Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch 2
Номер слайду 2
У середовищі Scratch 2 виконавці можуть мати різний вигляд, тобто мати кілька образів, або, ще говорять, костюмів. Отже, виконавець може змінювати образи (костюми), як актор на сцені театру. Ці образи розміщуються на вкладці Образи.
Номер слайду 3
Бібліотека. Намалювати спрайт. Завантажити образ із файла зображення. Сфотографувати на камеру, підключену до комп’ютера
Номер слайду 4
Різні образи одного виконавця на вкладці “Образи”Розмістити образи виконавця на вкладці Образи можна такими способами:• обрати з Бібліотеки образів;
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Бібліотека образів Scratch 2• намалювати у спеціальному графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch 2;Інструменти для малювання образа
Номер слайду 7
Графічний редактор Scratch 2• завантажити образ із файла зображення;
Номер слайду 8
Завантаження образу з файла• сфотографувати на камеру, підключену до комп’ютера. У проектах також можна використовувати не тільки різні образи одного виконавця, а й різних інших виконавців (спрайтів).
Номер слайду 9
ЗАПИШІТЬ В ЗОШИТУ середовищі Scratch 2 виконавці можуть мати кілька образів (костюмів), які знаходяться на вкладці Образи. Розмістити нові образи виконавця можна такими способами:• обрати з Бібліотеки образів;• намалювати у вбудованому графічному редакторі;• завантажити образ із файла;• сфотографувати на камеру. Для кожного виконавця частина програми створюється на окремій вкладці Скрипти. Після вибору виконавця в Області спрайтів відкривається вкладка Скрипти саме для цього виконавця.