"Використання циглинок лего на уроках природознавства"

Про матеріал
Ідеї для використання циглинок лего на уроках природознавства, та на фізкультхвилинках
Перегляд файлу

Використання LEGO на уроках з природознавства

     На сьогодні конструктори LEGO є незамінним матеріалом для занять з дітьми в початковій школі. LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експерементування.

     Як же можна використовувати LEGO-конструктор на уроках?

     На уроках природознавства діти можуть використовувати кубики LEGO для складання карти України або прапорів різних країн, також в експериментальній діяльності як матеріал, з якого зроблений конструктор (« З чого зроблений?», «Знайди такий же», «Чим схожі й чим відрізняється?», «Розкажи про властивості предмета»). З допомогою LEGO діти передають отримані знання та враження від занять, екскурсій, спостережень і прогулянок.

Вправа №1 «Овочі»

     Цеглинки розкладають у довільному порядку та вільному доступі перед дітьми.

Запитання та завдання дітям:

  • Які овочі ви знаєте?
  • Знайдіть цеглинку, схожу на огірок (помідор, моркву…)
  • Які овочі ще можуть бути такого самого кольору, як помаранчева цеглинка?
  • Цеглинки яких кольорів у вас залишились? Чи існують овочі білого кольору? Які? А коричневого?
  • Чи існують овочі блакитного кольору?

 

Вправа №2 «Посадімо город»

     Педагог пропонує дітям: «Посадімо з вами город. Візьмемо грядку (аркуш паперу) та посередині посадимо помаранчеву моркву. Вгорі над морквою посадимо огірочки. Якого вони кольору? А який червоний овоч ми можемо посадити внизу грядки? Місце для біленького часнику та коричневої картоплі ви можете обрати самі. Де ви посадили часник? А картоплю?

Вправа № 3 «Прапорці»

     Вчитель розповідає дітям про українську державу. І пропонує учням скласти з цеглинок прапор України. Після, запитує в дітей, прапори яких країн вони ще знають, і чи можливо їх скласти з LEGO цеглинок.

 

Вправа №4 «Карта»

     Педагог показує дітям цеглинки різних кольорів. І проговорює, що, наприклад, блакитна цеглинка кольором схожа на воду. І пропонує назвати річки, які знають учні. За подібним методом, показує оранжеву цеглинку і пропонує назвати гори, які діткам відомі і т.д.

Фізкультхвилинки з LEGO

Діти беруть одну цеглинку:

  1. Знайдіть дитину з цеглинкою такого саме кольору, як у тебе, і стань з нею поруч.
  2. «Сині», поміняйтесь місцями із «жовтими», а «зелені» - з червоними.

Діти беруть кілька цеглинок:

  1. Підніміть руку вгору із зеленою (червоною, синьою, …) цеглинкою!
  2. Обміняйте  синю цеглинку на червону, або ж  зелену на жовту.

     Отже, LEGO допомагає дітям втілювати в життя свої задуми, будувати і фантазувати, захоплено працювати і бачити кінцевий результат своєї роботи.

     Таким чином, робота з освітнім конструктором LEGO, дозволяє дітям у формі пізнавальної гри дізнатися багато ідей, розвивати необхідні в подальшому житті навички суспільно активної, творчої особистості, яка самостійно генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення, вчиться критично мислити.

docx
Додано
24 вересня 2021
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку