Використання активних методів навчання англійської мови для учнів 5-7 класів

Про матеріал
У цій публікації ви знайдете інформацію про сучасні, дієві активні форми роботи із здобувачами освіти середньої ланки у процесі вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Використання активних методів навчання англійської мови

для учнів 5-7 класів

У сучасному світі важливість вивчення англійської мови розуміє кожен. А ось механізм оволодіння нею зрозумілий не всім. Часто можна почути фразу, про те, що вивчав мову 11 років у школі, а так і не вмію спілкуватися англійською. Чому так відбувається?

Насправді, є декілька дуже простих і дієвих умов вивчення будь – якої іноземної мови:

  1.              Мотивація. Поставте собі просте запитання: «Для чого мені вивчати мову? Якого рівня комунікації я хочу досягнути?»
  2.              Якісні ресурси. Це може бути онлайн курс чи групові очні курси чи усвідомлене навчання у школі.
  3.              Цікава та посильна програма навчання.

Якраз із останнім пунктом цього переліку хочу ознайомити вас, шановні читачі, більш детально. Отже, давайте трохи розберемося, що ми можемо запропонувати нашим здобувачам освіти у звичайному загальноосвітньому закладі, чим ми володіємо?!

Метод навчання – це спосіб спрямованої, упорядкованої взаємодії учителів та учнів, спрямованої на досягнення поставлених школою цілей.

Поняття «активні» методи навчання створено на противагу традиційним, коли учні під час здобування знань були пасивними слухачами. Методи активного навчання створено задля забезпечення кращих результатів в оволодінні фахових вмінь учнів/студентів. Діяльність того, хто навчається є продуктивною, пошуковою й креативною.

Інтерактивне навчання є такою формою організації навчання, яка дозволяє учням та вчителю в процесі навчання спілкуватися, обмінюватися думками, досвідом, виконувати спільну роботу, досягати спільного результату. Такий спосіб навчання передбачає залучення учнів та вчителя до спільної навчальної діяльності на рівноправних позиціях. [1]

Саме такий підхід до навчання мотивує та зацікавлює дітей до вивчення англійської мови, допомагає реалізувати завдання НУШ по формуванню 21st Century Skills.

Функціонування такої форми навчання передбачає необхідність застосування інтерактивних методів. Умовно їх можна поділити на такі види:

 

Методи, які спрямовані на розвиток критичного мислення, його активізацію, на розвиток умінь учнів здійснювати аналіз, на оцінюваннях й узагальненнях фактів (SWOT-аналіз, мозковий штурм, пітчинг, ПНЦ та ін.).

Методи, котрі зосереджені на формування відповідальності, прийнятті рішень, проведенню й оцінювані вибору; що навчають усвідомлювати наслідки (методи дискусії, «дерево прийняття рішень», дебати, дискусія на бали, «критерійний покер», «шість капелюхів», проєкт, робота в групах).

Методи спрямовані на розвиток в учнів уяви, розвитку емоцій та переживань, а також такі, що спонукають до дій (ментальні мапи, рольові ігри, «асоціативні кущі», драма, моделювання).

До категорії інноваційних технологій навчання належать традиційні та новітні методи навчання. [1]

Із власного досвіду роботи можу сказати із впевненістю, що найбільш дієві методи навчання дітей середньої ланки освіти є:

Гейміфікація – використання ігрових практик та механізмів у неігровому контексті для залучення користувачів до вирішення проблем. Ця технологія закликає до експериментів, дискусій, активізує до роботи кожного учасника

Проєктні роботи. Навчальний проєкт передбачає комплексний характер діяльності всіх його учасників (застосування учнями знань та навичок для розв’язання проблем сьогодення, підвишення їхнього рівня відповідальності при виконання роботи).

Інформаційно-комунікаційні технології навчання.  Сюди належать роботи з інтерактивними картами, з пошук інформації у віртуальних словниках, робота з різними застосунками, сучасними програмами.

Інноваційні (новітні) форми роботи з інформацією, її структуруванням (ментальні мапи, скрайбінг, сторітелінг, портфоліо, відеоогляд. [1]

Більш детальну інформацію про кожен із цих методів роботи з учнями ви зможете знайте на просторах інтернету. Але головне, що має бути у кожного з нас – це бажання вкладати в наших дітей жагу до зростання та вдосконалення.

Освіта – це найпотужніша зброя, яку ви можете використати, щоб змінити світ. (Нельсон Мандела)

Все в наших руках, шановні колеги!

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА:

  1. https://repetitor.org.ua/metodi-navchannya-pro-yaki-maye-znati-kozhniy-vikladach-klasifikatsiya-metodiv-navchannya
  2. https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/13543
docx
Додано
19 червня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку