Виконання проектів у середовищі Python.

Про матеріал
Автомобіль, абстракція та метелик. Кожен з цих проектів має свою унікальну концепцію та вимоги до програмного коду. Процес створення цих проектів дозволяє нам вивчити основи малювання на полотні канвас, використання графічних примітивів та розробку власних візуальних об'єктів. В результаті виконання цих проектів ми отримаємо практичні навички в роботі з графічними примітивами, розуміння використання координат, кольорів та форм для створення візуальних ефектів. Кожен проект розкриває важливі аспекти програмування та дає змогу розвивати творчість та навички розробки власних графічних проектів.
Перегляд файлу

Практичне завдання.

Створення малюнків з графічних примітивів на пототні Canvas в середовищі програмування Python.

 

 

 

 

 

Задача 1

Створити малюнок автомобіля з використанням графічних примітивів у програмному середовищі Python, у вікні розміром 400x250 пікселів що має назву «Автомобіль»  і плотном Canvas аналогічного розміру, з сірим кольором фону. Автомобіль складається з кузова, кабіни, двох колес і вікон. Кузов має координати (50, 100, 350, 150) і має червоний колір. Кабіна має координати (240, 30, 340, 100) і має блакитний колір. Колеса мають координати та розміри (80, 140, 140, 200) та (260, 140, 320, 200) відповідно, і вони мають чорний колір. Буда має координати (50, 5, 240, 100) і мають коричневий колір. Використовуйте бібліотеку Tkinter для створення вікна програми, та полотна Canvas для намалювання кожного елемента автомобіля. Після запуску програми, малюнок автомобіля буде відображено на екрані.

 

 

 

 

 

 

Задача 2

Створити малюнок метелика за допомогою графічних примітивів у середовищі Python. Метелик має два крила, які складаються з овалів жовтого і фіолетового кольору. Координати овалів крил жовтого кольору: перше крило - (120, 300, 220, 200), друге крило - (220, 300, 320, 200). Координати овалів крил фіолетового кольору: (50, 210, 190, 90), друге крило (250, 210, 390, 90) Голова метелика має коричневий колір і представлена овалом з координатами (170, 210, 250, 270). Метелик також має дві антени, кожна з яких складається з прямої лінії. Координати антен: перша антена - (210, 180, 210, 210), друга антена - (250, 180, 250, 210). Корпус (тулуб) метелика має координати (150, 250, 250, 300). Вікно програми має розмір 450x400 і назвою «Метелик», та аналогічним розміром плотна Canvas, що має зелений фон. Після запуску програми, малюнок метелика буде відображено на екрані.

 

Задача 3

Створити малюнок, що відображає абстракційну фігуру за допомогою графічних примітивів. Малюнок складається з двох трикутників, що прилягають до овалу, утворюючи абстракцію. Координати точок трикутників: перший трикутник - (50, 100), (150, 200), (100, 250), другий трикутник - (350, 100), (250, 200), (300, 250). Обидва трикутники заповнені оранжевим кольором. Крім того, є два овали, які утворюють центральну частину фігури. Координати овалів: перший овал - (150, 150), (250, 250), заповнений фіолетовим кольором, другий овал - (175, 175), (225, 225), заповнений білим кольором. Вікно програми має розмір 400x300, та назву «Абстракція» Після запуску програми, абстракційна фігура буде відображена на екрані.

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
3 червня 2023
Переглядів
1244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку