Тема. Як я дбаю про своє здоров’я.
Мета: розширити кругозір учнів з питання охорони здоров’я;
заохочувати до зорового способу життя; розвивати пізнавальні
інтереси, мислення, уяву; виховувати дбайливе ставлення до
власного організму.
Хід заходу
-
Організаційний момент
-Подивіться мені в очі. Посміхніться один одному. З цих яскравих сонячних промінчиків , що засвітились на ваших обличчях, ми і розпочнемо наш захід.
-
Мотивація діяльності, повідомлення теми і мети заходу
-
Бліц опитування « Здоров’я»
-
Щоб дізнатися ключове слово нашого заходу, треба відповісти на питання. Ви готові? За кожну вірну відповідь ви будете отримувати букву. З цих букв ми і утворимо слово.
-
Що в людини може бути гострим, як в орла? (Зір)
-
Чого ми чекаємо від лікаря, коли захворіємо? (Допомоги)
-
Найвідоміший лікар. (Айболить)
-
Яка корисна і смачна їжа росте на деревах? ( Фрукти)
-
Яка корисна їжа росте на городі? ( Овочі)
-
Що корисного міститься у фруктах і овочах? (Вітаміни)
-
Що зміцнює людина, коли займається спортом? (М’язи)
-
Яке слово утворилося? Тобто говорити ми будемо сьогодні про здоров’я.
-
Розшифруйте тему нашого заходу:
кЯ я баюд роп воює роздов’я
-
Вправа « Додай слово»
Здоров’я людини – найбільше (багатство).
Його неможливо ніколи (купити).
Його не буває в житті (забагато).
Без нього не можна у щасті (прожити).
-
У всіх привітаннях і побажаннях ми зичимо одне одному передусім міцного здоров’я. А ви замислювалися чому? Бо здоров’я – це найцінніше, що в нас є. У будь – якому віці бути здоровим – це чудово! Що впливає на здоров’я людини? Про це ми і будемо сьогодні говорити.
-
Робота над темою заходу
-
Вступне слово
-
Проблема здоров’я давно привертала увагу людини і далі перебуває на першому плані. Багато людей втрачають його дарма, не замислюючись про наслідки.
-
Діти, а що таке здоров’я? (Це стан повного фізичного, духовного та соціального добробуту, а не тільки відсутність хвороб і фізичних вад.)
-
Це визначення закріплено в законодавстві України про охорону здоров’я.
-
Вправа « Мікрофон»
-
Від чого ж залежить наше здоров’я?
(Відповіді дітей)
Висновок:
-
Спадковість – 20%;
-
Екологія - 20%;
-
Рівень розвитку медицини – 10%;
-
Спосіб життя людини – 50%.
-
Робота в групах
Гра «Збери прислів’я»
Хворому і мед… ніж усі ліки.
Бережи одежу знову, а… найдорожчий скарб.
Сміх краще лікує, … здоров’я змолоду.
Без здоров’я… гіркий.
Здоров’я за гроші … решту наживемо.
У кого що болить… не купиш.
Було б здоров’я, … той про те і гомонить.
Здоров’я - … немає щастя.
-
Гра « Краща розповідь»
Кожна група обирає одне прислів’я і складає за ним міні – розповідь.
-
Бліцопитування
-
Номер служби «швидкої допомоги». (103)
-
Зіткнення автомобілів. (ДТП)
-
Що визначає межі пляжу? (Буй)
-
Номер рятувальної служби. (101)
-
Щоденний розпорядок дня.(Режим)
-
Цією хворобою людину можуть заразити собаки, коти або дикі тварини.(Сказ)
-
Найпоширеніша хвороба зубів. (Карієс)
-
Найкращий відпочинок для мозку. (Сон)
-
Номер телефону аварійної служби газу. (104)
-
Найнебезпечніша складова цигарок.(Нікотин)
-
Скільки хвилин на день дитина може працювати за комп’ютером. (15 – 30 хв.)
-
Богиня здоров’я в грецькій міфології. (Гігієна)
-
Вправа «Асоціативний кущ»
Здоров’я – основа всього на світі.
Здоровим бути бажають всі діти.
Для цього потрібно щоденно вмиватись.
Робити зарядку і зручно вдягатись.
Себе гартувати водою і сонцем.
І солодко спати з відкритим віконцем.
Поводитись добре і всіх шанувати.
Не плакати і не капризувати.
-
Що ж необхідно, щоб ми завжди були здорові?
-
Що таке здоровий спосіб життя?
-
Здоровий спосіб життя – це практичні дії, спрямовані на запобігання загального самопочуття людини. Це дотримування й виконання певних правил, які забезпечують гармонійний розвиток, високу працездатність, душевну рівновагу, здоров’я.
-
Давайте складемо «Асоціативний кущ» з принципів здорового способу життя.
-
Відмова від шкідливих звичок.
-
Раціональне харчування.
-
Оптимальний руховий режим.
-
Загартування організму.
-
Особиста гігієна.
-
Позитивні емоції.
-
Етичний і духовний розвиток.
-
Робота в групах
Діти розповідають, як реалізувати кожний принцип здорового способу життя.
-
Вправа «Коло здоров’я». Створення плакату «Планета здоров’я».
-
Давайте візьмемось за руки і утворимо велике коло здоров’я. Кожен назве своє ім’я і корисну звичку, яка йому притаманна. А потім з ваших фотографій ми утворимо справжню «Планету здоров’я».
-
Підсумок заходу
Хто здоровий, той сміється.
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини.
Це ж чудово для людини!
-
Отже, бажаю вам всім доброго здоров’я!
-
Будьте здорові, будьте радісні і щасливі!
-
Завжди пам’ятайте, що без здоров’я немає щастя.