Виконавці алгоритмів та їхні системи команд

Про матеріал
Знайомимося з поняттями алгоритм, команда, виконавець алгоритму, cистема команд виконав. Розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері та виховуємо самостійність та відповідальність, працелюбність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виконавці алгоритмів та їхні системи команд

Номер слайду 2

Правила поведінки у комп’ютерному класіВ клас комп’ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили…Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття!За улюблений комп’ютер падаєм, мов спілі фрукти… А щоб сісти нам за парту вчитель нам дає команду. Ти підсунь дисплей близенько і поправ шнура хутенько!Від екрана ти відсядь на сантиметрів п’ятдесят! Голова болить моя, потерплю годину я! Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю!

Номер слайду 3

http://vsimppt.com.ua/Гра «Інфолото»Фас. Записати текст на диск Підігріти воду до 60○ Відкрий щоденник. Струнко. Пробити штрафний удар. Сидіти на плечі

Номер слайду 4

http://vsimppt.com.ua/Гра «Інфолото»Фас. Записати текст на диск Підігріти воду до 60○ Відкрий щоденник. Струнко. Пробити штрафний удар. Сидіти на плечі

Номер слайду 5

Люди при підготовці до виконання завдань складають план дій. План визначає порядок виконання дій для досягнення певної мети – результату.

Номер слайду 6

План виготовлення годівнички для птахів можна подати так: Креслення деталей. Вирізання деталей з дерева. Створення каркаса. Виготовлення дашка. З'єднання деталей годівнички. Закріплення підвіски.

Номер слайду 7

Але в кожному випадку важливим є порядок виконання дій. Якщо в плані переплутали порядок дій, то такий план не приведе до очікуваного результату. План можна:

Номер слайду 8

Чим інструкція відрізняється від плану?Якщо план складається зі спонукальних речень, то він являє собою інструкцію. При цьому в плані вказують дії, які потрібно виконати, а в інструкції — вказівки, як їх виконувати.

Номер слайду 9

План дій при висаджуванні дерева

Номер слайду 10

Порядок виконання дій. Тепер усе в порядку. А ще до алгоритму добре було б додати крок “Загасити сірника” та “Кінець” Треба виправити порядок виконання дій, щоб запобігти нещасному випадку.1. Налити воду в чайник.2. Відкрити кран газової конфорки.3. Поставити чайник на плиту.4. Чекати, поки вода не скипить.5. Піднести сірник до конфорки.6. Запалити сірник.7. Вимкнути газ.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 11

Що таке команда?В інструкціях використовують повідомлення, спрямовані на виконання певних дій, їх часто називають командами. Команда — це повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії. Форма подачі команди залежить від її призначення та об'єкта, який виконуватиме цю команду, — виконавця команди.

Номер слайду 12

Ту саму команду можна подати в різних формах:

Номер слайду 13

Хто або що може бути виконавцем команд?Дресировані тигри в цирку — це виконавці: вони виконують ті команди, яких їх навчив дресирувальник. Хлопчика, що переходить дорогу на зелене світло світлофора, також можна назвати виконавцем. Мобільний телефон, за допомогою якого ти надсилаєш другові повідомлення, теж виконує команди після натискання певних кнопок.

Номер слайду 14

Виконавець — це об'єкт, здатний виконувати задані йому команди. В іншому разі виконавець не зможе виконати таку команду. У кожного виконавця може бути свій набір команд. Наприклад, речення «Розфарбувати!» може бути командою для людини, яка має в руках пензлик із фарбою, знає, що треба розфарбувати, й уміє це робити.

Номер слайду 15

Що називають системою команд виконавця?Система команд виконавця — це набір команд, які він може виконати.

Номер слайду 16

Чим виконавець-машина відрізняється від виконавця-людини?Людина може мислити. Вона сама приймає рішення. Машина може виконувати лише ті команди, які для неї склала людина і при її створенні передбачила можливість їх виконання.

Номер слайду 17

Алгоритми та їх виконавціВ інформатиці інструкцію називають алгоритмом, якщо вона складається із скінченної послідовності команд, спрямованих на отримання певного результату.

Номер слайду 18

Що називають алгоритмом?

Номер слайду 19

Що називають алгоритмом?Слово алгоритм походить від імені перського вченого, астронома і математика Аль-Хорезмі. Приблизно 825 р. він сформулював правила виконання дій над числами, якими користувалися в Стародавній Індії. Алгоритм — це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі.

Номер слайду 20

Виконавці алгоритму. Створюють алгоритми люди. А виконують їх люди й різні пристрої, якими управляють люди — комп'ютери, роботи, верстати, супутники, складна побутова техніка та навіть дитячі іграшки.

Номер слайду 21

Виконавці алгоритму. Об'єктом може бути людина, машина або пристрій. Виконавець алгоритму — це об'єкт, здатний виконати команди алгоритму.

Номер слайду 22

Планування. И=УНЯРозгадайте ребус

Номер слайду 23

Розгадайте ребус. Команда

Номер слайду 24

Фізкультхвилинка

Номер слайду 25

http://vsimppt.com.ua/Працюємо за комп’ютером. Робота з підручником Вправа %2, ст. 173 Вправа 3, ст. 1732. Вправи для очей3. Інтерактивні вправиІнструкція саджання дерева. Алгоритм. Послідовність дій. Алгоритм. Суп

Номер слайду 26

http://vsimppt.com.ua/Вправа «Швидка допомога»

Номер слайду 27

http://vsimppt.com.ua/Завдання 1. Встановити правильний порядок команд алгоритму «Придбання товару в крамниці»Оплатити товар. Підійти до прилавка. Підійти до каси. Вибрати потрібний товар.

Номер слайду 28

http://vsimppt.com.ua/Завдання 2. Яку команду пропущено у алгоритмі «Яблуко» Помий руки. Візьми яблуко. Помий яблуко. Знайди урну для сміття. Викинь недогризок.

Номер слайду 29

http://vsimppt.com.ua/Завдання 3. Знайдіть зайву команду алгоритму «Відкривання дверей». Витягнути ключ. Вставити ключ в замок. Зробити гімнастику. Повернути ключ двічі за годинниковою стрілкою. Вийняти ключ.  

Номер слайду 30

Дайте відповіді на запитання1. Що таке алгоритм? Коли ви у повсякденному житті виконуєш алгоритми?Наведіть приклади.2. Хто або що може бути виконавцем алгоритму?3. Що таке система команд виконавця?4. Що найважливіше в алгоритмі?

Номер слайду 31

Д. З. § 18, п.1. ст. 168-169, п.3. ст. 171-176

Номер слайду 32

У кожного на столах лежить по три смайлика. Виберіть одного чоловічка, який найбільше вам підходить за настроєм сьогодні на уроці. Нагадую, що означає кожен з них:усміхнений - ви попрацювали сьогодні на уроці на відмінно,спокійний - урок для вас пройшов спокійно, ви не дізналися нічого нового і цікавого,сумний - означає, що урок пройшов даремно, вам було нудно на уроці. Виберіть одного смайлика і прикріпіть на дошку, і ми побачимо настрій на цьому уроці. Рефлексія

pptx
Додано
30 січня 2022
Переглядів
2317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку