до нашої школи...
  •         І  крізь простір  і  час  раптом донесеться далеким  відлун­ням: «Подзвони мені... Подзвони...»

Пісня-пролог Потап і Настя

Наступний ведучий 11класник телефонує однокласниці (директору школи)

Алло! Алінко! Уявляєш -  засинаю я вчора і сниться мені, що я -  директор школи! Сиджу собі у кріслі, керую... А потім забігає ...хто б ти думала?.. Лариса Іванівна з віником і кричить: «Нумо геть звідси, самозванець, геть!»

Кожний наступний фрагмент конферансу читає новий ведучий зі слухавкою в руці. В першому фрагменті (українська мова та літе­ратура) ведучий пародіює автовідповідач.

  •      Здрастуйте! З вами говорить автовідповідач кабінету укра­їнської мови. Ваше граматично правильно оформле­не повідомлення ви можете залишити після довгого сигна­лу. Не забудьте інтонаційно відокремити в ньому головні та другорядні члени речення, вставити пропущені букви і розпочати кожне нове речення з червоного рядку. Оцінку за ваше повідомлення ви зможете дізнатися після його перевірки (вчитель української мови та літератури). Дякуємо.
  •      Випускник: Невтомні сіячі розумного, доброго, вічного – _________! Нехай заколоситься засіяна вами нива знань! Нехай у ваших оселях будуть добробут, гарний достаток, тому що наша Україна найбагатша в світі не тільки своїми землями, але й своїми мудрими та працьовитими вчителями!

Наступний ведучий (англійська мова) телефонує до довідкової служби.

  •         Алло, довідкова? Мені б телефончик отримати! Прізвище?  Обама прізвище! Барак Обама!.. Хто, я ненормальний? Ні, я нормальний. Просто я тут англійську мову вивчив, а розмовляти нема з ким... Як так «немає телефону»? Вut why? Ну хоч адреса-то в нього є? Диктуйте, я запи­сую...»Обама-собака-крапка-ком». Ага, спасибі... Слухайте, а у вас цієї... Шарон Стоун телефончика нема? А хто є? Хто? (вчитель англійської мови)? Ні, дякую, не треба! Тому що з нею я і так вже домовився!
  •         Випускник:________ «не поёт»,

Але вірші із нами складала

І хоч ми не завжди розуміли їх,

Та все ж на конкурс посилали.

Хоч часом ви на нас кричали,

Що ми робили щось не так,

Проте англійську ми запам’ятали

І вдячність вам в нас на вустах!

Учительці уклонімося доземно,

Що вчила з нами мову іноземну.

Наступний  ведучий (інформатика) – юний хакер,  який дзвонить до своєї приятельки

Алло, Настусю! Це ти? Слухай, а що ти зараз робиш? Знову за комп'ютером? Принтер ти мій струминний! Як це «не заважай»? Ти що, мене вже не любиш? Вірус ти мій комп'ютерний... Ти що, все вже забула? 'А про мене ти по­думала? Дисковод ти мій лазерний! Що значить «не зруч­но»?! Перезавантажся! А сама-то слова які ласкаві казала - турбопаскаль, сі-плюс-плюс, контрл-еф-п'ять... СD-RОМ ти мій солодкоголосий! Піду я від тебе! Точно піду до (вчитель інформатики). Що, не треба? Та ладно, не піду... Тоді зустрінемося завтра! Так, в кабінеті інформатики! Мишка ти моя дисплейна!

        1 ведучий. Математикаскладна наука,

Хтось із учнів її любить,

А для інших вона – мука.

Та в житті, як не крутися,

Без неї нам не обійтися,

Випускник. Шановна (вчитель математики)!

Господь вам дав і розум, і терпіння,

Ви – педагог з душею і сумлінням.

Щоб предмет Ваш гарно знати,

Багато треба працювати

Наступний ведучий телефонує в агентство «Сни на замовлення» (історія)

Алло, алло! Як це – не туди потрапили? А куди ви цілили? Так це агентство «Сни на замовлення»! Так був такий сон – антикваріат і косметика! Як це помада погана? Та ви знаєте, що цією помадою сам Пилип Орлик губи красив? Неук! (вчитель історії) на вас нема!

Випускник: Шановний (вчитель історії)!

Ви нам повідали чимало,

Як людство здавна існувало,

Які здобутки варто цінувати,

А ще навчили власну думку мати.

Ми завжди дивувалися вашою незвичайною ерудицією, розумом і пам’яттю, в якій зберігаються не тільки всі дати від часів неандертальців і до нинішнього року, а й дні народження всіх односельців.

Але ми сподіваємося, що серед воєн, революцій і реформ у вашій пам’яті залишаться прості, вдячні учні нашого випуску.

 Ведуча наступного фрагменту (біологія) грає роль секретарки науково-дослідного центру.

  •         Алло! Так, це міжнародний центр клонування  (вчитель біології). Вам кого покликати? (вчитель біології)? А яку з них? Ні, _______ — класний керівник зараз зайня­та, вона прогульників виловлює... Що? Ні, ________ - біолога теж неможливо покликати - у неї саме зараз ла­бораторна робота за темою «Дрозофіли і дрозофілія»... А з ким це я розмовляю? Як, ви теж _______? Ой, ну не знаю... Ви зачекайте хвилинку – я піду з _________ пораджуся!
  •         Випускник: Біологія – царина ваша -

Захопила душі наші.

Скільки ми цікавого пізнали.

Ці знання від вас дістали.

Ведуча наступного фрагменту (хімія) представляє стомлену жінку-хіміка.

Алло! Це телефон довіри? Я дуже хочу з вами поспілкува­тися... Справа в тому, що мене ніхто не розуміє... Що? скі­льки мені років? Не знаю... Ми, хіміки, - люди без віку... Пливеш собі в насиченому розчині життя, і кожна щолоч... ой, пробачте, кожна луга так і норовить на тебе про­реагувати! Так, уявляєте... Під кінець дня ходжу вся чер­вона, як лакмусовий папірець! Ось... лежиш собі увечері в ванні, окислюєшся і думаєш - ну хоча б одна людина тебе зрозуміла! Що? Невже є така людина? Диктуйте, я запи­сую (вчитель хімії). Ура! Хоч одна людина в світі мене зрозуміє!

Випускник: Як виміряти безсонні ночі, з чим порівняти душевне вболівання за долю кожної дитини вчителів біології та хімії? Певно, з вічним неспокоєм винахідника.

Хай сонце сіяє над вами щоднини,

І доля цвіте, як весна.

І хай вдячні учні здалеку линуть

До вашої ласки й тепла.

Наступний ведучий (фізика) - телефонний терорист,  який телефонує до школи з погрозами.

  •         Алло! Всім не рухатися - в приміщенні школи закладено бомбу! Так, бомбу... Яку-яку - таку, водневу! Ні, не жар­тую! Дарма ви мені не вірите! Я, між іншим, ще й заруч­ника захопив! Кого? (вчитель фізики). Так, захопив! І у мене є вимо­ги! Ну, прохання... Заберіть його назад, будь ласка! А то я більше вже не витримаю! Ну, не знаю я першого закону термодинаміки, не знаю... Що? Я вас благаю, я на все зго­дний... Так, і на викуп... Скільки?! Помилуйте, звідки у простого терориста такі гроші? Я краще фізику вивчу! Всю, всю, присягаюся, тільки заберіть!
  •         Випускник: Про уроки фізики будем пам’ятати

____________ нам не переконати!

Особливо памятаєм про закони Ома.

Як не вивчимо нічого. Сидимо удома.

За ті знання, що дали нам,

За все, за все – спасибі вам!

Наступний ведучий (астрономія) випускник телефонує до однокласниці

Алло, Люся, збирайся в політ!.. ну, звичайно, до зір... Як немає атмосфери?.. Та ми там колонізуємо всі планети і зразу ж заставимо зробити атмосферу... Що?.. Я               не дуже розбираюся в астрономії?..То нічого...Ми прихопимо (вчитель астрономії). З ним уже точно не пропадемо.

Випускник. Шановний ________________! Ви вчили нас робити креслення і милуватись нічним небом. Дякуємо за наш сьогоднішній політ!

 Наступний ведучий (допризовна підготовка) у військовій формі дзвонить дідусю-ветерану.

Алло, діду, привіт! Ну, як здоров'ячко? Як бойовий дух? А ми ось теж воюємо потроху... Що? Та ні, з якими ще німцями? На ДПЮ, з військовиком! Що? Та ні, не маршал Жуков, а старший лейтенант (вчитель ДПЮ). Що? Так, вивчаємо різні військові хитрощі. Ось тобі, приміром, задача: як відомо, в результаті явища пострілу під дією енергії порохових газів куля набуває початкового прискорення і вилітає з каналу ствола. Так ось запитання: в який момент вона стає дурою - до виліту чи після? Що, не знаєш? Це тобі не з Чапаєвим в Уралі наввипередки плавати! Що? Ні, дівчата не з нами... У них у цей час складна бойова задача з медичної підготовки: як побачити грудь четвертого в строю, якщо на ній - бюстгальтер? Так, дуже цікаво... Приїзди, сам побачиш! Ні, шаблю вдома лиши!

Випускник. Шановні (вчителі фізичної культури)!

Наші успіхи в футболі,

Волейболі, баскетболі,

На теніснім корті,

Взагалі у спорті,

Це – плід вашої роботи,

Зусиль ваших і турботи

За здоров`я, стан фізичний,

За наш розвиток всебічний

Спасибі вам!

Випускник. Шановні _____________!

Хоч і дорослими ми будем

Про вас ми також не забудем

Щастя й здоров’я на довгі роки.

Пісня для вчителів

  1. ведучий А ще слова подяки від випускників звучать тим, без кого школа не змогла б функціонувати – працівникам школи.

Випускники:

-Після закінчення уроків,

Потрібен всім моральний спокій,

В бібліотеці ми його знаходили,

Сюди ми кожен день приходили

________, а тепер __________

Вчили нас мислити, культурно спілкуватись,

Любити книги і духовно розвиватись.

-Шановна __________!

Непроста у вас робота,

Головна ваша турбота –

Про здоров’я учнів дбати, від хвороб застерігати. Є багато інших справ:

Вдосталь дітям різних страв видавали щоб в їдальні,

Щоб порядок був у спальні, щоб виконувавсь режим,

Школа щоб, як рідний дім, для всіх дітей була повна світла і тепла.

-Важко нашим куховаркам, бо на кухні дуже жарко,

Про умови гарні мріють, але дітей вони жаліють і смачно готувати вміють.

-Тому, хто в школу нас підвозив, і хто про господарство дбав,

Хто в школі мив і прибирав, хто взимку нам тепло давав,

Хто спокій наш вночі охороняв, і довгі роки рідних заміняв.

Здоров’я, щастя вам бажаємо, щиру подяку виражаємо

За вашу людяність і доброту, душі і серця теплоту.

  1.     Ведучий. Вам квіти, (працівники школи)

Конферанс до фіналу. Кілька випускників, вириваючи один в одного слухавку, дзвонять директору школи.

Алло, ________, це ви? А це я! Як у вас справи? Алло, алло, дуже погано чути!

  •        Алло, __________, як там у школі? Що нового? Не чую, алло! ____________!
  •        Алло, _________! А ми тут всім випуском зібралися... Що? Алло, алло... А пам'ятаєте, як ми зранку після випуск­ного на другому поверсі скло розбили? Алло! Не чую, алло!
  •        ____________! А як там наші вчителі? Працюють? Що? В кого онука? Повторіть, не чути...
  •        ____________! Ми хотіли сказати, що ми пам'ятаємо... Ми все пам'ятаємо... Ми прийдемо до вас, можна? Коли? Не чую! Алло!
  •        ____________, чому ви не відповідаєте?.. Ну скажіть, скажіть хоча б що-небудь...

Лунають короткі гудки.

          1 ведучий.Дорогі випускники.

Ми довго думали-гадали

Як про вас нам розказати.

Які придумали куплети

Вам про це цікаво знати.

             вучать вірші про кожного)

Пісня класного стенду «Че те надо»

Я простий класний стенд.

Всі секрети ваші знаю,

Бо я вас зустрічав кожен день.

Я на свято прийшов, щоби з вами попрощатись

Пригадати усе як було, як було.

 

В старшокласники вас посвятили уже

Ви ж усіх здивували тоді:

Артистично співали й навіть п’єсу зіграли

«Гідна зміна прийшла»,- так і є.

 

Якщо вже на уроках треба відповідати

Краще Настя або Ігорьок.

Бо Юля в школу не прийшла,

Люся вчора ж не була,

То й не дивно, що мовчать вони.

 

А Сергій у «Контактах» просидів цілий день

Хлопець спати тоді захотів.

Залишилась Аліна до уроків готова –

Так пройшов цілий рік, цілий рік.

 

Як навчався у нас – рідну школу не забудеш

Пригадаєш навчання своє.

Ми бажаємо Вам, щоби мрії здійснились

І щоб стали студентами всі.

 

2 ведучий.Сьогодні найурочистіший, найрадісніший день не тільки для наших випускників, але й для їхніх батьків, адже це вони пройшли крок за кроком з вами 17 років життя. Це до них прихиляють голови у хвилини відчаю і невдач, на них чекає щастя бути невіддільними від життєвих успіхів своїх дітей.

1 ведучий.Дорогі випускники, погляньте на своїх батьків. Ї хні очі сяють щастям, а десь у глибині затаїлася тривога. Бо попереду ще стільки випробувань. То ж любіть своїх рідних, будьте завжди гідними їх, дайте їм можливість пишатися вами!

2 ведучий.Традиції  і звичаї народу...

У них життя, характер і душа.

Тож короваєм починається дорога,

Коли дитя батьківський дім лиша.

1 ведучий. У нім – духмянім, сонячнім, румянім –

Турбота батька й мамина сльоза.

Це – захист від знедолень і обманів,

Щоб обминула нас життя проза.

2 ведучий. Сьогодні від батьків прийміть це диво –

Наш український пишний коровай.

І батько, й мамо, батьківська родино,

Своїх дітей зі святом привітай.

Батьки (з короваєм)(під музику «Пісні про рушник» )

Мати: Донечко люба,

Батько Рідний мій сину,

Виберіть чисту життєву стежину,

Юності вашої квітне розмай.

Ми вам пахучий спекли коровай.

Мати: Лагідні ручки те тісто місили –

Хай не бракує снаги вам і сили.

Любляче серце його зігрівало,

Щоб у житті вам добро квітувало.

Батько Впала у тісто солона сльоза –

Хай обмине вас життєва гроза.

Квітне калина на хлібові цім,

Щоб не забули ви батьківський дім.

Мати: Доле! Де ти? Відгукнися!

Нашим дітям усміхнися,

Дай вдачу доброї людини,

Дай їм щастя вірне, лебедине.

Батько Хай щедрою для вас земля вкраїнська буде.

Вона зуміє всіх дітей своїх зігріть.

На радість і на труд ми вас благословляємо,

І по правді, так, як слід, на цій землі живіть.

(Звучить пісня «А літа...»)

Випускники:

  1.     Мамо! Не плач, рідненька, я ще не прощаюсь –

Я  тільки «до побачення » кажу.

У світ дорослий завтра вирушаю,

Як оберіг, любов твою несу.

  1.     Ти уповала, ти молила бога

Про світлу долю і широкий шлях,

Щоб не тернистою була моя дорога

І не блукала в зоряних світах.

  1.     З дитинства пам’ятаю твої руки,

Безкраю ніжність у очах твоїх,

Хай не страшить передчуття розлуки

Я успіх свій покладу тобі до ніг.

  1.     Пробач мені максималізм юнацький.

Це – зовні, справжня щирість у душі.

    Повір: мою синівську вдячність

Я просто ще не висловив тобі.

  1.     Так мало я  тобі сказати встиг

І поглядом, і жестами й словами.

А відстань вже більшає між нами.

І голос твій на мить чогось притих.

  1.     Не печалься, не журися, мамо,

Усміхнись і не корись жалю.

Натинає доленька вітрила

Шепчуть губи : «Я тебе люблю».

1.Спасибі вам, мої батьки,

За теплоту й любов родинну,

За дружбу й спокій у сімї

І за турботу щогодинну

2.Спасибі за ласку, за щире тепло,

Недоспані ночі, дитинство й добро.

Здоровя міцного вам зичимо щиро,

Любові і радості, злагоди й миру!

3.   Рідні наші, дякуємо за те, що ростили нас, віддаючи свою молодість і життя, раділи та сумували разом з нами.

4. Вибачте нас за всі прикрощі, що вам завдали, і повірте, що ми будемо гідними називатися вашими дітьми.

5.Рідні наші, припадаємо до ваших колін за життя і ваші турботи.

6.Любі наші, доземний уклін вам 

 (Звучить пісня «Мамочко моя»)

1. ведучий Проведи мене, мамо, будь ласка,

Проведи до воріт

Хай простелиться доля, мов казка,

Мені рідна услід.

 

2 ведучий.Відгородить вона мене всюди

Від нещасть і біди.

Проведи мене, мамо, між люди,

В білий світ проведи.

 

  1.     ведучий Рідна мамо, подай мені руку,

Я у танці тебе поведу.

Попрощаємось разом з дитинством,

Вдячним серцем до ніг припаду.

 

  1.     ведучий А зараз «Мамин вальс».(Пісня «Лагідна» Н.Май зі словами)(випускники запрошують на вальс батьків)

     1. ведучий.Дорогі друзі! Ще не раз на нашому подвір’ї лунатимуть сміх і спів, нові діти сідатимуть за парти і щороку школа прощатиметься зі своїми випускниками.

        2 ведучий.А ви, дорогі випускники, востаннє стоїте на цьому святковому рідному подвір’ї. Запам’ятайте себе такими: молодими, гарними, романтичними, з іскорками довіри до життя, надії на сповнення всіх мрій і сподівань. Вам слово, випускники-2014

Випускники:

1.Тихий вечір. Зорі розсипані.

Кожна кличе нас, мерехтить.

Ми летіти в життя покликані.

Нам під зорями цими жить.

2.Як непомітно роки промайнули,

Сьогодні вийдем за шкільний поріг.

Позаду залишилося дитинство,

Попереду – життєвий шлях проліг.

3.Пролетіли роки швидше казки,

Ми не встигли навіть озирнутись

І нема в руках учителя указки...

І не чути вже приятеля підказки

І в дитинство нам не повернутись.

4.Сьогодні рідну школу залишаємо,

Попереду доріг у нас немало

Назавжди у серцях ми зберігаємо,

Все те, що наші душі зігрівало.

5.А щоб знов і знов сюди вертатись,

І щоб світлий спогад жив і жив,

То на довгу згадку школі нашій

Я свою троянду посадив.

6.Рідній школі низько я вклоняюсь,

Дякую, що тут я ріс і жив.

І як добрий спогад на прощання,

Я їй свою пісню залишив.

            (Звучить «Пісня  випускників»)

  1.     ведучий Ну от і все . Уже перегорнули

Підручників останні сторінки,

І на ДПА відчули,

Що плине час скоріше від ріки.

 

2 ведучий.Дитинство ваше, мов вчорашній день,

Ось-ось майне крильми у темінь ночі,

Аби світанок від дзвінких пісень

Прокинувся і вам заглянув в очі.

Запуск ліхтарика – серця під музику «Куда уходит детство»

 

1 ведучий.Весняний бал . Пора цвітіння,

А ви, мов лебеді на нім.

Це зрілість ваша і змужніння,

вам далі йти уже самим.

 

    2. ведучий І ви уже готові відлітати

У синє небо, простір голубий

Давайте закружляємо у вальсі,

Щоб не забути вечір випускний.

(Випускники танцюють вальс « Прощавай, рідна школо моя»  )

              САЛЮТ

1. ведучий Ви завтра зустрінете сонечко красне,

Нехай ваш світанок буде ясним,

Росою умитим, свіжим і чистим,

В доросле життя ви рушаєте з ним.

  1.     ведучий І новий день уже горить світанком,

І в путь-дорогу кличе вас,

І обіймає музика прощальна

Випускний одинадцятий клас.

1 ведучий.Тож дай вам Бог в здоровї й щасті жити.

На цій землі знайти себе в труді

До мрії дотягнутись, долетіти.

Тож сміло в путь, поки ще молоді!

  1.     ведучий.На цьому наше свято закінчено. Салют.

Звучить гімн України 

 

 

 

 

 


Література:

  1.     Ворожейкіна О.М. Мій клас – випускний.-Х.:Вид.гр. «Основа», 2009
  2.     Традиційні свята і розваги. Старша школа./Упоряд.О.В.Гноінська.-Х.:Ранок-НТ,2006
  3.     Голобородько В.В., Івлева І.Л. Мельпомена за шкільною партою.-М.:Ілекса. Гімназія, 2005.
  4.     www.google.com

 

Т.О.Столковська, вчитель російської мови і світової літератури Чистопільської ЗОШ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

 

Цей хлопець славний, серцеїд, знає собі ціну,

То на зарядку проспав, то на класну годину.

А як вчитись неохота всіх виручить зуміє:

Може вчителя любого, особливо молодого,

З рівноваги вивести.

На цей випадок в юнака завжди свіжі жарти,

А вивчать ази науки

Не всім, може й варто.

Тільки плани в нас високі –

Їде в ВУЗ вступати.

Чи впізнали ви діджея – _______.

 

Ця дівчина в нас спортивна

Любить грати в волейбол.

І з атлетики у неї

теж стоїть хороший бал.

Добра юнка ця висока ,

із логікою в неї все в порядку.

Та проте так буває (як комп’ютер під рукою),

Що й за уроки забуває.

Дуже часто ця красуня любить увильнути:

«На автобус поспішаю, тому чергувати не маю»

Ім’я в неї дивне: це ________.

 

Юнак гарний, ще й високий

Голос диктора у нього

Знання старався взять глибокі,

Хоч у класі він недовго.

Хобі – гарні вази вирізає

Та найкраще інформатику вивчає.

Хлопець він відповідальний,

Цей уже не підведе.

Презентацію зладнає

І в концерті участь бере.

Правда, десь там на перерві

Може закурити

Й нецензурну лексику

Часом пропустити.

Проводжаємо в життя

_______.

 

На автобус поспішає

Скромна ця дівчина.

В класі завжди прибирає,

Тай сорочки вишиванки

Для ансамблів вишиває.

Хоч уроки пропускає,

Та домашні робить справно.

Гарно грає волейбол,

Баскетбол і ще й футбол.

Тоді й не хворіє.

Може танцювати, а також співати.

А бувало, на концерт

Прийшлося за принцесою машину посилати.

Чи впізнали хто ця краля – це _______.

 

Ця красуня працьовита:

Завжди в класі прибере,

Вмить ділянку переполе

За уроки треба братись –

Бо має намір в ВУЗі навчатись.

Вальс танцює й інших учить,

В ансамблі співає

І сорочки для ансамблів

Також вишиває.

Юнка ця у нас спортивна

За шкільну команду грала

В волейбол і баскетбол.

В класі гарно спрацювала.

Як візьметься щось зробити

Всі їй мусять підкоритись

Проводжаєм по життю

__________.

 

Ця дівчина в нас активна:

Драмгурток, гурток по танцях, хор, ансамбль,волейбол,

Добра, мила працьовита:

І сорочку не одну для ансамблів вишила

Як сандень у класі зробить, то на душі весело;

Як проект який зробити, ця дівчина принесе.

Жодний конкурс, олімпіада

Без неї в школі не пройде

Гарно вірші прочитає,

Завжди відповідь знайде,

Бо предмети всі вивчає

Та найбільше хімію.

Чи впізнали ви _________?

 

Перша вчителька (на мотив «а на том берегу»)

1)1 клас, 1 клас

Ось четвертий уже,

А між ними –

Все наше навчання.

І навчала всіх нас

Мудрий наш педагог

Наша добра

Оксана Іванівна

       Тут про все, ми про все

Научились читать

Проте букви писать не любили

Дуже-дуже перерви хотілося нам,

Щоб побігати – ви ж не давали

 

Пр.: І було там усе:

Букви, цифри, слова

І було там усе

Наші перші дива.

Але завжди вона справедлива була.

Не забудемо вас ,

Ваші щирі слова

       Ти усіх обігріла, усіх прийняла,

І частиночку серця свого віддала.

То ж секрети, конфлікти – все знала про нас

Ти себе не жаліла – учила наш клас.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Губль Олена Володимирівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Рогозняк Валентина Танасіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
3669
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку