Використання ментальних карт на уроках англійської мови

Про матеріал
Ментальна карта. Ментальні карти є невід'ємним елементом нашого мислення. У дітей розвинене образне мислення, тому вчителям слід використовувати ментальні карти, які вводять в дію всю психіку, весь мозок: зовнішні відчуття, пошукові емоції, образне і логічне мислення, всі види пам'яті, таємні резерви свідомості і підсвідомості. На уроках англійської мови використовую велику класну дошку, поступово поширюючи і доповнюючи карту. Це дозволяє схематично представляти учням логічне викладення матеріалу, а також структуру уроку. Після заняття роздаю «порожні» копії, що містять тільки конструкцію ментальної карти, яка була на занятті, пропоную заповнити їх по пам'яті і розфарбувати. Ментальні карти використовую на таких етапах уроку: Введення теми - нові лексичні одиниці можуть бути пояснені і представлені в систематичному вигляді. Закріплення і узагальнення матеріалу - закріпити розуміння нових слів в учнів, можливість візуалізувати ключові поняття і узагальнити їх взаємозв'язок. Перевірка розуміння і засвоєння. Ментальна карта, складена як засіб перевірки знань, демонструє здатність учнів оперувати навчальним матеріалом, а також визначити слабкі і сильні сторони в даній темі. Ментальні карти робляться швидко і легко запам'ятовуються завдяки їх візуальної якості. Графічний спосіб подачі інформації захоплює дітей, дозволяє їм краще запам'ятати і засвоїти матеріал, що викладається. В результаті використання покращилися результати навчальних досягнень учнів, зокрема з низьким рівнем, так як учням легше відтворити весь ланцюжок, перейшовши від образу до конкретної дії. Крім того, за допомогою ментальної карти в учнів поліпшується комунікація ідей, понять, процесів.
Перегляд файлу

Ментальна карта

Ментальні карти є невід'ємним елементом нашого мислення. У дітей розвинене образне мислення, тому вчителям слід використовувати ментальні карти, які вводять в дію всю психіку, весь мозок: зовнішні відчуття, пошукові емоції, образне і логічне мислення, всі види пам'яті, таємні резерви свідомості і підсвідомості.

На уроках англійської мови використовую велику класну дошку, поступово поширюючи і доповнюючи карту. Це дозволяє схематично представляти учням логічне викладення матеріалу, а також структуру уроку. Після заняття роздаю «порожні» копії, що містять тільки конструкцію ментальної карти, яка була на занятті, пропоную заповнити їх по пам'яті і розфарбувати.

Ментальні карти використовую на таких етапах уроку:

Введення теми - нові лексичні одиниці можуть бути пояснені і представлені в систематичному вигляді.

Закріплення і узагальнення матеріалу - закріпити розуміння нових слів в учнів, можливість візуалізувати ключові поняття і узагальнити їх взаємозв'язок.

Перевірка розуміння і засвоєння.

Ментальна карта, складена як засіб перевірки знань, демонструє здатність учнів оперувати навчальним матеріалом, а також визначити слабкі і сильні сторони в даній темі.

Ментальні карти робляться швидко і легко запам'ятовуються завдяки їх візуальної якості. Графічний спосіб подачі інформації захоплює дітей, дозволяє їм краще запам'ятати і засвоїти матеріал, що викладається.

В результаті використання покращилися результати навчальних досягнень учнів, зокрема з низьким рівнем, так як учням легше відтворити весь ланцюжок, перейшовши від образу до конкретної дії. Крім того, за допомогою ментальної карти в учнів поліпшується комунікація ідей, понять, процесів.

C:\Users\User\Desktop\Дистанційна освіта\Дидактичні матеріали. Англійська мова\Ментальна карта.jpg

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
До підручника
Англійська мова (підручник для /спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови). 1 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
2205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку