На своїх уроках з використанням ІКТ ставлю мету:інтенсифікувати навчальний процес; розвивати математичні здібності учнів;активізувати пізнавальну діяльність учнів;формувати освітні компетентності;підвищувати рівень вмінь праці з інформацією із різних джерел;формувати інформаційну культуру учнів;сприяти самоосвіті учнів.
Використовую ІКТ на різних етапах уроку. На уроках. Викладення нового матеріалу. Усний рахунок. Повторення і узагальнення. Підготовка до ЗНО та ДПАПроведення позакласних заходів Контроль знань і умінь учнів. Виконання домашнього завдання Закріплення вивченого. Самостійна робота учнів. Для оголошення теми
11 клас. Тема. Піраміда Урок вивчення нового матеріалу Комп’ютерна презентація викликає у дітей інтерес до уроку. Мотивація учбової діяльності зростає в декілька разів. Презентація звільняє учителя від традиційного використання дошки. Етапи уроку, основні тези і весь необхідний ілюстративний матеріал, чітко і наочно виконані на слайдах, сприяють концентрації уваги учнів і активізації їх діяльності.
Усний рахунока) 72:8 +51 :15 *9 +14__________ ? б) 56:7 *5 -13 :9 +17_________ ?в) 63:9 +33 :8 *13 -25________ ?г) 54:6 +41 :5 *7 -17_________ ? 50 20 40 535 клас. Тема: всі дії з натуральними числами. Тип уроку: закріплення вивченого. Використання комп’ютерної презентації на уроці дає можливість скоротити час на вивчення матеріалу за рахунок наочності і швидкості виконання роботи, перевірити знання учнів в інтерактивному режимі, що підвищує ефективність навчання, допомагає реалізувати весь потенціал особистості.
Офісний додаток Excel – це найбільш проста і широко розповсюджена комп’ютерна програма для обробки числових даних. Вона дозволяє автоматизувати всі процеси, створювати діаграми. За допомогою електронних таблиць можна знайти, наприклад, собівартість виробу або послуги, розрахувати енергетичну цінність денного раціону харчування, створити просту базу даних. Дана програма дозволяє не тільки автоматизувати всі розрахунки, а й представити їх графічну інтерпретацію. Крім того, можливості Excel можна використовувати для побудови діаграм, які наочно представляють числову інформацію.6 клас. Тема. Кругові та стовпчасті діаграми
9 клас. При написанні лабораторної роботи« Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів» використовувалися: комп’ютер та сучасні цифрові засоби. Завдяки Інтернету дітьми була скачана програма «Шумомер» на телефони, яку потім використовували при виконанні досліду.
Використання мультимедійної дошки дає можливість пропонувати учням неординарні, частково-пошукові завдання на визначення закономірностей, на знаходження принципу розташування чисел, математичні кросворди, різноманітну наочність, супроводжувати звуковими ефектами, економить час на виконання геометричних побудов. А все це надає можливість показати учням математику з найпривабливішого боку, викликати в дитини радість і задоволення від занять розумовою працею, зацікавити предметом.
Однак на сьогодні наявні проблеми використання ІКТ при вивченні математикив кабінеті математики може бути встановлено один комп’ютер, який (при наявності проектора та екрану) можна використовувати лише для демонстрації навчального матеріалу під час уроку та підготовки вчителем матеріалів до уроків;недостатня кількість якісного прикладного програмного забезпечення для підтримки навчання математики;недостатній рівень підготовленості учнів до роботи з комп’ютером.
Принцип активності дитини в процесі навчання був і залишається одним з основних у дидактиці. К. Д. Ушинський колись сказав, що знання будуть тим міцніше і повніше, чим більшою кількістю чуттів вони сприймаються. Праця на уроці із застосуванням ІКТ - процес усвідомленого засвоєння матеріалу. Як каже прислів'я: « Тобі скажуть - ти забудеш, тобі покажуть – ти запам'ятаєш, ти зробиш – ти зрозумієш». Застосування ІКТ – реальність сучасного уроку!
Кожному вчителю перш за все слід розуміти, що корінні зміни мають відбутися в його власній професійній діяльності, в роботі його учнів, знати яким чином можна забезпечувати високу якість навчання та виховання в сучасній школі. Вчителю насамперед потрібні ерудиція й палке бажання оптимально поєднувати традиційні й інноваційні технології.