Конспект заняття з логіко - математичного розвитку "Вирушаємо на пошуки скарбів"

Про матеріал
Продовжувати лічити у межах 5. Вправляти у творенні числа шляхом додавання 1 до попереднього числа. Продовжувати вчити порівнювати групи предметів за кількістю (більше, менше, порівну). Продовжувати формувати уявлення про частини доби. Закріпити назву пори року, та назви овочів. Закріпити знання про геометричні фігури. Навчити дітей складати графічні малюнки з геометричних фігур за допомогою блоків Дьенеша. Вчити давати відповідь повним реченням. Розвивати логічне мислення. Виховувати у дітей поважне ставлення одне до одного, привчати не перебивати товариша, терпляче чекати своєї черги.
Перегляд файлу

Дошкільний навчальний заклад (ясла- садок) «Веселочка при в/ч А0501

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий показ з логіко-математичного розвитку для дітей середньої групи

На тему: « Вирушаємо на пошуки скарбів»

 

 

 

 

 

 

                                                     Виконала

                                                                                    Вихователь середньої групи

                                                                Мироненко Є.О.


Тема: Вирушаємо на пошуки скарбів

Мета: продовжувати лічити  у межах 5. Вправляти у творенні числа шляхом додавання 1 до попереднього числа. Продовжувати вчити порівнювати групи предметів за кількістю (більше, менше, порівну). Продовжувати формувати уявлення про частини доби. Закріпити назву пори року, та назви овочів. Закріпити знання про геометричні фігури.  Навчити дітей складати графічні малюнки з геометричних фігур за допомогою блоків Дьенеша. Вчити давати відповідь повним реченням. Розвивати логічне мислення. Виховувати у дітей поважне ставлення одне до одного, привчати не перебивати товариша, терпляче чекати своєї черги.

Матеріали: дерево, птахи 5шт., цифри у межах 5, годівничка, ключі 4шт., матеріал для д/г « Тварини та їх тіні», 2 корзини, буряків 5 шт., капусти 5 шт., скринька з ласощами, замок.

 Роздатковий : індивідуальний набір площинних геометричних фігур( блоків Дьенеша) 

Хід заняття

1.Вступ

Діти сьогодні до нас завітали гості, давайте ми привітаємося з ними( привітання). Сьогодні я вам пропоную  відправитися у подорож, ми будемо шукати скарби. За кожне правильне завдання  ,ми будемо отримувати ключик. А у кінці нашої подорожі спробуємо відкрити сундук зі скарбами.

Але щоб наша подорож була успішною потрібно запам’ятати правила нашої групи:

  • Ми одна сім’я.
  • Не перебиваємо та не викрикуємо.
  • Чекаємо черги.
  • Не штовхаємося.
  • Перед тим, як дати відповідь потрібно підняти руку.

Ставайте разом будемо вирушати, повторюйте за мною такі слова:

Ми йдемо, ми йдемо,

Сумувати не будемо,

Перешкоди на шляху,

Подолаємо!

Діти, а як ми зможемо подолати перешкоди, яким чином? (перестрибнути, перейти,  перелетіти…) Правильно, які гарні ідеї ви змогли мені запропонувати, вони мені подобаються. Я вам пропоную перестрибнути, цю яму.

2.Основна частина

Зверніть увагу діти ми потрапили до парку, перед вами дерева, а на одному із них сидять хто?( пташки). Це и буде наше перше завдання, порахуємо їх (діти рахують у межах 5). Мені відомо, що пташки в прохолодну пору року, сваряться за їжу, як ви вважаєте, чому? (їжі не вистачає) Тому ось ми можемо їм подарувати ось таку годівничку. А щоб вони не сварилися, ми кожному присвоїмо номер, щоб вони були вихованими і по черзі підлітали до неї та їли. Вихователь вибирає дітей, вони чіпляють номери від 1 до 5. Ось ми і впоралися із завданнями, а за це отримуємо перший ключик.

Приготувалися ,вирушаємо далі в подорож 

Ми йдемо, ми йдемо,

Сумувати не будемо,

Перешкоди на шляху,

Подолаємо!

Подивіться, діти ми потрапили до лісу. Діти хто тут мешкає? (дикі тварини) А які? Тому обов’язково потрібно вести себе тихо, щоб не привертати до себе увагу. А наше завдання таке: потрібно з’єднати тварин та їхні тіні. Діти по черзі підходять та з’єднують по 1й тварині. Ми справилися із завданням, тому одержуємо наш ключ, вирушаємо далі.

 

Ми йдемо, ми йдемо,

Сумувати не будемо,

Перешкоди на шляху,

Подолаємо!

Діти сідають за столи, вихователь пояснює завдання.

Діти ми вийшли на галявину, а тут  чекають на нас не прості мешканці. А щоб дізнатися їх назву ,потрібно відгадати загадки.

 

Не стоїть і не стрибає                                   Він не круг і не квадрат і не                     

Жодного кута не має  (коло)                        прямокутник

                                                                        Має тільки три кути

Він давно знайомий мій                              Звуть його …(трикутник)

Кожен кут у нім прямий                            

Всі чотири стороні                                      На квадрат я дуже схожий

Однієї довжини( квадрат)                           Маю теж чотири довжини

                                                                       Тільки дві з них протилежні –

                                                                       Однакової довжини

                                                                       А сусіди різні ( прямокутник)

Так діти, ви відгадали, це фігури, а яка їхня повна назва( геометричні фігури)

А зараз ми створимо власну математичну (геометричну) казку.Я навчу вас, що з геометричними фігурами можна пофантазувати, а навіть зобразити малюнок . Спочатку слухайте уважно.

 

Жила собі ялинка на галявині, і подружилася вона з собачкою

C:\Users\Евгения\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\ДЬЕНЕША_Монтажная область 1 копия 3.jpg C:\Users\Евгения\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\ДЬЕНЕША_Монтажная область 1 копия 7.jpg

 

 

 

 

C:\Users\Евгения\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\ДЬЕНЕША_Монтажная область 1 копия 2.jpg

 

Кожного ранку собачка прибігала, до ялинки. Та віталася з нею

Діти, як ми вітаємося уранці? ( Доброго ранку) Після ранку собачка бігала до своїх друзів гратися, і віталася з ними. Як вона з ними віталася? (Доброго дня), після цього , собачка поверталася додому. Діти у яку частини доби ми повертаємо додому( у вечері) . Та лягала спати. Коли ми це робимо? (у вечорі)

Діти, а зараз зверніть увагу на малюнки, вони створені з геометричних фігур, спробуйте повторити одну з них за бажанням. Ось ми і впоралися із завданням тому отримуємо ключа.

Вирушаємо далі.

Ми йдемо, ми йдемо,

Сумувати не будемо,

Перешкоди на шляху,

Подолаємо!

Подивіться діти, ми потрапили на поле. На якому восени збирають, що? (врожай) Так, як зараз пізня осінь ,а в такий час збирають лише капусту та буряк ми допоможемо нашим фермерам порахуємо чого більше у них в корзині. На дошці 2 корзини , вихователь по черзі додає по одному овочу, та запитує чого більше. Діти порівнюють кількість та дають відповідь ( більше, менше, порівну). Ось ми і з цим завданням впоралися. Отримуємо ключа.

А тепер я вам пропоную порахувати скільки у нас ключиків (4)

3.Заключна частина

Подивіться там під кущем є якийсь сундучок, та це ж наш скарб, але перш ніж ми побачимо що там, нам потрібно відкрити замок, у нас он скільки ключів, чи всі підійдуть? (ні) давайте порівняємо. Одна дитина виходить та допомагає підібрати ключа, скриня відкривається. Ось яка у нас пригода була, давайте пригадаємо, які завдання вирішували? (відповіді дітей) Пропоную повернутися до дитячого садочка, та скуштувати наш скарб.

Ми йдемо, ми йдемо,

Сумувати не будемо,

Перешкоди на шляху,

Подолаємо!

Ось ми уже і в дитячому садочку, давайте попрощаємося з нашими гостями!

До нових зустрічів!

docx
Додано
13 січня 2021
Переглядів
1371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку