Вікторина з правил дорожнього руху «Автомобіль, дорога, пішохід»

Про матеріал
Мета: поглиблювати знання вихованців з правил дорожнього руху; закріплювати навички виконання основних правил руху з метою попередження дитячого травматизму; коригувати розвиток мислення, мовлення, пам’яті, навичок поведінки на дорозі; виховувати повагу до оточуючих, увагу, правила ввічливості.
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Березнянський навчально-реабілітаційний центр»

Чернігівської обласної ради

 

 

 

 

«Автомобіль, дорога, пішохід»

Вікторина з правил дорожнього руху

 

 

  

Підготувала

та провела:

 вихователь

Пінчук Н.Ф.

 

 

 

2016 – 2017 н.р.

Мета: поглиблювати знання вихованців з правил дорожнього руху; закріплювати навички виконання основних правил руху з метою попередження дитячого травматизму; коригувати розвиток мислення, мовлення, пам’яті, навичок поведінки на дорозі; виховувати повагу до оточуючих, увагу, правила ввічливості.

Хід заняття

  1. Організаційний момент.
  2. Вступне слово вихователя:
  • За статистикою, приблизно три чверті всіх ДТП з участю дітей відбуваються як результат їх непродуманих дій. Найчастіше трапляються:
  1.   Перехід через дорогу в недозволеному місці – 35-40%.
  2.   Несподіваний вихід із-за транспорту, що стоїть або рухається. – 25-30%.
  3.   Недотримання сигналів світлофора – 10-15%.
  4.   Гра на дорозі або рух по ній при наявності тротуару – 5-10%.
  1.           Основна частина.

Вихователь:

  • Як можна попередити непродумані дії дітей на дорогах?
  • Як не допустити ріст ДТП з участю дітей?

Для цього необхідно знати правила дорожнього руху.

«Автомобіль», «Дорога», «Пішохід»

  • Як нерозривно пов'язані ці три слова. Про їх взаємозв'язок і буде наша мова. Завітайте в нашу дорожню академію. Туди ми відправимося разом з вами. А ваші знання з правил дорожнього руху буде перевіряти постовий Світлофоркін (виходить Світлофоркін).
  • Девіз нашої подорожі: «Дисципліна на дорогах - запорука безпеки».

Світлофоркін: Як гарно виглядають міста з висоти пташиного польоту. Велика кількість доріг, як павутиння, висить над містом. Дорога завжди манить, по дорозі рухається транспорт. А по тротуару йдуть люди. І для кожного є свої правила. Це правила дорожнього руху. Їх склали для того, щоб не було аварій. І ви їх повинні знати і дотримуватися.

Вихователь: Ми всі повинні поважати дорогу, щоб дорога поважала нас. В Світі багато різних міст, селищ, кожне з них має багато доріг та перехресть, тому нам необхідно бути уважним на вулицях.

Світлофоркін: Ось зараз ми і перевіримо як вихованці 8-9 класів поважають дорогу та знають правила дорожнього руху. В сьогоднішніх іспитах будуть брати участь дві команди (вихід команд): команда «Автомобіль» та команда «Пішохід».

Іспити:

а) «Розминка» (учасники команд по черзі відповідають на питання)

  1. Проїзна дорога з твердим покриттям (шосе).
  2. Людина, яка пересувається на транспортному засобі (пасажир).
  3. Він забороняє, дозволяє або інформує (знак).
  4. Місце очікування автобуса (зупинка).
  5. Транспорт з «вусами» (тролейбус).
  6. З боку від дороги (кювет).
  7. Водій транспортного засобу, якому не потрібні права (велосипедист).
  8. Багатомісний автомобіль для перевезення пасажирів (автобус).
  9. Місце, де на час залишають свій транспорт (стоянка).

10.Він перекриває дорогу на залізничних переїздах (шлагбаум).

б) «Збери знак»(Завдання на час. Перемагає команда, яка швидше збере розрізаний дорожній знак.)

в)«Знання - сила»

  • Кожній команді пропонується по 2 дорожні знаки і треба знайти їм місце на вулиці.
  • Розповісти, які правила поведінки в громадському транспорті повинен знати кожний пасажир (яка команда назве більше правил).

г) «Бліц-турнір» (кожній команді пропонується по 5 питань)

Питання для команди «Автомобіль»

  1. Чому не можеш перебігати дорогу перед близько їдучим транспортом?
  2. Як треба обходити автобус, тролейбус, які стоять?
  3. З якого віку дозволяється їзда на велосипедах по вулицям та дорогам?
  4. Чому небезпечно грати в м'яч на дорозі?
  5. Що означає жовте світло світлофора?

Питання для команди «Пішохід»

  1. Як і де краще переходити вулицю?
  2. Чому не можна чіплятися за вантажні автомобілі?
  3. Як обходити трамвай і де його треба чекати?
  4. Де повинен йти пішохід при відсутності тротуару?
  5. Що означає зелене світло світлофору?

д) «Художники» (Команді дається 5 хвилин, щоб намалювати задані дорожні знаки.)

е) «Музикальна»

Вам необхідно виконати уривки з пісень, в яких мова йде про дороги, машини, пішоходів.

(Підведення підсумків іспитів, визначення команди-переможця)

  1. Підсумок заняття.

Світлофоркін: В усіх країнах світу діти намагаються ніколи не порушувати Правил дорожнього руху, тому що поведінка на дорогах - показник культури людини.

Вихователь: Бажаємо всім безпечних доріг! Будьте вихованими! До нових зустрічей!

doc
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку