Типи алгоритмів
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники,мультимедійна презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Методичний прийом "Снігова куля"(повторення раніше вивченого матеріалу)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сформулюйте тему уроку, яка зашифрована у хварі слів.
IV. Оголошення теми та мети уроку
V. Вивчення нового матеріалу
Вступне слово вчителя
Теоретичний матеріал
Лінійний алгоритм – це алгоритм, у якому всі команди виконуються одна за одною.
Приклад: Як відкрити двері?
Розгалужений алгоритм – це алгоритм, у якому перевіряється умова, від якої залежать подальші дії. Є два типи: повне та неповне розгалуження.
Приклад: Як вибрати спілий авокадо?
Авокадо спілий?
Якщо ТАК, то купую.
Якщо НІ,то покладу назад.
Алгоритм із повторенням або циклічний -алгоритм, у якому команди повторюються скінченну кількість разів.
Приклад: Як вибрати спілий авокадо?
Авокадо спілий?
Якщо ТАК, то завершити виконання алгоритму.
Якщо НІ,то повернутися до першої команди, тобто взяти інший авокадо та продовжувати перевіряти його до того часу, поки алгоритм не буде завершено, тобто авокадо буде спілий.
VІ. Фізкультхвилинка
Всеукраїнська школа онлайн https://youtu.be/cFq3UcfW4J0
VIІ. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання. Створити блок-схеми:
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIІI. Рефлексія. Оцінювання
Прийом " Завершення речення"
Я дізнався…
Сьогодні я навчився…
Мені було цікаво...
ІХ. Домашнє завдання
Інструктаж щодо виконання домашнього завдання. Повторити теоретичний матеріал. Створити блок-схему "Як приготувати бутерброд?" АБО "Як побудувати годівницю для птахів?"