Використання технології креативного письма для розвитку комунікативних компетентностей учнів на уроках німецької мови.

Про матеріал
Cтаття на тему "Використання технології креативного письма для розвитку комунікативних компетентностей учнів на уроках німецької мови".
Перегляд файлу

Використання технології креативного письма для розвитку комунікативних компетентностей учнів на уроках німецької мови.

Урок німецької мови повинен через лінгвістичну компетентність, письмо та читання відкрити доступ то того, що відбувається навколо нас і у нас самих. Письмо можна розуміти як комунікативний процес, оскільки письмо має адресата або є вираженням саморефлексії. Як засіб продуктивного та творчого мислення письмо використовується для самовпевненості та розвитку особистості.

Нові дидактичні підходи намагаються переосмислити та реструктуризувати «уроки рефератів» за допомогою інноваційних підходів. На першому плані стоїть мета дати учням розвивати їх природну радість у письмовому вираженні. У випадку строго стандартизованих шкільних уроків виникають часто проблеми з письмом та навіть антипатія до письма.

Широко обговорюваним методом викладання німецької мови є творче письмо, який розуміється як новий дидактичний підхід.

Творче письмо – це літературне, вільне письмо, дослідження, задоволення та радість, з якими ми використовуємо мову для роботи. Креативне письмо означає навчальні структури та навчання руйнувати структури. Творче письмо – це можливість зробити урок німецької мови відчутним для тих, хто вивчає німецьку мову. Творче письмо означає більше, ніж гра з мовою і охоплює всю область не прагматичного більш орієнтованого на тему, ніж об’єктна-орієнтованого письма. Креативність у письмових процесах означає, що учні відкривають для себе нові можливості, нове мислення, відчуття та формулювання. Метод творчого письма повинен діти учням можливість знайти шлях до своєї дитячої легкості уяви, допомагаючи стимулювати уяву.

Письмо, як процес.

Метою традиційних уроків написання есе було закінчене есе, яке повинно бути якомога ближче до необхідної форми. Традиційне написання есе було таким чином спрямоване на кінцевий продукт. Творче письмо, навпаки, не підкреслює кінцевий продукт, готовий твір, а зосереджує увагу на процесі написання, який складається з декількох етапів:

  1. Планування, мета та цілі, структура, дослідження, аналіз.
  2. Процес написання.
  3. Опрацювання, перегляд, читання.
  4. Презентація.

 

Вирішальним є не готовий текст, але шлях до цього тексту. Письмо – це набагато більше, ніж просто збір та запис текстів, це процес, коли різні внутрішні дії душі працюють разом. Письмо – це внутрішній процес, який виражає внутрішню мову. Письмова мова – це не просто письмова форма розмовної, зовнішньої мови, це, швидше, видиме здійснення внутрішнього процесу, внутрішньої мови, яка, як правило, більш творча, ніж зовнішня, оскільки не підпорядковується законам спілкування. Оскільки внутрішня мова не має апеляційної функції, а вплив на інших не має значення, то внутрішня мова набагато більше повязана з предметом, ніж зовнішня. Тому метою творчого письма є активізація цієї внутрішньої мови і не поспішати підпорядкувати її нормам зовнішньої мови. Письмові завдання на уроках нвмецької мови повинні бути розроблені таким чином, щоб учні використовували різноманітні раціональні та ефективні способи доступу до мови та, таким чином, розширювали свою лінгвістичну компетентність. Написання проектів, а також перегляд та публікація текстів повинні бути більш привабливими. Кожен процес написання проходить три фази:

  1. Планування та складання тексту
  2. Перегляд проекту самостійно або з іншими учнями та, якщо можливо, з інтервалом.
  3. Публікація або презентація кінцевого продукту.

Творче письмо – це процес. Нам, вчителям, важливо усвідомлювати цей факт. В центрі уваги всієї діяльності з творчого письма є процес написання, а не лише кінцевий продукт. Кількість фаз написання, безумовно, не грає ролі, важливо лише те, що подальший розвиток творчо написаного відбувався від чернетки до презентації.

Оскільки креативне письмо відіграє важливу роль у повсякденному шкільному житті, в самооцінці учнів, вчитель повинен чітко визначити, які компетенції слід розвивати в учнів під час постановки завдань.

Приклад вправи на креативне письмо.

Короткий опис:

1.Учні вибирають конкретний або абстрактний іменник та пишуть текст, що складається з ряду анафор, які висвітлюють різні грані цього іменника.

 

2. Метод:

Кожен пише свій текст у своєму документі, а потім представляє його.

3. Мета:

Ця вправа тренує контекстне вживання іменників та заохочує учнів думати та римувати вірші. Дана структура полегшує початок роботи з креативним письмом. Учні запрошуються шукати слова.

Beispiel:

 Das Klavier

Das Klavier ist aus Holz

Das Klavier hat viele Tasten

Das Klavier ist schwarz und weiß

Das Klavier kann mich verzaubern

Das Klavier tut weh, wenn es auf die Füße fällt

 

 

docx
Додано
14 квітня 2022
Переглядів
369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку