Практичне завдання.
Створення малюнків з графічних примітивів на пототні Canvas в середовищі програмування Python.
Задача 1
Створити малюнок автомобіля з використанням графічних примітивів у програмному середовищі Python, у вікні розміром 400x250 пікселів що має назву «Автомобіль» і плотном Canvas аналогічного розміру, з сірим кольором фону. Автомобіль складається з кузова, кабіни, двох колес і вікон. Кузов має координати (50, 100, 350, 150) і має червоний колір. Кабіна має координати (240, 30, 340, 100) і має блакитний колір. Колеса мають координати та розміри (80, 140, 140, 200) та (260, 140, 320, 200) відповідно, і вони мають чорний колір. Буда має координати (50, 5, 240, 100) і мають коричневий колір. Використовуйте бібліотеку Tkinter для створення вікна програми, та полотна Canvas для намалювання кожного елемента автомобіля. Після запуску програми, малюнок автомобіля буде відображено на екрані.
Задача 2
Створити малюнок метелика за допомогою графічних примітивів у середовищі Python. Метелик має два крила, які складаються з овалів жовтого і фіолетового кольору. Координати овалів крил жовтого кольору: перше крило - (120, 300, 220, 200), друге крило - (220, 300, 320, 200). Координати овалів крил фіолетового кольору: (50, 210, 190, 90), друге крило (250, 210, 390, 90) Голова метелика має коричневий колір і представлена овалом з координатами (170, 210, 250, 270). Метелик також має дві антени, кожна з яких складається з прямої лінії. Координати антен: перша антена - (210, 180, 210, 210), друга антена - (250, 180, 250, 210). Корпус (тулуб) метелика має координати (150, 250, 250, 300). Вікно програми має розмір 450x400 і назвою «Метелик», та аналогічним розміром плотна Canvas, що має зелений фон. Після запуску програми, малюнок метелика буде відображено на екрані.
Задача 3
Створити малюнок, що відображає абстракційну фігуру за допомогою графічних примітивів. Малюнок складається з двох трикутників, що прилягають до овалу, утворюючи абстракцію. Координати точок трикутників: перший трикутник - (50, 100), (150, 200), (100, 250), другий трикутник - (350, 100), (250, 200), (300, 250). Обидва трикутники заповнені оранжевим кольором. Крім того, є два овали, які утворюють центральну частину фігури. Координати овалів: перший овал - (150, 150), (250, 250), заповнений фіолетовим кольором, другий овал - (175, 175), (225, 225), заповнений білим кольором. Вікно програми має розмір 400x300, та назву «Абстракція» Після запуску програми, абстракційна фігура буде відображена на екрані.