Використання новітніх технологій.Instagram для вчителів. Навчаємо по-новому!

Про матеріал
Можливості мережі Instagram. Створюємо акаунт вчителя! Створення відео-завданнь та їх результативність у навчальному процесі Клас-менеджмент. Як взаємодіяти з різними класами з одного акаунту Створи проект – створи хештег. Зручна навігація по акаунту вчителя. Сторіс для навчання! Створення міні-завдань в “історії” акаунту. #stopTime – підсумок тижня. Рефлексія та зворотній зв’язок “Лайки” замість балів. Креативне оцінювання учнів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання новітніх технологій. Instagram для вчителів. Навчаємо по-новому!Босенко Анна Миколаївна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Кожен урок — це крок до дозрівання інтелекту учня. 

Номер слайду 4

Сучасний урок – це далеко не одноманітна та єдина структурно-змістова схема.

Номер слайду 5

Тому кожний конкретний учитель визначає для себе ті форми роботи, які для нього найпринятніші, відповідають тій парадигмі, якій він віддає перевагу в роботі

Номер слайду 6

Сучасний урок суттєво відрізняється від своїх попередників. У його основі лежить такий підхід до навчання, який зорієнтований на розвиток особистості кожного учня. І якщо раніше вчитель просто давав нові знання учням, то тепер він зобов'язаний так організувати навчальний процес, щоб учень сам дійшов потрібного висновку.

Номер слайду 7

Сучасний вчитель. НадихаєЗапалюєЄ прикладом. Навчає

Номер слайду 8

Сучасний учень. Навчається. ОбговорюєДілиться. Співпрацює

Номер слайду 9

Дидактичні вимоги до уроку1. Раціональне використання кожної хвилини уроку.2. Раціональна єдність словесних, наукових і практичних методів навчання.3. Використання активних методів навчання.

Номер слайду 10

4. Зв’язок з раніше вивченим, досвідом, набутим учнем.5. Формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці.

Номер слайду 11

6.Індивідуалізація, диференціація та інтенсифікація навчального процесу.7. Використання на рівні з предметами, що традиційно склалися, комплексних дисциплін.

Номер слайду 12

8. Використання сценарних варіантів уроків, які забезпечуються різноманітними носіями інформації.9. Заохочення прагнень учнів знаходити свій спосіб роботи з навчальним матеріалом.10. Організоване закінчення уроку.

Номер слайду 13

Як зацікавити учнів?Лепбук. Колаж. Проекти«Зелені»уроки«Без парт»Конкурс

Номер слайду 14

Як зацікавити учнів?

Номер слайду 15

Розглянемо детальніше

Номер слайду 16

Створюємо акаунт вчителя

Номер слайду 17

Реєстрація в Інстаграм. Для початку встановіть на свій смартфон офіційний додаток Instagram, ось посилання на нього:для Android (Google Play);для i. OS (App Store);для Windows Phone (Microsoft Store).

Номер слайду 18

Далі запустіть встановлений додаток Instagram та виконайте наступні дії: Внизу під полями для входу є текст “Не маєте облікового запису? Зареєструйтеся”, натисніть по “Зареєструйтеся”.

Номер слайду 19

Тепер введіть ваш номер телефону, або перемкніться на вкладку “Електрона пошта” та введіть свою email адресу. Натисніть кнопку “Далі”.

Номер слайду 20

На введений вами номер телефону прийде код підтвердження, введіть його та натисніть кнопку “Далі. З електронною поштою аналогічно.

Номер слайду 21

Тепер введіть своє ім’я та пароль. Після цього натисніть кнопку “Продовжити та синхронізувати контакти” або посилання “Продовжити без синхронізації контактів”

Номер слайду 22

Після успішної реєстрації побачите привітання. Натисніть кнопку “Далі”.

Номер слайду 23

Створення відео-завдань

Номер слайду 24

Movavi Video Suite. Видео. МОНТАЖAVS Video Editor. Видео. ШОУMovavi Video Editor. Adobe Premiere Pro. Pinnacle Studio. Sony Vegas Pro. Де монувати відео?

Номер слайду 25

 Video. Show

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Як взаємодіяти з різними класами з одного акаунту

Номер слайду 28

Як це зробити?

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Створи проект -створи #хештег

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

#шлях. Тараса

Номер слайду 39

Сторіс для вчителя!…міні завдання…

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

#stop. Time – підсумок тижня

Номер слайду 43

Як узагальнити роботу з учнями ?Оприлюднити рейтинг участіПровести голосування “Найкращий коментар”Рандомно обрати переможця

Номер слайду 44

ttps://randomorg.ru/https://randstuff.ru/number/https://lizaonair.com/random/

Номер слайду 45

“Лайки” замість балів

Номер слайду 46

1 “лайк” = 1 бал. Встановіть влясний “курс” обміну!

Номер слайду 47

Де і як набрати «Лайки»?Учень оприлюднив свій проект - запропонуйте іншим учням оцінити його. Створіть голосуванння за кращу роботу – голосують батьки і вчителіНезалежне опитування

Номер слайду 48

Не забувайте!Як заохотити?Розіграш призів!Дипломи,грамоти,свідоцтва!Звання!

Номер слайду 49

“Коли вчитель на «одній хвилі» з учнями, тоді від уроків є результат!”

Номер слайду 50

Дякую за увагу!

pptx
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку