Урок-не самоціль.Це інструмент виховання та розвитку особистості.В.О Сухомлинський.
Зміни неможливі без застосування на уроках інноваційних технологій.Одним із видів,яких є інтерактивні технології навчання,що грунтуються на діалозі,ситуаціях вибору,Ввільного обміну думками.Тому я працюю над питанням Використання елементів інтерактивних технологій для розвитку творчої особистості учня.Робота дає змогу подивитися на особистісного сприймання.Перед мною постають такі завдання
Вчителька Шабської загальноосвітньої школи №1
Працюю н ад темою Використання інтерактивних технологій із метою розвитку творчої особистості.
Педагогічне кредо-Сердце віддаю дітям
Урок-не самоціль.Це інструмент виховання та розвитку особистості.В.О Сухомлинський.
Зміни неможливі без застосування на уроках інноваційних технологій.Одним із видів,яких є інтерактивні технології навчання,що грунтуються на діалозі,ситуаціях вибору,Ввільного обміну думками.Тому я працюю над питанням Використання елементів інтерактивних технологій для розвитку творчої особистості учня.Робота дає змогу подивитися на особистісного сприймання.Перед мною постають такі завдання
-викликати посилити у школярів корисні мотиви діяльності;
-пропонувати матеріал для якого характерна новизна,практична спрямованість,протиріччя,відповідність віковим особливостям учнів,створювати ситуацію успіху;
-доброзичлмво коментувати відповіді на уроках;
-включати ігрові моменти у шкільні заняття;
-пропонувати висловлювати свою точку зору з позиціі наукових знань,а не змушувати учнів схилятися до думки вчителя;
-навчити самостійно аналізувати;
- вчити знаходити помилки,самостійно аналізувати їх;
-аргументувати свої думки ;
Саме інтерактивні методи допомагають мені виеонувати ці завдання,оскільки його сутність полягає в тому,що навчальний процес відбувається за умов постійної,активноі взаємодії всіх учнів.
Науроках читання,української мови,основ здоров;я,математики використовую такі види робіт:
-робота в парах сприяї розвитку навичок спілкування,формування вмінь висловлювати ,переконувати дискутувати;
_робота в малих групах сприяї активному грунтовному аналізу і обговоренню нового матеріалу;
-мозковий штурм;
-акваріум;