Викладання англійської мови учням молодших класів через дитячі вірші. Проєктна робота.

Про матеріал
Проєктна робота "A new house". Опис повного циклу проєкту "A new house" від ідеї написання вірша для інсценізацї до завершення проєкту святом до Дня Європи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Викладання англійської мови учням молодших класів через роботу з віршами. Ольги Бешлеги

Номер слайду 2

Натхнення поділитися. Переглянувши майстер-клас пані Ілони Ласоти, викладачки Центру розвитку польської освіти за кордоном, який стосувався розвитку декламаторського мистецтва у школярів, хотілося б поділитися власним досвідом роботи з римованими рядками. Однією з думок пані Ілони було те, що інколи, що ми спонукаємо дітей вчити напам’ять вірші, які вони не зовсім розуміють і не до кінця переживають. А поезія - це певна свобода думки. Ми можемо допомогти дітям пережити цю свободу або, навпака, сухо подати вірш і ще й обмежувати дитину вказівками типу “вивчи і розповідай так і так”. На майстер-класі ми переглянули різні взірці роботи з талановитими дітьми, проаналізували слабкі місця. Розглянули поради від професійних акторів та поділилися досвідом того, що маємо у щоденній реальності.

Номер слайду 3

Цьогоріч я мала змогу реалізувати проект під назвою “A new house” (новий будинок), який, у результаті, охопив учнів 1-их, 2-го, 6-го та 8-го класів та фіналізувати який вдалося під час тижня англійської мови у травні.

Номер слайду 4

Виникнення ідеїСпершу виникла ідея зробити невелику інсценізацію з учнями молодшої школи та для учнів молодшої школи, адже ми переживаємо дуже багато негативних емоцій, а дітям молодшого шкільного віку необхідно все ще відчуття занурення у добру казку. Для цього я вирішили спробувати заримувати коротеньку історію про звіряток, які знаходять і починають мешкати у будиночку, який знаходять у лісі. Троє з них живуть разом, інші приходять у гості, щоб порадіти за друзів, і приносять невеликі подарунки.

Номер слайду 5

Розробка. Отож, я вирішила розробити конспект та презентацію для відкритого уроку для учнів 2-го класу на основі даного дитячого вірша. І таким чином з’явився ігровий урок “Time to play”: Привітання через римівку “Good morning to you!”Аналіз власних емоцій “How are you today?”Перевірка вивчення попередньої лексики через вікторину на сайті “Wordwall”. Передчитальна вправи з навідними запитаннями та введенням ключової лексики на основі ілюстрацій. Передчитальна вправа типу “This or that”. Діти переходили праворуч або ліворуч відповідно до свого уподобання.

Номер слайду 6

Розробка6. Представлення вірша вчителем з виділеною ключовою лексикою і пов’язаними ілюстраціями.7. Читання вірша дітьми за допомогою вчителя. Перечитування кілька разів того ж куплету спершу сильнішим і потім слабшим учнем, щоб дати змогу потренуватися.8. Відповіді на запитання за змістом вірша.9. Діти отримують розрізаний листок з куплетиком вірша і складають його у парі, наклеюючи на окремий листок.10. Діти наклеюють свої частини історії на великий плакат за порядком згідно вірша.11. Руханка про жабку, одну з наших героїнь.

Номер слайду 7

Розробка12. Робота з кольорами. Подані різні герої та елементи вірша. Діти відповідають на питання типу “What is red?” “Що червоне?”13. Згадали кольори. Тепер запитання типу “Якого кольору кулька?” “What colour is the balloon?” Для пунктів 11 і 12 добре було б скористатися м’ячиком, який діти передають один одному для відповіді. Діти мають перед очима слайд з взірцем для мовлення, тобто це контрольоване мовлення: “What colour is the…?” - “It is …”.14. Письмо. Діти отримують роздруківки з ключовою лексикою і мають прописати кожне слово по одному рядку.

Номер слайду 8

Розробка15. Гра на закріплення лексики “Відгадай, хто” “Guess the object”. Контрольоване говоріння за взірцем. 16. Домашнє завдання: описати трьох тварин з вірша за взірцем. “It is a frog. It is green. It can jump”. І діти на наступний раз описали!17. І запитання вчителя про емоції наприкінці кінці уроку. Даний матеріал фактично займає два уроки…Настрій та емоції описати важко.

Номер слайду 9

Інсценізація - репетиціїНаступний крок - ми згадали, що у школі є ширма для лялькового театру. Почалися репетиції. Оскільки йдеться про дітей 2-го класу, то було вирішено взяти двох впевнених діток за читців, а інші грали ролі. Доводилося проводити репетиції окремо з читцями, щоб вони добре натренувалися і вибудували інтонацію. Потім підключили акторів і вибудували паузи, коли між фразами відбувалися дії.

Номер слайду 10

Тиждень іноземних мов. Під час тижня іноземних мов репетиції перейшли безпосередньо в актову залу. На одному з уроків ми виготовили з учнями маски з зображеннями їхніх героїв, а також інших звірят, які, зрештою взяли участь у спільних руханках на святі. Учениці 6-го класу підготували руханку і провели її разом з учням 2-го класу на святі. Учні 8-го класу допомогли підготувати яскраві декорації, щоб наша ширма була схожою на хатинку для звіряток і навколо неї були доброзичливі друзі (хіба що лис сам з’їв торт:).

Номер слайду 11

Свято для найменших. Зрештою, нашу невелику інсценізацію було приурочено до Дня Європи. Запросили учнів 1-х класів та другу підгрупу нашого 2-го класу. Підібрали кілька руханок про звіряток для діток у залі. Також запропонували дітям спільно стати і зобразити інших тварин, які могли б прийти у гості до наших героїв. Запропонували дітям пройти квіз у командах. Запросили сфотографуватися з героями казки.

Номер слайду 12

Ігровий урок“TIME TO PLAY”Ігрby Olha Beshleha урок

Номер слайду 13

Good morning everyone!Good morning, good morning, good morning to you,Good morning, good morning -I am glad to see you!Good afternoon. Good evening

Номер слайду 14

How are you today, children?

Номер слайду 15

Lesson 19 Did you learn the words?https://wordwall.net/uk/resource/31120296/fly-high-2-unit-19

Номер слайду 16

Lesson 18 Do you like...?https://wordwall.net/uk/resource/34652514/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%96%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/fly-high-2-unit-18 Can you spell?https://wordwall.net/uk/resource/34652514/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%96%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/fly-high-2-unit-18

Номер слайду 17

Can you name the animal?Is it a dog or a frog?It is a ... .

Номер слайду 18

Can you name the animal?Is it a mouse or a house?It is a .... .

Номер слайду 19

Can you name the animal?Is it a bird or a skirt?It is a... .

Номер слайду 20

This or that?Fox or rabbit?

Номер слайду 21

Winnie the Pooh or Piglet?

Номер слайду 22

Pizza or salad?

Номер слайду 23

Carrot or cabbage?

Номер слайду 24

A house or a box?

Номер слайду 25

A NEW HOUSEPresent Simple - Beginnerby by Olha Beshleha

Номер слайду 26

There is a brown house,There comes a tiny mouse,There comes a big green frog And says loudly: „Croak-Croak”. A new house

Номер слайду 27

There is a brown house. With the frog and the tiny mouse,There comes a yellow bird And sings loudly "Tweet-tweet"

Номер слайду 28

All together live in the house: The frog, the bird and the tiny mouse,They cook soup and bake a cake,And invite guests to a lake.

Номер слайду 29

There comes a funny rabbit,Jumping quickly had it habit,With a cabbage and a carrot,So they made a tasty salad.

Номер слайду 30

There comes Winnie the Pooh. With honey and an orange balloon. With the Piglet, his best friend,Has our story come to an end?

Номер слайду 31

There comes a sly red fox. With a very big black box,Big enough to put a cake,But instead there is an empty plate.

Номер слайду 32

Oh no-no…Now it all finally started,And they had fantastic party. Happy are frog, bird and mouse. To obtain the new house!

Номер слайду 33

Answer the questions, please: What animal comes first? Second? Third?What other animals come?What does the fox bring? Why is the plate empty?What colour is the cake?What do the animals cook with the cabbage and carrots?Why do animals have the party?

Номер слайду 34

Children break out into groups:birds, mice, rabbits, foxes. Children get puzzles of main episodes of the poem and put them together. Children get pictures of other episodes and order them according to the course of the story. They stick the pictures on the Whatman paper

Номер слайду 35

Energizer Preschool Learn to Dance: What's that Sound? (youtube.com)

Номер слайду 36

What is red?What is blue?What is green?What is orange?What is white?What is black?What is brown?What is grey?What is yellow?What is small?

Номер слайду 37

Answer the questions. What colour is the cabbage?What colour is the plate?What colour is the mouse?What colour is the fox?What colour is the house?What colour is the cake?What colour is the bird?What colour is the frog?What colour is the box?What colour is the carrot?

Номер слайду 38

What colour is the ...?It is .... .

Номер слайду 39

KEY WORDSTeacher spreads sheets for writing1. Copy the key words. Draw small pictures to them.

Номер слайду 40

Game “Guess the object?”A leading student comes to the front of the classroom and silently thinks of an animal or an object from the poem. Other students guess what that is. Is it red? Is it big? Is it small? Is it a fox?- Yes, it is.- No, it isn’t.

Номер слайду 41

Homework. Describe three animals from the poem, for example: It is a frog. It is green. It is small. It can jump.

Номер слайду 42

How are you now?

Номер слайду 43

[ 10 травня 2024 р. 11:06 ] ⁨Ольга Валеріївна⁩: https://youtu.be/i3 X8sa0s. WCY

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

pptx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Інкл
Додано
27 травня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку