Урок математики 1 клас
Використання математичних знань та способів дій для розв’язання навчальних і практичних завдань.
Формування ключових компетентностей:
Вміння вчитися – організувати своє робоче місце; орієнтуватися в часі та берегти його; планувати свої дії; доводити роботу до кінця;
Здоров’язбережувальну – дбайливе ставлення до свого здоров’я;
Соціальну – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі; виявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими.
Очікувані результати навчання:
учень (учениця) знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють ( наприклад, на пальцях); записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; знаходить помилки у математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії; конструює відомі фігури з підручного матеріалу ( пластиліну, соломки, конструктора, тощо).
Обладнання: картки, підручні матеріали, сигнальні картки.
Хід уроку
І. Організація класу.
Пролунав і стих дзвінок,
починається урок!
Щоб урок пройшов цікаво,
Всі берімося до справи.
Дружбу і серце в роботу вклади,
Кожну хвилину в труді бережи.
ІІ. Повторення вивченого матеріалу.
Гра «Мовчанка».
На запитання вчителя діти мовчки піднімають картку з відповідною цифрою:
На картках вирізаних у формі цукерок записані приклади на додавання і віднімання в межах 10.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Повідомлення теми і мети уроку.
Зліва від себе покладіть 2 цеглинки, зліва на 1 більше. Скільки стало?
Складіть приклад на додавання і запропонуйте своєму сусідові його обчислити. Поміняйтесь ролями.
Із соломки складіть трикутник. Скільки використали соломинок? Скільки соломинок потрібно на два таких трикутники?
Чотирикутник.
Шестикутник.
ІV.Опрацювання нового матеріалу.
Робота в зошитах.
Записати і обчислити приклади на додавання і віднімання в межах 10.
Каліграфічна хвилинка.
У зошитах діти прописують за вчителем рядок цифр 1-10.
V. Фізкультхвилинка.
VІ. Продовження роботи над темою уроку.
Завдання 1. (с. 72-73)
Назвати всі пазли в кожному рядку, які відповідають кольоровій деталі зліва.
Завдання 2 (усно).
Скільки сірих крапочок має бути в порожніх клітинках доміно?
Завдання 3.
Скільки жовтих крапочок не домалював художник на кожній дощечці доміно?
Завдання 4.
Вибери вітамінки для кожної баночки. Зробити записи у зошитах.
Завдання 5.
Знайди в кожному гаманці такі три числа, щоб одне з них складалось з двох інших. Зроби запис у зошит.
VІІ. Закріплення й узагальнення знань учнів.
Робота з LEGO.
Побудувати відрізок довжиною 5 см.
Другий на 1 см довший.
VІІІ. Підсумок уроку.
Дуже ви були старанні-
Отже, всі були учні гарні.
І за труд вам на уроці
Вам подякувати хочу!