Використання LEGO-технологій в освітньому процесі НУШ

Про матеріал
Використання цеглинок LEGO на уроках математики дозволяє не тільки полегшити засвоєння основних математичних понять, але й сприяє підвищенню рівня комунікативної компетентності, розвитку творчого потенціалу дитини, підвищенню рівня соціальної адаптації, забезпечує кожній дитині свободу розвитку, запорукою якого є докладання дитиною власних зусиль до досягнення результату в будь–якій діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання LEGO-технологій в освітньому процесі НУШПідготувала вчитель початкових класів. КЗГЗЗСО І-ІІІ ступенів №8 Пономар Галина Іванівна

Номер слайду 2

Гра – це творчість, гра – це є праця, а праця – шлях дітей до пізнання світу. М. Вашуленко

Номер слайду 3

Чому саме про гру ми говоримо сьогодні?Сучасний світ – це величезна можливість, але і величезний виклик. Саме у грі діти здобувають готовність до викликів сучасного світу!

Номер слайду 4

Розвивати дитину сьогодні – не «фаршируванням» інформацією, не академічним і формальним способом, а тим, який зрозумілий і природній для дитини-грою

Номер слайду 5

Нам потрібен не комплекс комплексів, а комплекс умінь і навичок необхідних суспільству ХХІ столітті. Гра- це найкращий інструмент підготовки дітей сьогодні до світу завтра. Всім відомо, що практичне навчання - один з найкращих способів навчити дитину. Воно розвиває уяву, логічне мислення, тому LEGO – ідеальний варіант для навчання.

Номер слайду 6

Наприклад, на уроках математики можна використовувати LEGO при вивченні прямого і оберненого рахунку натуральних чисел, ознайомленні з числами, вивченні складу числа, демонстрації відповідей при усному рахунку, розв’язуванні задач, вивченні логічного матеріалу. Цеглинки LEGO перетворюють сухі математичні числа, поняття в реальні моделі, які можна брати в руки, обговорювати дії з ними, вносити зміни. Пропоную розглянути вправи та ігри з використанням конструкторів LEGO на уроках математики в початкових класах.

Номер слайду 7

Вправа «Запам’ятайлик» (вивченнячисел першого десятка). Вчитель демонструє таблицю із записаною цифрою, наприклад, 1. Дітям пропонується викласти цюцифру за допомогою цеглинок LEGO. Запитання до дітей-Розкажіть послідовність викладання.-Скільки цеглинок використали длявикладання одиниці?-Якого кольору цеглинки використовували?Гра «Рахуємо залюбки» (засвоєння прямого іоберненого рахунку). Робота в парі. Побудуйте башточку із 10 цеглинок , виставляючи їх по черзі одна на одну і чітко промовляючи число. Потім розберіть башточку , забираючи по одній цеглинці і чітко промовляючи число. Завдання на закріплення понять зліва, справа. Покладіть перед собою цеглинку червоного кольору, зліва від неї 2 цеглинки довільного кольору, справа – 3 цеглинки довільного кольору. Запитання до дітей Скільки цеглинок виклали?Назвіть кольори в ланцюжку зліванаправо і навпаки.

Номер слайду 8

Вправа «Графічний диктант»Покладіть горизонтально цеглинку кольору сонечка, справа покладіть одну цеглинку кольору травички, до верхнього правого куточка другої цеглинки прикладіть цеглинку кольору прозорого неба, поруч покладіть цеглинку кольору маку, до верхнього правого куточка попередньої цеглинки кольору водички , поруч покладіть цеглинку кольору апельсина. Запитання до дітей. На що схожа викладена фігура?Завдання 6. Завдання для усного рахунку(додавання і віднімання в межах 6)Покладіть 2 цеглинки довільного кольору. Докладіть стільки цеглинок, щоб їх стало 5. Покладіть 6 цеглинок, заберіть стільки цеглинок, щоб їх залишилося 2. Покладіть 2 цеглинки, докладіть ще 3. Скільки цеглинок стало?У мене 3 цеглинки, а у вас на 3 більше. Викладіть необхідну кількість цеглинок. У мене 5 цеглинок, а у вас на 2 менше. Викладіть необхідну кількість цеглинок.

Номер слайду 9

Завдання 7. Гра «Так – ні» (завдання на закріплення складу числа 7)На екрані демонструютьсявирази 4+3=7 3+4=75+2=66+1=7 2+5=7 1+6=6 Цеглинка червоного кольору –«так», жовтого – «ні». Завдання 8. Гра «Будівельники»(завдання на закріплення віднімання1). Збудуємо чотириповерхову вежу. 1-й поверх – 5 цеглинок, 2-й поверх – на 1 цеглинку менше, ніж у першому, 3-й поверх – на 1 цеглинку менше, ніж у другому, 4-й поверх – на 1 цеглинку менше, ніж у третьому.

Номер слайду 10

Завдання 9. Розв’язуємо задачу. Цуценя Мухтар зробило 3 добрих справи, а цуценя Рекс – 2 справи. Скільки добрих справ зробили цуценята разом ?Завдання 10. Завдання логічногоспрямування. Візьміть до рук три цеглинки: червоного, зеленого і синього кольору. Викладіть їх в певній послідовності. Перша – не синя і не червона, друга – не зелена і не червона.

Номер слайду 11

Використання цеглинок LEGO на уроках математики дозволяє не тільки полегшити засвоєння основних математичних понять, але й сприяє підвищенню рівня комунікативної компетентності, розвитку творчого потенціалу дитини, підвищенню рівня соціальної адаптації, забезпечує кожній дитині свободу розвитку, запорукою якого є докладання дитиною власних зусиль до досягнення результату в будь–якій діяльності.

Номер слайду 12

ДЯКУЮ ЗАУВАГУ!!!

pptx
Додав(-ла)
Пономар Галина
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
11 березня 2023
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку