* Правила гри Команди по черзі обирають номер питання, на які необхідно відповісти напротязі хвилини. Обговорення починається після команди «Час» (або звукового сигналу). Якщо команда готова відповідати, капітан піднімає руку. Капітан визначає, хто з учасників буде давати відповідь. У випадку неправильної відповіді команди на питання у суперників є можливість продовжити обговорення та відповісти. Якщо команда не вклалася в указаний час або дала відповідь завчасно, відповідь не зараховується.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
* Наука, що вивчає властивості інформації, закономірності її пошуку, збирання, збереження, передавання і обробки? інформатика
Номер слайду 5
* Пристрій для обробки інформації Комп’ютер
Номер слайду 6
Пристрій виведення інформації на папір * принтер
Номер слайду 7
Відомості про все, що нас оточує * інормація
Номер слайду 8
* Пристрій комп’ютера, що має більше 100 кнопок Клавіатура
Номер слайду 9
Повідомлення, що спонукає до виконання певної дії * Команда
Номер слайду 10
Об’єкт, здатний виконувати команди називають * виконавцем
Номер слайду 11
Що таке область скриптів? * Частина вікна програми Scrath, у якій розміщуються блоки з командами
Номер слайду 12
Що таке система команд виконавця? * Набір команд,які може виконати виконавець
Номер слайду 13
* Що таке алгоритм? Послідовність дій, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Тур «Вірю- не вірю» Чи вірите ви, що найменшою одиницею інформації є БІТ? Чи вірите ви, що інформацію на комп’ютері зберігають у вигляді файлів? Чи вірите ви, що однією з головних функцій комп’ютера є передача інформації? Відповідь: Так. Відповідь: Так. Відповідь: Ні – обробка. *
Номер слайду 16
Тур «Вірю- не вірю» Чи вірите ви, що англійською Windows – це система? Чи вірите ви, що алгоритмічну мову Scratch розробили у 2007 році? Чи вірите ви, що рецепт приготування борщу є алгоритмом? Відповідь: Ні - вікна. Відповідь: Так. Відповідь: Так. *
Номер слайду 17
Тур «Вірю- не вірю» Чи вірите ви, що монітор – це стандартний пристрій для введення даних в комп’ютер? Чи вірите ви, що виконавця в середовищі Scratch можна намалювати самому? Чи вірите ви, що є символьний спосіб подання алгоритму? Відповідь: Ні -клавіатура Відповідь: Так Відповідь: Ні. *
Номер слайду 18
Номер слайду 19
* Запитання на 3 бали Якою мишкою краще набирати текст – з одним чи двома коліщатками? мишка не призначена для введення текстів
Номер слайду 20
* Запитання на 3 бали Як краще завершити роботу із програмою Scratch, за допомогою головного меню чи ярлика? Це способи запуску програми, а щоб завершити роботу із нею потрібно натиснути