Правила поведінки у комп’ютерному класіВ клас комп’ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили…Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття!За улюблений комп’ютер падаєм, мов спілі фрукти… А щоб сісти нам за парту вчитель нам дає команду. Ти підсунь дисплей близенько і поправ шнура хутенько!Від екрана ти відсядь на сантиметрів п’ятдесят! Голова болить моя, потерплю годину я! Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю!
Порядок виконання дій. Тепер усе в порядку. А ще до алгоритму добре було б додати крок “Загасити сірника” та “Кінець” Треба виправити порядок виконання дій, щоб запобігти нещасному випадку.1. Налити воду в чайник.2. Відкрити кран газової конфорки.3. Поставити чайник на плиту.4. Чекати, поки вода не скипить.5. Піднести сірник до конфорки.6. Запалити сірник.7. Вимкнути газ.style.colorfillcolorfill.type
Що таке команда?В інструкціях використовують повідомлення, спрямовані на виконання певних дій, їх часто називають командами. Команда — це повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії. Форма подачі команди залежить від її призначення та об'єкта, який виконуватиме цю команду, — виконавця команди.
Хто або що може бути виконавцем команд?Дресировані тигри в цирку — це виконавці: вони виконують ті команди, яких їх навчив дресирувальник. Хлопчика, що переходить дорогу на зелене світло світлофора, також можна назвати виконавцем. Мобільний телефон, за допомогою якого ти надсилаєш другові повідомлення, теж виконує команди після натискання певних кнопок.
Виконавець — це об'єкт, здатний виконувати задані йому команди. В іншому разі виконавець не зможе виконати таку команду. У кожного виконавця може бути свій набір команд. Наприклад, речення «Розфарбувати!» може бути командою для людини, яка має в руках пензлик із фарбою, знає, що треба розфарбувати, й уміє це робити.
Що називають алгоритмом?Слово алгоритм походить від імені перського вченого, астронома і математика Аль-Хорезмі. Приблизно 825 р. він сформулював правила виконання дій над числами, якими користувалися в Стародавній Індії. Алгоритм — це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі.
У кожного на столах лежить по три смайлика. Виберіть одного чоловічка, який найбільше вам підходить за настроєм сьогодні на уроці. Нагадую, що означає кожен з них:усміхнений - ви попрацювали сьогодні на уроці на відмінно,спокійний - урок для вас пройшов спокійно, ви не дізналися нічого нового і цікавого,сумний - означає, що урок пройшов даремно, вам було нудно на уроці. Виберіть одного смайлика і прикріпіть на дошку, і ми побачимо настрій на цьому уроці. Рефлексія