Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Використання математичних знань та способів дій для розв’язання навчальних і практичних завдань.

Про матеріал
Даний матеріал сприятиме формуванню математичної компетентності учнів 1 класу в умовах НУШ.
Перегляд файлу

Урок  математики   1 клас

Використання математичних знань та способів дій для розвязання навчальних і практичних завдань.

Формування ключових компетентностей:

Вміння вчитися – організувати своє робоче місце; орієнтуватися в часі та берегти його; планувати свої дії; доводити роботу до кінця;

Здоровязбережувальну – дбайливе ставлення до свого здоровя;

Соціальну – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі; виявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими.

Очікувані результати навчання:

учень (учениця) знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють ( наприклад, на пальцях); записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; знаходить помилки у математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії; конструює відомі фігури з підручного матеріалу ( пластиліну, соломки, конструктора, тощо).

Обладнання: картки, підручні матеріали, сигнальні картки.

 

                                                   Хід уроку

І. Організація класу.

Пролунав і стих дзвінок,

починається урок!

Щоб урок пройшов цікаво,

Всі берімося до справи.

  • Сьогодні на уроці вашими вірними друзями повинні стати: уважність, кмітливість, швидкість мислення, вибір точних і правильних дій. А щоб все вдалося, згадаємо правило нашого уроку:

Дружбу і серце в роботу вклади,

Кожну хвилину в труді бережи.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

  1. Робота з сигнальними картками.

Гра «Мовчанка».

На запитання вчителя діти мовчки піднімають картку з відповідною цифрою:

  • Яке число передує числам 7, 5, 10. 
  • Які числа є наступними за числами 3, 6, 8.
  • Які числа є «сусідами» чисел 2, 4, 9.
  • Яке число є найменшим одноцифровим числом?
  • Найменшим двоцифровим?
  1. Естафета « Цукерка з прикладом».

На картках вирізаних у формі цукерок записані приклади на додавання і віднімання в межах 10.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми і мети уроку.

  1. Робота з цеглинками LEGO.

Зліва від себе покладіть 2 цеглинки, зліва на 1 більше. Скільки стало?

Складіть приклад на додавання і запропонуйте своєму сусідові його обчислити.  Поміняйтесь ролями.

  1. Робота з підручними матеріалами.

Із соломки складіть трикутник. Скільки використали соломинок? Скільки соломинок потрібно на два таких трикутники?

Чотирикутник.

Шестикутник.

ІV.Опрацювання нового матеріалу.

Робота в зошитах.

Записати і обчислити приклади на додавання і віднімання в межах 10.

Каліграфічна хвилинка.

У зошитах діти прописують за вчителем рядок цифр 1-10.

V. Фізкультхвилинка.

VІ. Продовження роботи над темою уроку.

  1. Робота з підручником.

Завдання 1. (с. 72-73)

Назвати всі пазли в кожному рядку, які відповідають кольоровій деталі зліва.

Завдання 2 (усно).

Скільки сірих крапочок має бути в порожніх клітинках доміно?

Завдання 3.

Скільки жовтих крапочок не домалював художник на кожній дощечці доміно?

Завдання 4.

Вибери вітамінки для кожної баночки. Зробити записи у зошитах.

Завдання 5.

Знайди в кожному гаманці такі три числа, щоб одне з них складалось з двох інших. Зроби запис у зошит.

VІІ. Закріплення й узагальнення знань учнів.

Робота з LEGO.

  1. Викладіть із цеглинок пряму. Ламану.
  2. Робота у зошитах.

Побудувати відрізок довжиною 5 см.

Другий на 1 см довший.

VІІІ. Підсумок уроку.

Дуже ви були старанні-

Отже, всі були учні гарні.

І за труд вам на уроці

Вам подякувати хочу!

  • Чи справдилися ваші очікування на уроці?
  • Чи було вам цікаво?
  • Що вас здивувало?
  • Про що б ви хотіли більше дізнатися?
  • Який ваш настрій після уроку?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 лютого
Переглядів
195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку