Використання автентичних матеріалів для розвитку комунікативної компетенції учнів на уроках англійської мови

Про матеріал
Презентація створена для учителів англійської мови для використання на уроках, для вдосконалення комунікативної компетенції учнів у реальному спілкуванні в англо-мовному середовищі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВИКОРИСТАННЯ автентичних матеріалів ДЛЯ розвитку комунікативної компетенції учнів НА уроках англійської мови. З досвіду роботи вчителя англійської мови ЗЗСО І-ІІІ ступенів Сокальський ліцей № 3 Драганчук Лесі Іванівни

Номер слайду 2

Організація навчально-виховного процесу з англійської мови у школах України у відповідності до нових освітніх програм має забезпечити оновлення змісту і технології навчання з метою більш повної орієнтації на потреби учнів, урахування їх інтересів, розвитку особистостей. На мою думку використання автентичних матеріалів сприяє підвищенню ефективності уроків за рахунок залучення учнів до вмотивованих дій, що спираються на реальні потреби у додаткових матеріалах, насамперед автентичних. к Л. І. Драганчук Л. І.

Номер слайду 3

Роль Автентичних МАТЕРІАЛІВ У ДЕМОНСТРАЦІЇ ЗНАНЬ Автентичні матеріали (вірші, оголошення,дорожні знаки,меню або пісні), дають учням можливість побачити мову в її реальній ролі засобу спілкування у відповідній культурі. Якщо автентичні матеріали вживаються на максимально можливому рівні, вони дають учням прямий доступ до культури і допомагають самим автентично вживати мовний матеріал, свідомо спілкуватись у реальній ситуації, радше ніж демонструвати знання граматичного явища або лексичної одиниці. Драганчук Л. І.

Номер слайду 4

Let’s talk about the talent show named the X-factor and take a trip to London the origin place of this contest. Video activities DVD authentic clip Activate! B2 ‘’Pop dreams’’. Драганчук Л. І.

Номер слайду 5

«The Fame Game»PREDICT. Why do you think people want to win talent shows such as “Pop Dreams?” (Pupils’ answers )So, we’ll find out if you are right (watching the film). Before we watch the film again, pay attention to some words & phrasal verbs. Драганчук Л. І.

Номер слайду 6

Phrasal verbs reading and translation. Handout 1. To pack sth in (informal) - to stop doing sth. To take sth over - to get control of sth. To get out of sth - to avoid doing sth. To get through - to be successful. No doubt (idiom) - to expect sth to happen. Flipping burgers (slang) - used as a mild way of swearing. Gig (informal) - an event where a musician or band is paid to perform. Драганчук Л. І.

Номер слайду 7

WHILE YOU ARE WATCHING (answering the questions)Listen for three reasons . 1. Why the contestants say they want to win “Pop Dreams?”2. Who is chosen to go through to the next round of the contest?3. How do the rejected contestants feel?Драганчук Л. І.

Номер слайду 8

Group Work. Put the sentences into the correct order to make up a dialoque, according to the situation you have watched. Драганчук Л. І.

Номер слайду 9

The sentences to be put into the correct order. He is the least talented person on TV. Oh, forget it!He would have done better in Mc. Donald’s. Go to flipping burgers!Needs to get out of this business and try something else. Average, boring!Драганчук Л. І.

Номер слайду 10

TIME TO TALK (according to the film)Who wants to be famous?Who wants to be like his or her heroes?Who is sure he is the best?Who wants to reach the top?Who made it through to the next round?Do you agree with the judges’ decision? Why/ why not?  Драганчук Л. І.

Номер слайду 11

Listening: A Song “Daniel” by ELTON JOHN1. Look at the lyrics. Try to guess the missing words. For the final word of each line think about words that rhyme with the previous line, e.g. cry, my. Daniel is travelling______ on a plane. I can see the red tail lights heading for ______Oh and I can see Daniel waving goodbye. God it looks like Daniel, must be the clouds in my _______They say ______ is pretty though I’ve never been. Well Daniel says it’s the best place that he’s ever ______Oh and he should know, he’s been there enough. Lord I miss Daniel, oh I miss him so much. Драганчук Л. І.

Номер слайду 12

ii. Now listen to the song and check your guesses. Answer these questions about the song.1. How does the singer feel about his brother?Why do you think Daniel is going away?What do you think might have happened in the family?Драганчук Л. І.

Номер слайду 13

topic : “Travelling around the world” Using road signs to develop speaking skills Драганчук Л. І.

Номер слайду 14

Traffic Rules Make sentences using must/ mustn’t. Grammar point in the lesson. Драганчук Л. І.

Номер слайду 15

Topic : “the media”{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Television Newspapers. The Internet. Presenter. Commercials. Documentary. Newscaster. Reporter. Weather forecast. Editor. Viewers. Circulation. Gossip column. Reporter. Editor. Article. Tabloid. Weather forecast. Small ads. Log on. Web page. Download. Editor. Surf. Surver. Weather forecast. Драганчук Л. І.

Номер слайду 16

Using of Newspapers in the Lesson. Key Words : Motives. Ambition. Fear. Greed. Hatred. Intolerance. Jealousy. Revenge. Work in pairs. Discuss the newspaper headlines. What do you think the story is about?Драганчук Л. І.

Номер слайду 17

Satire pictures in the lesson (help to develop spontaneous speaking)Драганчук Л. І.

Номер слайду 18

ВИСНОВКИ Використання автентичних матеріалів дозволяє учням на будь-якому етапі вивчення мови набувати позитивного досвіду. Учні, працюючи з автентичними матеріалами, підвищують свій інтерес до мови і мають безперечну мотивацію для її вивчення, яка базується на тому, що учні оцінюють позитивний вплив автентичних матеріалів на їх рівень володіння англійською мовою. Автентичні матеріали на уроці англійської мови, так само як і навчальні матеріали в базових підручниках, виконують інформативну функцію (подають відомості про англомовні країни), стимулюючу функцію (розвивають пізнавальну активність та творчість учнів); інтегративну (спираються на знання учнями з інших предметів та їх життєвий досвід), виховну (сприяють розвитку особистості учнів та формуванню інтересу до предмету) та контролюючу функцію (перевіряють знання, навички та вміння учнів). Драганчук Л. І.

Номер слайду 19

Автентичні матеріали можна використовувати у роботі з різними аспектами мови та на різних рівнях навчання. Вони сприяють формуванню мовної та мовленнєвої компетенції учнів. Моя діяльність спрямована на посилення мотивації учнів до навчання, за рахунок використання автентичних матеріалів, які наближені до реальної комунікації. Під час навчального процесу я спостерігаю у дітей живий інтерес до різних видів автентичних матеріалів. Автентичні матеріали допомагають учням подолати психологічний бар’єр у спілкуванні та посилити їх бажання вивчати англійську мову. Драганчук Л. І.

Номер слайду 20

Використана література. Любченко О. С. Автентичні матеріали на уроці //Англійська мова і література. – 2003, №22, 23. Семеняга О. М. Використання автентичних матеріалів для розвитку вмінь мовлення // Англійська мова і література. – 2003, № 22, 23. Дарвина В. Г. Развитие творческих способностей учеников на уроках английского языка // Англійська мова і література. – 2003, №8. Шостак Т. Г. Вірші та римівки // English/ - 2001, № 1. Перець Л. А. Творча робота на тему «Використання віршів на уроках англійської мови для розвитку виразного мовлення» // Англійська мова і література. – 2003, № 17, 18. Шостак Т. Г. Вірші та римування на уроці англійської мови // Іноземні мови. – 2000, № 2. Стом О. Ю. Пісні на уроках англійської мови // Англійська мова і література. – 2004, № 36. Резник Л. С. Английские пословицы на вашем уроке // Іноземні мови. – 2000, № 4. Казачінер О. С. Вивчення прислів’їв та приказок на уроках англійської мови // Англійська мова і література. – 2004, № 12. Скоморохова А. Б. Використання римівок під час навчання граматики та фонетики // Англійська мова та література. – 2004, № 34.  Драганчук Л. І.

Номер слайду 21

Resources used. Асtivate ! B2 . Pearson Longman. First Certificate Expert. Pearson Longman. Exam Activator. Pearson Longman. Exam Excellence. Oxford University Press. New Opportunities. Education for life. Upper Intermediate. Pearson Longman. Success Pre-Intermediate. Pearson Longman.http://www.starfall.com/n/twisters.htm.http://thinks.com/words/tonguetwisters.htm.http://www.fun-with-words.com/tong_explain.html.http://www.englishclub.com/pronunciation/tongue-twisters.htm. Драганчук Л. І.

pptx
До підручника
Англійська мова (для спеціалізова-них шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 9 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В)
Додано
4 жовтня 2023
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку