Вікторина "Друзі наші менші"

Про матеріал
Вікторина містить загадки про тварин, цікаві запитання, конкурси. Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей до природи, вміння спостерігати за навколишнім світом; закріплювати поняття про те, що тварини вимагають до себе дбайливого та доброго ставлення; сприяти налагодженню доброзичливості, взаєморозуміння та взаємоповаги; виховувати відповідальне ставлення до природи, до тварин.
Перегляд файлу

Вікторина «Друзі наші менші»

Мета:  розвивати пізнавальний інтерес дітей до природи, вміння спостерігати за навколишнім світом; закріплювати поняття про те, що тварини вимагають до себе дбайливого та доброго ставлення; сприяти налагодженню доброзичливості, взаєморозуміння та взаємоповаги; виховувати відповідальне ставлення до природи, до тварин.

 Обладнання: назви маршрутів; фішки-листочки; дидактичні ігри

Хід заходу

І. Вступне слово вчителя

Добрий день, хлопчики й дівчата!

-         Ми вирушаємо у подорож до чарівної країни, де живуть друзі наші менші. Під час нашої подорожі ми будемо говорити про красу природи, про різноманітність тваринного світу і про необхідність його охороняти. За кожну правильну відповідь на запитання ви будете отримувати фішки – зелені листочки. Яка група назбирає їх більше за всіх, та й стане переможцем.

-         А щоб не заблукати, ми подорожуватимемо за маршрутом, що має такі зупинки:

1. Загадкова

2. Слідопити

3. Поле чудес

4. Дружня

5. Спостережлива

6. Чарівна

- А зараз вирушаємо в дорогу!

ІІ. Зупинка «Загадкова»

-         На першій зупинці вам необхідно відгадати загадки!

▪ Клишоногий, волохатий,

влітку спритний та завзятий,

ну а взимку, лежебока,

у барлозі гріє боки. (Ведмідь)

 

▪ Вдалині посеред ночі

засвітились хижі очі.

Від його пісень у звірів

морозець біжить по шкірі. (Вовк)

 

▪ Вдень я сплю, а прийде ніч,

Отоді вже – інша річ!

Я виходжу полювати –

Стережись, мишва хвостата!

Не злічу вже, скільки штук

За життя я з’їв гадюк.

Я колючий, мов будяк,

А зовуть мене …(Їжак)

▪ Хвіст куценький, довгі вуха,

має в шафі два кожухи.

Влітку одягає сірий,

ну а взимку — теплий білий. (Зайчик)

 

▪ Ой, яка ж вона гарненька,

Пишно хвоста і руденька,

Не звірятко – просто диво,

Невгамовне, пустотливе.

Вгору-вниз, на гілку, з гілки.

Хто це буде, діти? (Білка)

 

▪ Я руда, низького росту,

Хитра я і довгохвоста.

На курей я вельми ласа –

В них таке смачненьке м’ясо…

Вовку-брату я сестриця,

А зовуть мене… (Лисиця)

ІІІ. Зупинкам «Слідопити»

-         Ось ми дісталися другої зупинки – «Слідопити». А яке завдання вона передбачає? Ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку.

Ходить по городу, великого роду,

Ноги, як лопати, а сліду не знати. (Гуска)

-         Як описано ноги гуски? (Як лопати)

-         Отже, ваше завдання – по слідах назвати тварину (скласти пазли із малюнками слідів тварин).

        

ІV. Зупинка «Поле чудес»

  Члени команди по черзі крутять колесо фортуни,  називають тварину, яка їм випадає та в якій казці зустрічається це звірятко.

 

 

 

V. Зупинка «Дружня»

-         Як називаються птахи, які  відлітають на Південь? (Перелітні)

-         А як називаються птахи, які не відлітають? (Зимуючі)

-         У якого птаха такий міцний хвіст, що він підтримує його на дереві? (Дятел)

-         Чому качки, гуси не тонуть? (Бо пір’я змазане жиром і не намокає)

-         Що страшніше для птахів узимку – голод чи холод? (Холод)

 -    Хто любить клювати шишки? (шишкар)
-     Хто любить клювати насіння? (горобець)
-     Хто любить поласувати салом? (синиця)
-     Хто любить ягоди горобини? (снігур)

-         Ваше завдання – зараз допомогти птахам та нагодувати їх.

 

 VІ. Зупинка «Спостережлива»

Завдання – знайти кожній пташці свою тінь.

                         

VІІ. Зупинка «Чарівна»

-         А зараз ми з вами пограємо в гру, де представник кожної команди витягне із чарівного капелюшка фантик, на якому зображене звірятко. Ви повинні показати без слів цього звіра своїй команді, і якщо вони вгадають, то ви отримаєте 1 бал. Якщо ваша команда не може відгадати, то інша команда може вам допомогти, і отримує за вас цей бал.

 

VІІ. Підсумок заходу.

Заключне слово вчителя

-          Наше життя нерозривно пов’язане з природою. Ми повинні берегти її, дбати про братів наших менших. І якщо ми бажаємо, щоб наші нащадки бачили світ таким, яким бачимо його ми, люди повинні подбати про збереження довкілля.

 

docx
Додано
28 листопада 2023
Переглядів
788
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку