Використання інформаційно -комунікаційних технологій та мережі Інтернет на уроках математики

Про матеріал
Використання інформаційно -комунікаційних технологій та мережі Інтернет на уроках математики
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання інформаційно -комунікаційних технологій та мережі Інтернет на уроках математики

Номер слайду 2

Якщо учень не переживає радості пошуку і знахідок, не відчуває живого процесу становлення ідей, то йому рідко вдається досягти ясного розуміння всіх обставин, які дозволили обрати саме цей, а не який-небудь інший шлях.  А. Ейнштейн

Номер слайду 3

Якість математичної освіти прямо пов'язана з рівнем професійної підготовки вчителя. Тільки саморозвинений вчитель здатний виховати саморозвиненого учня і тільки конкурентоспроможний вчитель здатний виростити конкурентоспроможну особистість.

Номер слайду 4

Я не відчуваю страху перед комп’ютерами, я жахаюсь їх відсутності. А. Азімов

Номер слайду 5

На своїх уроках з використанням ІКТ ставлю мету:інтенсифікувати навчальний процес; розвивати математичні здібності учнів;активізувати пізнавальну діяльність учнів;формувати освітні компетентності;підвищувати рівень вмінь праці з інформацією із різних джерел;формувати інформаційну культуру учнів;сприяти самоосвіті учнів.

Номер слайду 6

Результатом своєї роботи хочу побачити: подальше підвищення мотивації навчання, а отже, якості знань; участь учнів у дистанційних олімпіадах і конкурсах з математики інтелектуального характеру; формування компетентної особистості в галузі ІКТ з метою подальшої соціалізації.

Номер слайду 7

Застосування засобів ІКТ на уроках дозволило мені:економити час на уроках ;знизити навантаження учнів ;удосконалювати традиційні методи навчання;реалізовувати особистісний і диференційований підходи у навчанні;підвищити мотивацію навчання, а як наслідок- поліпшити засвоєння предмета.

Номер слайду 8

Використовую ІКТ на різних етапах уроку. На уроках. Викладення нового матеріалу. Усний рахунок. Повторення і узагальнення. Підготовка до ЗНО та ДПАПроведення позакласних заходів Контроль знань і умінь учнів. Виконання домашнього завдання Закріплення вивченого. Самостійна робота учнів. Для оголошення теми

Номер слайду 9

табличний  редактор MS Excel; програмне забезпечення Maicrosoft Office; програми для створення презентацій Microsoft Power Point; Інтернет-відео та фотоматеріали;  Інтернет – ресурси тощо.

Номер слайду 10

11 клас. Тема. Піраміда Урок вивчення нового матеріалу Комп’ютерна презентація викликає у дітей інтерес до уроку. Мотивація учбової діяльності зростає в декілька разів. Презентація звільняє учителя від традиційного використання дошки. Етапи  уроку, основні тези і  весь необхідний ілюстративний матеріал, чітко і наочно виконані на слайдах, сприяють концентрації уваги учнів і активізації їх діяльності.

Номер слайду 11

Усний рахунока) 72:8 +51 :15 *9 +14__________ ? б) 56:7 *5 -13 :9 +17_________ ?в) 63:9 +33 :8 *13 -25________ ?г) 54:6 +41 :5 *7 -17_________ ? 50 20 40 535 клас. Тема: всі дії з натуральними числами. Тип уроку: закріплення вивченого. Використання комп’ютерної презентації на уроці дає можливість скоротити час на вивчення матеріалу за рахунок наочності і швидкості виконання роботи, перевірити знання учнів в інтерактивному режимі, що підвищує ефективність навчання, допомагає реалізувати весь потенціал особистості.

Номер слайду 12

Діти з великим задоволенням самостійно виконують презентації , які потім на уроці захищають . Учнями було створено багато презентацій, ось деякі з них :  « Магнітне поле » , « Світлові явища » , « Око як оптична система»  

Номер слайду 13

А В СD1 С1 Вершини - точки. Грані - прямокутники. Ребра - відрізки. А1 D В1 5 клас. Тема уроку: куб. Тип уроку: викладення нового матеріалу. Зробити видимим те, що неможливо побачити неозброєним оком.

Номер слайду 14

Промінь ОМ розділив кут СІК, рівний 90 на два кута СОМ і МОК. Кут СОМ більше кута МОК . Чому дорівнюють кути СОМ і МОК? Побудуйте ці кути за допомогою транспортира. СОКМ>??7 клас геометрія. Тема уроку: кути. Тип уроку: закріплення вивченого Маю можливість проілюструвати умову.

Номер слайду 15

0,3га Один трактор зорав 15% всього поля і ще 1,2 га, а другий усього поля та інші 0,3 га. Яка площа поля?15% III?1,2га 0,3га 15% 1,2га Коли мої учні уявляють подію, про яку йдеться мова в задачі, вони з легкістю приходять до висновку.rrrr

Номер слайду 16

8 клас. Самостійна робота

Номер слайду 17

–2x= –16х= 8 Доданки можна переносити з однієї частини рівняння в іншу, змінивши при цьому знак.7 клас. Тема: основна властивість рівняння. Тип уроку: викладення нового матеріалу-3х + х = -9 - 7-3х + 7 = -х - 9 Як демонстраційний матеріал.

Номер слайду 18

Позакласні заходи

Номер слайду 19

Офісний додаток Excel – це найбільш проста і широко розповсюджена комп’ютерна програма для обробки числових даних. Вона дозволяє автоматизувати всі процеси, створювати діаграми. За допомогою електронних таблиць можна знайти, наприклад,  собівартість виробу або послуги, розрахувати енергетичну цінність денного раціону харчування, створити просту базу даних. Дана програма дозволяє не тільки автоматизувати всі розрахунки, а й представити їх графічну інтерпретацію. Крім того, можливості Excel можна використовувати для побудови діаграм, які наочно представляють числову інформацію.6 клас. Тема. Кругові та стовпчасті діаграми

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Фізхвилинка. Для створення певного настрою.

Номер слайду 22

Використання Інтернету.Інформаційні комп’ютерні технології надають  учням можливості самостійного дослідницького пошуку матеріалів, надають допомогу в пошуках відповідей на проблемні питання.

Номер слайду 23

9 клас. При написанні лабораторної роботи« Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів» використовувалися: комп’ютер та сучасні цифрові засоби. Завдяки Інтернету дітьми була скачана програма «Шумомер» на телефони, яку потім використовували при виконанні досліду.

Номер слайду 24

Використання мультимедійної дошки дає можливість пропонувати учням неординарні, частково-пошукові завдання на визначення закономірностей, на знаходження  принципу розташування чисел,  математичні кросворди, різноманітну наочність,  супроводжувати звуковими ефектами, економить час на виконання геометричних побудов. А все це надає можливість показати учням математику з найпривабливішого боку, викликати в дитини радість і задоволення від занять розумовою працею, зацікавити предметом.

Номер слайду 25

На своїх уроках використовую вправи програми Learning. Apps.org

Номер слайду 26

Grapher, Advanced Grapher - будівник графіків. Програма допомагає легко і швидко побудувати будь-який графік. Також є можливість будувати декілька графіків одночасно.

Номер слайду 27

Wolfram. Аlpha Widget- програма для розв’язання квадратних рівнянь

Номер слайду 28

Однак на сьогодні наявні проблеми використання ІКТ при вивченні математикив кабінеті математики може бути встановлено один комп’ютер, який (при наявності проектора та екрану) можна використовувати лише для демонстрації навчального матеріалу під час уроку та підготовки вчителем матеріалів до уроків;недостатня кількість якісного прикладного програмного забезпечення для підтримки навчання математики;недостатній рівень підготовленості учнів до роботи з комп’ютером.  

Номер слайду 29

Школа в усі часи була і залишається своєрідною моделлю, дзеркалом, яке відбиває життя і проблеми свого суспільства. Ідея втілення інноваційних технологій в навчання передбачає досягнення мети високоякісної освіти.

Номер слайду 30

Принцип активності дитини в процесі навчання був і залишається одним з основних у дидактиці. К. Д. Ушинський колись сказав, що знання будуть тим міцніше і повніше, чим більшою кількістю чуттів вони сприймаються. Праця на уроці із застосуванням ІКТ - процес усвідомленого засвоєння матеріалу. Як каже прислів'я: « Тобі скажуть - ти забудеш, тобі покажуть – ти запам'ятаєш, ти зробиш – ти зрозумієш». Застосування ІКТ – реальність сучасного уроку!

Номер слайду 31

Кожному вчителю перш за все слід розуміти, що корінні зміни мають відбутися в його власній професійній діяльності, в роботі його учнів, знати яким чином можна забезпечувати високу якість  навчання  та  виховання  в сучасній школі. Вчителю  насамперед  потрібні ерудиція й  палке бажання  оптимально поєднувати традиційні й інноваційні технології.

Номер слайду 32

«УЧЕНЬ – НЕ ПОСУД, ЯКИЙ ПОТРІБНО НАПОВНИТИ, А СВІЧКА, ЯКУ ПОТРІБНО ЗАПАЛИТИ. І ЧИМ ЯСКРАВІШЕ ВОНА БУДЕ ГОРІТИ, ТИМ БІЛЬШЕ ЛЮБОВІ І ВЛАСНОЇ ДУШІ ВІДДАМО МИ СВОЇМ УЧНЯМ.»

pptx
Додано
27 січня 2021
Переглядів
678
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку