28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Виховний захід «Я та інформація»

Про матеріал

Виховний захід на тему: «Я та інформація» для учнів 2 класу, присвячений ознайомленню учнів із видами інформації та її різноманітністю.

Перегляд файлу

Виховний захід

Тема: «Я та інформація»

Мета: формувати в учнів знання про поняття «інформація», її збір, аналіз та обробку; розвивати критичне мислення, вміння визначати істинну та хибну інформацію; виховувати бажання досліджувати, цікавитися навколишнім світом.

Обладнання: наочний матеріал, мультимедійна презентація та відео-фільм.

Хід виховного заходу

І. Вступна частина

1. Привітання

ІІ. Повідомлення теми

  • Тему нашої виховної години ви дізнаєтеся тоді, коли розгадаєте шифр.
  • Необхідно прочитати кожну другу літеру

пянтдаігнлфаокртмлаецбізя

  • Молодці, ми поговоримо про інформацію у нашому житті, навіщо вона нам потрібна, як дізнатися де правдива, а де хибна інформація тощо. І тема нашої виховної години «Я та інформація».
  • Скажіть, як ви думаєте, навіщо нам потрібно обговорити дану тему?

ІІІ. Робота над матеріалом виховної години

  1. Вправа «Асоціативний кущ»
  • Як ви думаєте, що таке інформація?
  •  Які образи виникають у вас в уяві, коли ви чуєте це слово?

 

 

 

                                                           Інформація

 

 

  1. Бесіда з елементами розповіді
  • Кожен з вас постійно зустрічається з інформацією у повсякденному житті: це і книги, підручники, телебачення, інтернет, плакати тощо, всі вони мають на меті донести нам потрібну інформацію.
  • Отже, звідки ми отримуємо інформацію? (записуємо на дошці)
  1. Складання схеми «Шлях інформації»

Інформація являє собою дуже складний процес і вона має декілька етапів:

  1. Збір даних;
  2. Опрацювання даних;
  3. Організація та демонстрація даних.

Наприклад, складемо схему подання інформації про пору року весну.

  1. Збір даних – ми шукаємо інформацію про весну: що це за пора, її прикмети та особливості.
  2. Опрацювання даних – тобто ми опрацьовуємо і вибираємо найважливіше для нас, що стосується саме пори року.
  3. Організація та демонстрація даних – ми у вигляді розповіді, малюнків, презентації показуємо цю інформацію нашому співрозмовнику.
  • Хто бажає навести приклад етапів створення інформації вашого предмету?

Результат пошуку зображень за запитом "збір даних"Результат пошуку зображень за запитом "опрацювання інформації"Пов’язане зображення

  1. Перегляд відео «Про Настусю та комп*ютер»
  • Уважно перегляньте відео-мультфільм «Про Настусю та комп*ютер» і скажіть, який вплив на людину має інформація?
  1. Гра «Істинне – хибне»
  • Зараз ми з вами пограємо у гру «Істинне-хибне», тобто правильне та неправильне, перевіримо наскільки добре ви орієнтуєтеся в тій інформації, яку вам подають.
  • Н екрані ви бачите малюнки, ваше завдання визначити, де правильний малюнок і він несе потрібну інформацію, а де – хибний, той в якому ми зможемо засумніватися.
  1. Робота над прислів’ями
  • Народ придумав багато прислів’їв та приказок, які також нам несуть певну інформацію. Давайте зараз попрацюємо в групах над їх тлумаченням.
  • Гостре словечко коле сердечко.
  • Не говори, що знаєш, але знай, що говориш.
  • Не кидай словами, як пес хвостом.
  • Слово — не горобець, вилетить — не піймаєш.
  • Слово до слова — зложиться мова
  • Умій сказати, умій і змовчати.
  1. Гра «Намалюй образ»
  • Навіть музика може нам передавати певну інформацію. Перед вами завдання: уважно прослухати уривок пісні і намалювати зображення до неї.
  • Яка була пісня? Що зобразили?
  • Яка інформація нам була подана?

C:\Users\януся\Desktop\img6.jpgІV. Заключна частина

 

docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку