ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЗДО

Про матеріал
методичні рекомендації та практичний матеріал щодо оптимізації впровадження та ефективного застосування інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності освітнього закладу
Перегляд файлу

 

ЧУМАКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

 

ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИКОРИСТАННЯ

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ

ТЕХНОЛОГІЙ

 В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

КЕРІВНИКА  ЗДО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с. ЧУМАКИ

2019

 

ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

Добірка матеріалів

по застосуванню

інформаційно-комунікаційних технологій

в управлінській діяльності керівника ЗДО

 

 

         Посібник містить методичні рекомендації та практичний матеріал щодо оптимізації впровадження та ефективного застосування інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності освітнього закладу.

 

 

Посібник схвалений науково-методичною радою

 закладу дошкільної освіти №3 «Буратіно»

 

 

 

Упорядник: ПРИТУЛА Алла Йосипівна,

спеціаліст  з дошкільної освіти відділу з гуманітарних питань

Чумаківської сільської ради

 

 

 

Рецензент: КРІЧКЕВИЧ Євгенія Володимирівна,

начальник відділу з гуманітарних питань Чумаківської сільської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с. Чумаки

2019 рік

 

З М І С Т

 1. Вступ                                                                                                                                   

 2. Обґрунтування актуальності та практичної значимості педагогічного досвіду

 3. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у закладі дошкільної освіти

 4. Система прийомів роботи, управлінська діяльність

 5. Висновки                                                                                                                            

 7. Список використаної літератури                                                                                  

 8. Додатки:

Додаток 1. Методичні рекомендації і поради щодо організації управлінської діяльності директора ЗДО (презентація)

Додаток 2. Пам’ятка для педагога по роботі з комп’ютером   

Додаток 3. Локальна мережа закладу

Додаток 4. Орієнтовний перелік  наказів   закладу дошкільної освіти  

Додаток 5. Накази керівника  закладу дошкільної освіти (презентація)  

Додаток 6. Робоча документація

Додаток 7. Електронний посібник завідувача ЗДО

Додаток 8. Перелік ВЕБ-сайтів, на яких  можна знайти інформацію стосовно навчання комп’ютерної грамотності особового складу і дітей  закладу освіти

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

        Сучасний період розвитку суспільства характеризується сильним впливом на нього інформаційних комп'ютерних технологій (ІКТ), які проникають в усі сфери людської діяльності, забезпечують поширення інформаційних потоків у суспільстві і утворюють глобальний інформаційний простір. Невід'ємною і важливою частиною цих процесів є комп'ютеризація освіти. Зараз в Україні йде становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір. Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу, пов'язаними із внесенням коректив у зміст технологій навчання, які повинні бути адекватними сучасним технічним можливостям і сприяти гармонійному входженню дитини в інформаційне суспільство. Комп'ютерні технології покликані стати невід'ємною частиною цілісного освітнього процесу, значно підвищувати його ефективність. Тому рівень комп'ютеризації разом з кадровим і методичним забезпеченням навчального процесу є вирішальним показником оцінювання дієздатності дошкільного закладу.

         Інтенсивний розвиток інформаційних і комп'ютерних технологій, загальна комп'ютеризація закладів освіти, швидке збільшення парку домашніх комп'ютерів, порівняно простий доступ у світову комп'ютерну мережу Інтернет робить дуже актуальним створення спеціалізованих сайтів для дітей.

          Включає набір засобів та інструментів, призначених для автоматизації управлінської діяльності дошкільного навчального закладу, дозволяє створити єдину систему збору, обробки та зберігання інформації в розрізі дошкільної освіти. Одночасно вирішується проблема забезпечення органів управління освітою повною оперативною та достовірною інформацією про діяльність навчального закладу, що дає можливість здійснювати освітній менеджмент на більш високому рівні.

           В методичному посібнику надано рекомендації щодо видання наказів по  закладу дошкільної освіти у сферах збереження життя і здоров’я дітей, медичного обслуговування та харчування, організаційно-педагогічної роботи,  адміністративно-господарської діяльності тощо. Наведено циклограму наказів у вигляді орієнтовного переліку наказів директора ЗДО з питань діяльності на навчальний рік, довідок з окремих аспектів навчально-виховного процесу. Усі матеріали підготовлені з урахуванням орієнтовної річної циклограми управлінської діяльності керівника закладу освіти згідно з Примірною інструкцією з діловодства в  закладах дошкільної освіти, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01 жовтня 2012 р. №1059.

             Представлено  тестові завдання щодо оцінки професійної підготовки педагогів ЗДО. Оцінка результатів тестування дозволить достатньо повно судити не тільки про рівень підготовки до роботи в ЗДО молодих спеціалістів, а й про особливості професійної діяльності й самоосвіти всіх педагогів закладу освіти. 

             На допомогу керівникам  закладів освіти на диску представлено зразки журналів обов’язкової звітності. Пропоновані  сторінки дозволять заощадити час на оформлення документації, улаштувати документообіг, підготуватися до перевірки.

 

Обґрунтування актуальності та практичної значимості педагогічного досвіду

             Як засвідчує практика, без нових інформаційних технологій вже неможливо уявити сучасну освіту. Вітчизняний та зарубіжний досвід інформатизації освітнього середовища свідчить про те, що вона дає змогу підвищити ефективність навчально-виховного процесу. Інформатизація освіти  – це забезпечення рівного доступу до якісної освіти, розвиток особистості дитини, виховання інформаційної культури всіх учасників навчально-виховного процесу. І ми, педагоги-дошкільники, повинні йти в ногу з сучасністю.

           Осторонь не залишився й наш дошкільний навчальний заклад, який впродовж останніх років працював над використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в роботі закладу. Ми намагалися досягти  феномену "безпосереднього включення" особистості в інформаційний простір. Головним завданням інформатизації дошкільного закладу, на нашу думку, є вирішення проблеми щодо створення та застосування моделі освітньо-інформаційного середовища дошкільного навчального закладу на рівні матеріального, кадрового та інформаційно-ресурсного забезпечення.

          Творчою групою ЗДО було спроектовано  модель освітньо-інформаційного середовища. Вона охоплює всі суб’єкти освітнього простору та визначає дидактичні принципи їхньої взаємодії та ресурсні складові. Отже, складовими та суб’єктами освітньо-інформаційного середовища закладу дошкільної освіти є:

1.На рівні матеріального ресурсного забезпечення: сучасні технічні засоби для широкого використання комп’ютерних та інформаційно-комунікаційних технологій (комп’ютерні класи, видавничі центри), електронні бази програмно-педагогічних засобів (комп’ютерні навчальні, розвивальні програми та середовища, тренажери, електронні бібліотека, відеотека тощо), комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання і навчальні середовища для дітей передшкільного віку.

2. На рівні кадрового ресурсного забезпечення: педагогічний працівник, що володіє навичками роботи на персональному комп'ютері та вміє застосовувати ІКТ на рівні інтеграції в існуючий освітній простір, адміністрація освітнього закладу, що володіє сучасними комп'ютерними та інформаційними технологіями;

 3. На рівні інформаційного ресурсного забезпечення: підключення до мережі Internet, внутрішня локальна мережа, сайт закладу дошкільної освіти, блоги адміністрації, вихователів та вузьких спеціалістів, електронна пошта закладу тощо.

 

Застосування ІКТ в ЗДО відбувалося за такими напрямками:

- в управлінській діяльності (таблиці Excel для підраховування меню, відвідуваності тощо, педагогічного аналізу  режимних моментів, кваліметрична модель для самоаналізу управлінської діяльності, інтернет-ресурси для підвищення управлінської компетентності, інтернет-конференції, участь в чатах, форумах, дистанційне навчання, інтернет-бібліотекаю ;

- в роботі з педагогами (електронне портфоліо, комп’ютерні презентацій, відео-заняття для подальшого аналізу, Інтернет-ресурси для підвищення фахової компетентності, інтернет-конференції, чати, форуми, дистанційне навчання (організація, участь), факторно-критеріальне моделювання, діаграми, графіки під час проведення діагностики);

- в роботі з батьками (дистанційна освіта дітей як один із засобів навчання, просвітницька дистанційна робота (просвіта батьків), зворотній зв'язок як засіб включення до єдиного комунікативного освітнього простору, електронна реєстрація дітей до ЗДО);

- в освітньо-виховному процесі з дітьми (використання флеш-карт, слайдів, використання мультимедійних презентацій, використання відео, використання комп’ютерних навчальних ігор, інтерактивна дошка як засіб розвитку пізнавального інтересу);

- в роботі з соціумом (форум, формування іміджу установи, електронний портфоліо педагогів як одна з форм  передачі та презентації педагогічного досвіду дошкільних працівників, інтернет-сайт як показник конкурентоспроможності ЗДО).

          З 2013 року заклад є користувачем програмного комплексу освітня мережа: КУРС Дошкілля», який призначений для автоматизації управлінської діяльності адміністрацій освітніх закладів, для створення єдиної системи збору, обробки та зберігання   інформації. Ця система дозволяє полегшити роботу завідувача, медичної сестри, вихователів, завгоспу та діловода. Завдяки такому програмному комплексу упорядковано ведення ділової документації та зміцнена система управління дошкільною освітою.

В Інтернеті створено наш блог: http://zaviduvach.blogspot.com.

      Портал садка доступний для різних груп користувачів засобами інтернет-технологій. Цей інформаційний ресурс призначений для надання дітям, їх батькам, педагогам різноманітної інформації про історію закладу,педагогічний колектив, про останнім події, що відбулися. Він надає можливість спілкування батьків і педагогів. Тут можна дізнатися про результати інноваційної діяльності садка, про зміцнення його матеріально- технічної бази.

        При цьому користувачі отримують доступ до потрібних даних як локально, так і через мережу Інтернет. Об’єм даних, якими може оперувати кожен з користувачів, визначається в залежності від прав, наданих адміністраторам ЗДО. При користуванні WEB-сайтом без авторизації доступна лише публічна інформація. При авторизованому доступі уповноважені особи отримують детальну інформацію згідно зі своїми правами.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій у закладі дошкільної освіти

 

Використання ІКТ в управлінській діяльності

1.Робота в  освітній мережі «КУРС Дошкіллля», що дозволяє працювати з базою даних працівників ЗДО, дітей та батьків, створювати різноманітні звіти та інформації;

2.Розрахунок вартості харчування комірником у власно створеній програмі https://cutt.ly/3wFQhGy .

3.Розрахунок стажу роботи працівників https://service.mcfr.ua/ua/rec_work/emedbuh/ .

4.Співпраця з  колегами у спільнотах системи «Googl» над підвищенням ефективності управлінської діяльності керівника закладу та навчально-виховного процесу в цілому;

5. Співпраця з дошкільними закладами інших міст України,Росії тощо;

6. Створення бази даних працівників ЗДО, дітей та батьків;

7.Робота з документацією (звіти, інформація в різні органи, накази, довідки тощо)

8. Участь у форумах, чатах, конференціях;

9. Опрацювання нормативно-правової документації шляхом використання Інтернет;

10. Створення портфоліо педагогічних працівників;

11. Оформлення внутрішнього контролю за службами в електронному вигляді.

 

Використання ІКТ у методичній роботі

1.Оформлення ділової документації; 2.Проведення контрольно - аналітичної діяльності(підготовка схем аналізу, обробка даних, результативність у вигляді графіків, діаграм (атестація педагогів, рівень знань дітей з різних розділів програми тощо);

3.Робота в мережі Інтернет з питання самоосвіти та накопичення інформаційного матеріалу.

4.Оформлення атестаційних матеріалів;

5.Розробка презентацій до семінарів, методичних об’єднань, конференцій, педагогічних рад, консультацій для вихователів;

6.Використання мультимедійного супроводу в роботі з дітьми на заняттях, під час проведення свят та розваг, режимних моментів; у роботі з батьками (під час проведення консультацій, батьківських зборів, Днів відкритих дверей тощо);

7.Оформлення картотеки періодичних видань, облік методичної та художньої літератури;

8.Оформлення стендів, інформаційних куточків;

9.Оформлення буклетів, ППД роботи кращих вихователів,матеріалів для участі в різноманітних конкурсах.

10.Накопичення ілюстративних матеріалів для випуску санбюлетнів, порад для батьків, оформлення презентацій, буклетів.

11.Обмін досвідом роботи з іншими педагогічними колективами.

 

Використання ІКТ у психологічній роботі

1.Оформлення ділової документації;

2.Оформлення інформаційного куточка для педагогів та батьків;

3.Діагностування педагогів з використанням комп’ютерних діагностичних методик (тести Люшера, Равена, Векслера);

2.Оформлення інформаційного куточка для педагогів та батьків;

3. Діагностування педагогів з використанням комп’ютерних діагностичних методик (тести Люшера, Равена, Векслера);

4. Діагностування дітей за допомогою комп’ютерних методик;

5. Обробка даних результатів проведених досліджень у вигляді схем, діаграм;

6. Корекційно-розвивальна робота з дітьми за допомогою розвивальних програм;

7. Розробка презентацій для виступу на семінарах,конференціях, батьківських зборах;

8. Використання мультимедійного супроводу при проведенні тренінгів, психологічних ігор тощо.

                                 /Files/images/зауч.png

          Інтенсивний розвиток інформаційних і комп'ютерних технологій, загальна комп'ютеризація закладів освіти, швидке збільшення парку домашніх комп'ютерів, порівняно простий доступ у світову комп'ютерну мережу Інтернет робить дуже актуальним створення спеціалізованих сайтів для дітей. Портал садка доступний для різних груп користувачів засобами інтернет-технологій. Цей інформаційний ресурс призначений для надання дітям, їх батькам, педагогам різноманітної інформації про історію закладу, педагогічний колектив, про останнім події, що відбулися. Він надає можливість спілкування батьків і педагогів. Тут можна дізнатися про результати інноваційної діяльності садка, про зміцнення його матеріально-технічної бази. Окрім цього сайт ДНЗ або інших освітніх установ може стати для батьків джерелом інформації навчального, методичного або виховного характеру. На сторінках таких сайтів батьки можуть отримати інформацію про методи зміцнення здоров'я дітей, їх безпеку, правила поведінки дитини в сім'ї та в суспільстві, корисні поради з навчання і виховання дошкільників. Телекомунікації дозволять батькам у реальному режимі часу відстежувати освітньо – виховний процес своїх дітей, отримувати інформацію про проблеми, що виникають у навчанні і поради, спрямовані на усунення конкретних проблем у взаємодії з педагогом. Вирішення проблем формування професійної компетентності педагога в умовах інформатизації сучасної освіти потребує змін змісту наявної підготовки педагогічних кадрів та створення належних організаційно-педагогічних умов для впровадження сучасних комп'ютерних та інформаційних технологій в освітньо-виховний процес.

         Саме тому вихователі – методисти повинні використовувати різні форми роботи з педагогами:

 -тижні педагогічної майстерності, у межах яких педагоги проводять відкриті покази, на яких представляють успішний досвід упровадження інформаційних технологій в освітній процес;

 -майстер – класи, де вихователі вчаться методам і прийомам роботи з дітьми з використанням інформаційних технологій;

- педагогічні майстерні та наставництво, роботу в парах, де педагоги спілкуються та переймають досвід тих вихователів, які можуть посприяти в освоєнні та застосуванні нових технологій;

 -навчальні та тематичні семінари, які проводить вихователь – методист з метою удосконалення вмінь та навичок вихователів. Наприклад: «Як створити мультимедійну презентацію», «Підготовка наочних та дидактичних матеріалів засобами Інтернет» тощо.

           Адміністрація закладу може також організувати та провести в закладі освіти такі конкурси:

 цифрових презентацій «Моя група»;

 електронних методичних матеріалів і презентацій для занять;

 інформаційних буклетів для батьків;

 електронних групових газет тощо.

 

Система прийомів роботи, управлінська діяльність

 

Розгалуження локальної мережі закладу:

             Інформаційне середовище – засіб ефективної взаємодії учасників освітнього процесу: дітей, педагогів, батьків. Основним призначенням служби інформаційного забезпечення є:

-формування інформаційного освітнього середовища закладу, поетапне вирішення задач інформатизації освіти; упровадження нових інформаційних технологій в освітній і управлінський процеси; інформаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу; упровадження електронного документообігу.

 

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\Інформаційний простір - dnz3buratino.dp.ua.png

 

 

 

 

 

Висновки

 

Робота  з впровадження ІКТ сприяла досягненню позитивних результатів, а саме:

1.Значно підвищилася якість навчально-виховного процесу завдяки використанню можливостей Інтернет, мультимедійної та телевізійної техніки.  

2. Відбулося вдосконалення управлінської діяльності, методичної та психологічної служб.

3.Підвищилася якість проведення дослідно-експериментальної роботи через активне використання комп'ютера як інструменту при проведенні моніторингового дослідження.

4. Підвищився рівень організації педагогічного процесу: заощаджується час на розробку дидактичних матеріалів; стало естетичнішим їх оформлення.

5.Підвищився рівень інформаційно-комп'ютерної компетентності педагогів, змінився стиль їх мислення.

6.Відбулося вдосконалення системи проведення атестації педагогів через широке використання мультимедійних презентацій.

7.Стала ефективнішою система поширення передового педагогічного досвіду окремих педагогів та творчої групи  закладу дошкільної освіти.

8.Зросли показники інтелектуальних здібностей дітей (сформувались передумови теоретичного мислення, елементарної рефлексії способів дій, сформувались особистісні якості дитини: самостійність, посидючість, уважність, працелюбність).

9. Підвищився рівень мотивації дітей до занять.

10.Розширилися та поглибилися уявлення дітей про навколишній світ.

11.Діти старшої групи набули елементарної комп'ютерної грамотності, підвищився рівень їх підготовки до життя й діяльності в «комп'ютерній дійсності».

12. Забезпечено якісне проведення діагностично-аналітичної діяльності з батьками, дітьми (тестування, діагностування).

13.Відбулося вдосконалення просвітницької роботи з батьками (розміщення на сайті матеріалів для батьків (порад, рекомендацій, пам'яток), проведення Інтернет-консультацій).   

14.Можливість дистанційного навчання дітей старшого дошкільного віку, які не відвідують  заклад освіти.    

15.Оновилися підходи до проведення масових заходів з батьками на основі принципів наочності та науковості через широке використання мультимедійних технологій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури                                                                                  

 

1. Дрожжина Т.В. Накази директора школи. –– Х.: Вид. група «Основа», 2010. –– 272с. –– (Серія «Адміністратору школи»).

2. Меленець Л. Дитячий садок. Накази з питань основної діяльності. –– К.: Шк. світ, 2009. –– 128 с. –– (Бібліотека «Шкільного світу»).

3. Наказ як один із видів розпорядчих документів //Практика управління закладом освіти. –– 2011. –– № 6. –– С.39–79.

4. Примірна інструкція з діловодства в дошкільних начальних закладах //Дошкільне виховання. –– 2012. –– № 10 (вкладка).

Інтернет-ресурси

1. http://www.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/690/normativno_pravova-baza/

2. http://dilomova.org.ua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

 

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

 І ПОРАДИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ  УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАВІДУВАЧА ДНЗ

 

 

 

«Використання ІКТ

в управлінській діяльності

керівника дошкільного закладу»

 

(презентація)

 

https://cutt.ly/wwFEOQ5

 

 

 

 

                              C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

 

Пам’ятка для педагога по роботі з комп’ютером

1.Перед роботою перевірте робочі місця для дітей і педагога (чи не

пошкоджені з’єднувальні дроти, чи міцні столи і стільчики...);

2.Перевірте розміщення складових частин комп’ютера на робочих місцях;

3.Профілактичні та ремонтні роботи пристроїв виконуйте лише після їх знеструмлення;

4. Регулярно протирайте клавіатури, мишки, монітори м’якою тканиною або спеціальними серветками;

5.Стежте за дотриманням дітьми правил техніки безпеки;

6.Слідкуйте за поставою дітей під час роботи за комп’ютером та щоб сиділи подалі від екрана;

7.Стежте за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог (провітрювання приміщень, вологе прибирання, освітлення приміщення і монітора, …);

8.Дотримуйтеся вимог щодо тривалості заняття з дітьми.

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\5.jpg

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

Локальна мережа закладу

 

Інформаційне середовище – засіб ефективної взаємодії учасників освітнього процесу: дітей, педагогів, батьків.

         Основним призначенням служби інформаційного забезпечення є:

- формування інформаційного освітнього середовища закладу, поетапне вирішення задач інформатизації освіти;

- упровадження нових інформаційних технологій в освітній і управлінський процеси;

- інформаційно-методичне забезпечення навчально-виховногопроцесу;

- упровадження електронного документообігу.

 

Комп’ютер завідувача

Пн.– Пт.

12.00-16.00

Оформлення ділової документації,

підготовка до нарад при завідувачі, педрад, семінарів,

консультацій, методичних об’єднань, оформлення

результатів контролю за службами та НВП , створення

звітних та інформаційних документів та презентацій, робота

в мережі «Дошкілля» та мережі Інтернет тощо.

 

Комп’ютер вихователя-методиста

Пн.– Пт.

12.00-16.00

Оформлення ділової документації, підготовка до семінарів,

консультацій, методичних об’єднань, оформлення

результатів контролю, створення звітних та інформаційних

презентацій, робота в мережі Інтернет тощо.

 

Ноутбук практичного психолога

Ср,-Пт

10.00-11.00 Розвивальні заняття для дітей дошкільного віку, діагностика

педагогів та вихованців

Пн.– Пт.

14.00-18.00

Оформлення ділової документації, результатів обстежень,

створення звітних та інформаційних презентацій, робота в

мережі Інтернет тощо.

Комп'ютер завгоспа

Пн.– Пт.

12.00-14.00

Оформлення ділової документації, створення звітних та

інформаційних документів, робота в мережі «Дошкілля»

тощо.

Комп'ютер старшої медичної сестри

Пн.– Пт.

08.00-09.00,

13.00-15.00

Оформлення ділової документації, створення звітних таінформаційних документів, робота в мережі «Дошкілля.

 

 

Додаток 4

Орієнтовний перелік наказів дошкільного навчального закладу

Орієнтовна назва наказу

Серпень

Про підсумки роботи з підготовки дошкільного навчального закладу до нового 20__-20__ навчального року

Про організацію освітньої роботи в дошкільному навчальному закладі у 20__-20__ навчальному році

Про призначення відповідального за використання води, електроенергії та теплопостачання в дошкільному навчальному закладі у 20__-20__ навчальному році

Про створення комісії з трудових спорів

Про організацію та проведення медичних оглядів працівників дошкільного навчального закладу

Про створення комісії для проведення розслідувань нещасних випадків

Про організацію роботи на виконання Закону України «Про дорожній рух»

Про організацію роботи з пожежної безпеки

Про організацію роботи з охорони життя, безпеки життєдіяльності та запобігання дитячому травматизму в осінній період в дошкільному навчальному закладі

Про затвердження графіка особистого прийому громадян завідувачем дошкільного навчального закладу (за потреби)

Про результати роботи з оздоровлення дітей у дошкільному навчальному закладів літній оздоровчий період

Про стан харчування за літній період 20___ року в дошкільному навчальному закладі

Про організацію роботи груп з 10,5-годинним режимом роботи та з 12-годинним режимом роботи в дошкільному навчальному закладі

Про затвердження режиму роботи дошкільного навчального закладу в новому навчальному році

Про режим роботи груп в дошкільному навчальному закладі на 20____-20____ навчальний рік

Про запобігання харчовим отруєнням та інфекційним захворюванням дітей

Про виконання санітарно-гігієнічного режиму в дошкільному навчальному закладі

Про заборону паління та пропаганду здорового способу життя в дошкільному навчальному закладі

Про створення комісії з інвентаризації матеріальних цінностей та проведення щорічної інвентаризації в дошкільному навчальному закладі

Про проведення інвентаризації в дошкільному навчальному закладі

Про створення постійно діючої комісії зі списання та оприбуткування матеріальних цінностей у дошкільному навчальному закладі

Про затвердження та введення в дію інструкцій з охорони праці, безпеки діяльності, пожежної безпеки та електробезпеки для працівників дошкільного навчального закладу (за потреби)

Про складання та затвердження графіка роботи працівників дошкільного навчального закладу на 20___-20___ навчальний рік

Вересень

Про забезпечення повноцінного якісного харчування дітей у дошкільному навчальному закладі в 20___-20____ навчальному році

Про створення тарифікаційної комісії

Про розподіл навантаження педагогічного та медичного персоналу

Про організацію методичної роботи з педагогами дошкільного навчального закладу в 20___-20___навчальному році

Про організацію пільгового харчування у 20__-20__ навчальному році

Про створення атестаційної комісії в дошкільному навчальному закладі в 20___-20____ навчальному році

Про створення комісії з навчання й перевірки знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в дошкільному навчальному закладі

Про перевірку знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в дошкільному навчальному закладі

Про встановлення батьківської плати за харчування дітей у дошкільному навчальному закладі

Про організацію та проведення «Тижня безпеки дитини»

Про проведення практичного тренінгу з евакуації

Про результати проведення «Тижня безпеки дитини» в дошкільному навчальному закладі

Жовтень

Про проведення атестації педагогічних працівників у дошкільному навчальному закладі в 20___ - 20____ навчальному році

Про виконання норм харчування дітей у дошкільному навчальному закладі за ІІІ квартал

Листопад

Про посилення роботи щодо поширення серед батьків психолого-педагогічних та фізіологічних знань про дітей раннього і дошкільного віку

Про результати тематичного вивчення освітньої роботи в дошкільному навчальному закладі

Грудень

Про організацію і проведення новорічних та різдвяних свят у дошкільному навчальному закладі

Про заходи протипожежної безпеки під час проведення новорічних та різдвяних свят у дошкільному навчальному закладі

Про підсумки підготовки Цивільного захисту (Цивільної оборони) в дошкільному навчальному закладі в 20____р. та завдання на 20___р.

Про організацію роботи з охорони життя та запобігання дитячого травматизму в зимових умовах у дошкільному навчальному закладі

Про організацію харчування працівників дошкільного навчального закладу в поточному році

Січень

Про введення в дію Правил внутрішнього трудового розпорядку

Про затвердження графіка відпусток працівників дошкільного навчального закладу в дошкільному навчальному закладі на 20___р.

Про підсумки профілактичної роботи з питань запобігання всім видам дитячого травматизму в дошкільному навчальному закладі в 20___р. та завдання на 20___р.

Про організацію Цивільного захисту (Цивільної оборони) в 20___ р. в дошкільному навчальному закладі

Про стан харчування дітей у дошкільному навчальному закладі за 20___ рік

Про стан захворюваності дітей за 20___ рік

Про результати комплексного вивчення

Лютий

Про результати тематичного вивчення

Березень

Про результати атестації педагогічних працівників у 20___ - 20___ навчальному році

Про проведення місячника (двомісячника) з благоустрою території дошкільного навчального закладу

Квітень

Про присвоєння кваліфікаційних категорій (установлення тарифних розрядів) педагогічним працівникам, які атестуються, за результатами атестації

Про відзначення Всесвітнього дня охорони праці в дошкільному навчальному закладі

Травень

Про підготовку та організацію літнього оздоровлення дітей у дошкільному навчальному закладі

Про підготовку дошкільного навчального закладу до нового 20____ - 20____ навчального року

Про попередній розподіл навантаження на 20___ - 20___навчальний рік з 01.09.20____р.

Про підсумки освітньої роботи у 20___ - 20___навчальному році

Червень

Про посилення роботи щодо забезпечення охорони життя та здоров’я дітей у дошкільному навчальному закладі

Про організацію обліку дітей дошкільного віку в 20___р.

Липень

Про аналіз харчування дітей у дошкільному навчальному закладі за ІІ квартал

Про стан захворюваності дітей за І півріччя (або ІІ квартал) поточного року

За необхідності (основні)

Про підготовку до проведення педради у _____(за місяць до проведення педради)

Про призначення виконавця обов’язків завідувача на час його відсутності

Про затвердження номенклатури справ на 20_____р.

Про створення комісії для випробування пожежних кранів та рукавів у дошкільному навчальному закладі

Про перенесення робочих днів у 20____р.

Про створення комісії для обстеження штукатурного шару стелі приміщення закладу у 20___р.

Про створення комісії з соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

Про проведення осіннього огляду технічного стану будівель і споруд у дошкільному навчальному закладі

Про організацію платних послуг у 20___ - 20___навчальному році в дошкільному навчальному закладі

Про створення комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини в дошкільному навчальному закладі на 20___р.

За необхідності (кадрові)

Про прийняття на роботу

Про припинення трудового договору

Про надання відпустки без збереження заробітної плати

Про надання основної щорічної відпустки

Про надання додаткової соціальної відпустки

Про встановлення доплати

Про проведення преміювання педагогічних працівників

Про притягнення до дисциплінарної відповідальності

Довідки

Довідка за результатами комплексного вивчення «Стан  навчально-виховного процесу в групі 3 – го року життя»

Довідка за результатами тематичного вивчення «Стан роботи щодо формування навичок безпечної поведінки дітей»

Довідка про стан розвитку мовленнєвої та пізнавальної компетентностей  дітей дошкільного віку через ігрову діяльність

Довідка за результатами тематичного вивчення «Розвиток пізнавального мислення через організацію пошуково-дослідницької діяльності

 

Додаток 5

 

 

 

 

Накази керівника

дошкільного навчального закладу

 

(презентація)

 

 

 

 

 

 

 

 

https://docs.google.com/a/dnz3b

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6

Робоча документація

 

                                                         https://cutt.ly/6wFE26M

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 7

 

 

Електронний посібник завідувача ДНЗ

 

 

 

 

 

https://cutt.ly/twFRAY8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 8

 

Перелік ВЕБ-сайтів на яких  можна знайти інформацію стосовно навчання комп’ютерної грамотності особового складу і дітей дошкільного закладу

 

https://dp.isuo.org/

mail-noreply@google.com

school-inf.blogspot.com/2014/12/google.html

school-inf.blogspot.com/2014/12/google_14.html

voostrog.at.ua/AtestaciaNZ/akt_atest_ostrozkogo_dnz_1-11111.docx

ippobuk.cv.ua/index.php/component/jalendar/?view=articles

zkdo.pp.ua/files/priority_lines.doc

zhmerinka-adm.gov.ua/pages/polozhennja-pro-rejestratsiju-v-ditsadki

skviravo.ucoz.ru/news/nakaz_mon_1239_vid.../2013-09-02-1028

www.docme.ru/doc/191373/dіlovodstvo-u-navchal._nomu-zakladі

shprvo.ck.ua/page-318.html

ek.kubg.edu.ua/.../cgiirbis_64.exe?.

oktyabrskiy-ruo.edu.kh.ua/Files/downloads/план_2012.do

https://www.google.com.ua/

http://trudolub-sad.ucoz.ua/

http://dnz27.edu.kh.ua/nakazi/

dnz27.edu.kh.uanakazi/

http://www.slideshare.net/berizka7/

http://www.library.kherson.ua/webbibl/pochitaika.html

http://chl.kiev.ua/pub/Publication/Category/3

http://www.offnote.net/timetable/

http://www.kharkivosvita.net.ua/files/DZN%E2%84%9678.pdf

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\2.jpg

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Притула Алла
Додано
12 січня 2021
Переглядів
2475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку