Інформатика, 5 клас
Задачі до теми «Мережеві технології та Інтернет»
-
За допомогою підказок знайди улюблені онлайн-сервіси друзів:
Рома полюбляє грати в Minecraft, дівчата не люблять YouTube, Світлана переглядає світлини друзів, а Марійка – стрічку новин у Facebook, Назар дивиться відеоролики, а Єгор грає в перегони.
(поставити позначки у відповідних клітинках)
|
YouTube
|
Facebook
|
Minecraft
|
«Швидкісна лихоманка 3-D»
|
Instagram
|
Роман
|
|
|
|
|
|
Світлана
|
|
|
|
|
|
Марія
|
|
|
|
|
|
Назар
|
|
|
|
|
|
Єгор
|
|
|
|
|
|
-
У п’яти поверховому будинку живуть 4 однокласники. У Євгена на третьому поверсі стоїть роутер, до якого підключені сусіди зверху та знизу. Однокласник Павло – сусід Романа, але Роман не сусід Юрка, який живе на два поверхи вище від Павла та є сусідом Євгена зверху. На яких поверхах жили хлопці та хто з них мав підключення до роутера Євгена?
(Відповідь: Павло та Роман живуть на другому поверсі, Євген – на третьому, а Юрко – на четвертому; підключення до роутера Євгена мають Павло та Юрко).
-
На уроці інформатики вчитель дав практичне завдання: знайти в Інтернеті інформацію про створення першого персонального комп’ютера. За 5 хвилин інформацію знайшло 3 учні, через 2 хвилини – ще двоє учнів, а за 15 хвилин – решта учнів. Скільки часу здійснювали пошук інформації учні? (Відповідь: 15 хвилин)
-
На уроці інформатики учням було поставлене завдання: знайти інформацію «У якому році була створена мережа Інтернет?», використовуючи ключові слова для пошуку. Шість учнів з класу справилися із завданням за 5 хвилин. Роман ввів такі слова для пошуку: «Історія створення Інтернету»; Орина ввела: «Виникнення мережі»; Костя - «Перше використання Інтернету»; Назар написав: «Рік створення Інтернету»; Марія – «Історія мережі Інтернет». Хто з учнів правильно підібрав слова для пошуку? (Відповідь: Всі, окрім Кості)