Вікторина з цивільного захисту для учнів 11-го класу

Про матеріал

Не за горами квітень та день цивільного захисту, кожен класний керівник буде проводити виховну годину, тому можете скористатися даною вікториною. Серед моїх матеріалів Ви зможете знайти розробку " День цивільного захисту. Надзвичайні ситуації", презентації "Надзвичайні ситуації техногенного характеру", "Герої-ліквідатори ЧАЕС", комп'ютерну гру-тренажер "Дії при аваріях на небезпечно хімічних об'єктах (НХО)" та інші відео- та аудіофайли.

Перегляд файлу

Організація проведення вікторин з ЦЗ

— призначення журі з трьох осіб, які повідомляють питання й кількість балів за правильні відповіді;

— розподіл класу на команди.

Питання ставиться перед усім класом, охочий відповідає, облік ведеться як індивідуальний, так і командний. Для наочності й підняття духу змагання таблиця креслиться крейдою на дошці.

Інший варіант — питання вікторини готуються учнівськими командами самостійно до проведення вікторини і змагаються команди, оцінюються як рівень підготованого питання однієї команди, так і повнота відповіді іншої.

Усі питання вікторини  не виходять за рамки навчальної програми. Учні, що показали в ході вікторин найбільш глибокі знання, можуть брати участь у шкільній олімпіаді, переможці якої удостоюються права представляти свою школу на загальноміській олімпіаді з ЦЗ, що проводиться міським відділом освіти.

 

Питання та відповіді вікторини з ЦЗ (початковий рівень)

 

1-ше питання. Які укриття належать до найпростіших захисних споруд? — З бали.

Відповідь. До найпростіших захисних споруд належать відкрита і перекрита щілини.

 

2-ге питання. Що таке укриття? — 8 балів.

Відповідь. Укриттями називають захисні споруди герметичного типу, що забезпечують захист людей, які вкриваються в них, від усіх вражаючих чинників ядерного вибуху, а також за необхідності від катастрофічного затоплення, СДОР, радіоактивних продуктів руйнації ядерних енергоустановок, високих температур і продуктів горіння у випадку пожежі.

 

3-те питання. Що таке протирадіаційне укриття? — 8 балів.

Відповідь. Протирадіаційним укриттям називають захисну споруду, що забезпечує захист людей від зараження радіоактивними речовинами та радіоактивного опромінення в зонах радіоактивного зараження місцевості.

 

4-те питання. Чи можна використовувати звичайний одяг для захисту шкіри від отруйних речовин ? — б балів.

Відповідь Звичайний одяг можна використовувати для захисту шкіри від радіоактивного зараження нетривалий час і тільки після просочування його спеціальним розчином — лужноолійною емульсією.

 

5-те питання. Що таке відкрита щілина? — 4 бали.

Відповідь. Відкрита щілина — Це вузька траншея глибиною 180— 200 см і шириною 100—120 см вгорі і 80—90 см насподі. З одного боку щілини під прямим кутом до траншеї зроблено вхід.

 

6-те питання. Як називалася організація, що займалася підготовкою населення до захисту від ЗМУ до створення системи ЦЗ? — 3 бали.

Відповідь. Підготовкою населення до захисту від ЗМУ (зброя масоваго ураження) займалася МППО (місцева протиповітряна оборона).

 

7-ме питання. Які споруди в сільській місцевості можна пристосувати під ПРУ? 10 балів.

Відповідь. Підвали, погреби, овочесховища, перші поверхи цегляних громадських будівель і приватних будинків.

 

8-ме питання. Яка бочка більш небезпечна — наповнена бензином або порожня з-під бензину ? — 5 балів.

Відповідь. Більш небезпечною є порожня бочка. Всередині неї може утворитися вибухонебезпечна концентрація парів бензину.

 

9-те питання. Що повинен знати з ЦЗ до кінця навчального року учень? — 5 балів.

Відповідь. Учень повинен знати:

  • порядок оповіщення в надзвичайних ситуаціях;
  •  призначення та будову респіратора, найпростіших засобів захисту органів дихання;
  •  види захисних споруд, правила розміщення і перебування в них; —: засоби захисту від наслідків аварій, катастроф і стихійних лих, характерних для нашої області;

 

10-те питання: Що повинен знати й уміти до кінця навчального року з ЦЗ?— 5 "балів.

  • Відповідь. Учень повинен знати й уміти: —- правильно діяти в надзвичайних ситуаціях;
  • користуватися респіратором, найпростішими засобами захисту органів дихання;
    грамотно діяти в умовах аварій, катастроф і стихійних лих.
  • Максимальна кількість балів -57.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 66
Оцінки та відгуки
  1. Тупало Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Данко Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Пихтіна Лілія
    Дякую за вікторину
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лучинський Михайло
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Васильєв Анатолій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Радченко Зоя
    Дуже сподобалась ваша вікторина, дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Пономаренко Ольга
    Довго шукала подібний матеріал, дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Сташук Валентина
    Цікава вікторина, дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Ревенко Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Гладких Галина
    Пригодиться, дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Zhadan Nastya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Shumelchuk Katerina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Гриценко Костя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Khonor Lady
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Осокіна Кіра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Казак Валерий
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Shumelchuk Alla
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Тупало Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Плугарь Максим
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. Яким Давид Петрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  21. Князьков Олександр Сергійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  22. Жук Антон
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  23. Тонкопрядко Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  24. Фурсова Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  25. Казак Ольга Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  26. Ткаченко Вікторія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  27. Недильска Валерия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  28. Lazareva Julia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  29. Прудченко Иван
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  30. franchuk misha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  31. Абрамян Артём
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  32. гав гав
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  33. Головина Яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  34. Шелудько Ніна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  35. Галета Дарья
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  36. Фурсова Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  37. Чекалова Оксана Едуардівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  38. Шумельчук Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  39. Морозов Владислав
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  40. Лапченко Юля Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  41. Вінницька Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  42. Дранова Александра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  43. Мешков Виталик
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  44. Яким Наталя Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  45. Сєдова Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  46. Konina Katerina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  47. лапченко игорь
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  48. Корабльова Людмила Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  49. Глоба Олексій Андрійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  50. Назаров Вітя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  51. Василь Лєсак
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  52. Шведова Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  53. Паша Титаренко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  54. Сагайдак Яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  55. Тітова Анастасія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  56. Качуровский Костя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  57. Осокина Валерия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  58. Гужеля Олександра Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  59. Kazak Dashulya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  60. Лагутіна Ольга Вікторівна
    Вікторина - це розширення сфери пізнавання матеріалу. Чудово
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  61. Глоба Марина Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  62. Жук Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  63. Василенко Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  64. Васильєва Ірина Григорівна
    Скористаюся обов язково!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  65. Качуровский Олег
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  66. Бакум Людмила Миколаївна
    дуже цікавий матеріал для учнів
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 63 відгука
doc
Додано
10 березня 2018
Переглядів
4066
Оцінка розробки
5.0 (66 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку