Презентація "Мистецтво спілкування лідера. Спілкуємося і діємо"

Про матеріал
Мета: ознайомити лідерів з базовими положеннями теорії спілкування, сприяти розвитку навичок комунікації ознайомити з правилами ефективного спілкування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пономаренко М.І., методист РМК

Номер слайду 2

«Для успіху в житті уміння спілкуватися з людьми набагато важливіше, ніж володіння талантом» Г.Лебон

Номер слайду 3

Мета: ознайомити лідерів з базовими положеннями теорії спілкування, сприяти розвитку навичок комунікації ознайомити з правилами ефективного спілкування. Завдання: формувати навички ефективної комунікації; розвивати навички активного слухання, ефективного спілкування; розвивати навички активного слухання, ефективного спілкування; учити різноманітним прийомам вербального і невербального спілкування; формувати навички ефективної взаємодії; формувати уміння працювати в команді; вчити спілкуватися толерантно; виховувати вміння спілкуватися з однолітками та старшими.  

Номер слайду 4

ПЛАН І. Організаційний блок 10.00-10.05 - Реєстрація учасників семінару. 10.05.-10.10 - Ознайомлення з планом роботи. 10-10.-10.20 – Вправа «Інтерв’ю». 10.20.-10.40 – Вправа «Дорога». Повторення правил роботи в групах «Дороговкази». Вправи на згуртування колективу «Сигнальне коло», «Перенесення предметів», «Косичка». ІІ. Теоретичний блок 10.40-11.00 1.Що таке спілкування? Пономаренко М.І., методист РМК 2. Слухати-розуміти-взаємодіяти. Педенко Л.М., керівник гуртків БТДЮ 3. Значення іміджу в житті ділової людини. Пономаренко М.І., методист РМК ІІІ. Практичний блок 11.00.-11.20 1. Вправа «Асоціація». «Спілкування - це…» 2.Вправа «Всі знають, крім тебе». 3. Вправа «Плітка». 4. Гра «Оратор». ІV. Майстер – клас «Скарбничка корисних порад» 11.20-11.30 1.Висловлювання. 2. Правила ефективного спілкування. 3. Прийоми ефективного спілкування. V. Підсумково-узагальнюючий блок 11.30-12.00 1.Бібліотечний огляд «Культура і етика спілкування». 2.Підсумки. Вправа «Що я беру з собою…» 3. Гра-прощання «Настрій». 4. Екскурсія на залізничний вокзал міста Барвінкового.

Номер слайду 5

Психологи встановили, що передача інформації відбувається через: Звук (голос) – тональність інтонація – на 38% Невербальними засобами (погляди, жести, міміка) – на 55% Словами (вербально) – на 7%

Номер слайду 6

ВПРАВА «АСОЦІАЦІЯ» С - П - І - Л - К - У - В - А - Н - Н - Я -

Номер слайду 7

Номер слайду 8

СПІЛКУВАННЯ - ЦЕ: взаємні стосунки, діловий, дружній зв’язок. Великий тлумачний словник сучасної української мови міжособистісна і міжгрупова взаємодія, основу якої становить пізнання одне одного і обмін певними результатами психічної діяльності – інформацією, думками, почуттями, оцінками тощо. Етика ділового спілкування  

Номер слайду 9

СПІЛКУВАННЯ - ЦЕ: процес взаємодії між людьми, в ході якого формуються, виникають і проявляються міжособистісні відносини; цілеспрямований, соціально зумовлений процес обміну інформацією між людьми в різних сферах їхньої пізнавально-трудової та творчої діяльності, який реалізується переважно за допомоги вербальних засобів; обмін інформацією між людьми.

Номер слайду 10

КОМУНІКАЦІЯ, КОМУНІКАТИВНІСТЬ Комунікація – це процес повідомлення інформації. Комунікативність – це уміння і бажання спілкуватися, вступати в контакт. Найпростіша модель комунікації

Номер слайду 11

СПІЛКУВАННЯ ЯК КОМУНІКВЦІЯ. ТИПИ СПІЛКУВАННЯ Вербальне спілкування – спілкування за допомогою мовлення (слова, інтонації, тембр, висота, тональність голосу, темп мови, дикція). Невербальне спілкування – спілкування за допомогою жестів, міміки.

Номер слайду 12

ВЕРБАЛЬНЕ СПІЛКУВАННЯ Зовнішнє (усне, писемне) Внутрішнє (інструмент нашого мислення)

Номер слайду 13

НЕВЕРБАЛЬНЕ СПІЛКУВАННЯ Міміка (рухи м’язів обличчя). Жести (рухи, за якими закріплені певні жести). Пантоміміка (рухи частин тіла)

Номер слайду 14

ЖЕСТИ Вказівні Символічні Емоційно-експресивні (радість, горе, байдужість) Оціночні

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Комунікативна (обмін інформацією між людьми) Перцептивна (процес сприйняття партнерами один одного при спілкуванні та встановлення на цій основі порозуміння між ними) Інтерактивна (організація взаємодії між людьми) Три сторони спілкування 

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Перше враження про людину на 38% залежить від звучання голосу, на 55% від візуальних відчуттів (від мови жестів) і лише на 7% від вербального компонента.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

ВИСЛОВЛЮВАННЯ

Номер слайду 22

ЕФЕКТИВНЕ СПІЛКУВАННЯ сприяє взаєморозумінню; направляє потік інформації в потрібне русло; допомагає людям подолати бар’єри для проведення відкритої дискусії; стимулює співрозмовників вживати дії для досягнення поставлених цілей.

Номер слайду 23

ПРИЙОМИ ПРИЄМНОГО СПІЛКУВАННЯ Прийом 1. Називайте свого співрозмовника на ім’я! Прийом 2. Дивіться в очі співрозмовнику! Прийом 3. Говоріть про приємне! Прийом 4. Хваліть своїх співрозмовників! Прийом 5. Посміхайтесь! Пам’ятайте! Основа відношення до нас закладається в перші 15 секунд. Як ви себе презентуєте, так до вас і будуть відноситися.

Номер слайду 24

ПРИЙОМИ ПРИЄМНОГО СПІЛКУВАННЯ - "Правило трьох двадцяти":  · перші 20 сек. зустрічі - вас оцінюють.  · перших 20 сек має значення як і що ви почали говорити.  · і безумовно - 20 см посмішки і чарівності. - 6 правил гарного співрозмовника:  · Виявляти щиру цікавість до співрозмовника.  · Посміхатися.  · Запам'ятати ім'я людини і не забувати час від часу повторювати його в розмові (це прийом психологічного «поглажування»).  · Вміти слухати.  · Вести розмову в колі інтересів вашого співрозмовника.  · Ставитися до нього з повагою. - Як збільшити корисність контакту:  · Бути спостережливим;  · Зробити комплімент;  · Говорити про проблеми співрозмовника. Який  результат ви отримаєте:  · Формальний контакт переросте в нормальне людське спілкування.  · Ви завоюєте співрозмовника.  · Ви підвищите вашу самооцінку. 

Номер слайду 25

ЗНАЧЕННЯ ДЕЯКИХ ЖЕСТІВ

Номер слайду 26

ВПРАВА «ПОДУМАЙ» Труднощі, що заважають спілкуванню

Номер слайду 27

ТРУДНОЩІ, ЩО ЗАВАЖАЮТЬ СПІЛКУВАННЮ ▪ сором’язливість ▪ низька самооцінка ▪ роздратованість, знервованість ▪ відсутність рефлексії та емпатії ▪ невпевненість в мові та поведінці ▪ висока тривожність ▪ агресивність, зверхність ▪ замкненість

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Намагайтеся вимикати мобільні телефони там, де є застереження «Будь ласка, вимкніть мобільний телефон». Пам'ятайте, що треба переводити свій мобільний телефон в режим «без звуку» або користуватися послугою «Голосова пошта» у театрах, музеях, кінотеатрах, на виставках. Оберіть такі рінгтони, які приємні вам і водночас не будуть турбувати оточуючих. Установіть мінімальну гучність сигналу мобільного телефону, коли ви відпочиваєте разом з іншими людьми. У громадських місцях: бібліотеці, магазинах, транспорті, ліфті намагайтеся розмовляти по мобільному телефону максимально тихо та коротко. Більшість сучасних телефонів фіксує номер, з якого зроблено виклик, і повідомляє про пропущені дзвінки. Якщо вам не відповіли відразу, не варто повторювати виклик — наберіться терпіння і зачекайте, доки абонент зможе передзвонити вам.

Номер слайду 30

Основні правила мобільного етикету Небажано телефонувати на мобільний до 9 години ранку і після 22 години вечора ваш абонент і члени його родини можуть відпочивати, і ваш дзвінок може бути дуже недоречним. Якщо під час вистави або в бібліотеці вам потрібно терміново відправити sms або інше повідомлення, вимкніть сигнал клавіатури — він може заважати оточуючим, відволікати їх від виставою чи від читання книжок або навіть дратувати. Тестування вашого телефону на рівень гучності рінгтонів краще проводити вдома, а не в громадських місцях — ви можете просто налякати людей несподіваними гучними звуками. Слухати музику зі свого телефону краще теж вдома або зі згоди всіх присутніх людей (наприклад, в гостях у кімнаті, де зібралися друзі), тому що музичні смаки у більшості відрізняються. І навіть користуючись навушниками, слід встановлювати мінімальну гучність, аби чути зовнішні звуки. Особливо це актуально, коли ви переходите проїжджу частину. Недопустимим є використання чужих мобільних телефонів та повідомлення номерів третім особами без згоди їхніх власників. Фотографуючи або знімаючи відео на свій мобільний телефон, поважайте приватне життя.

Номер слайду 31

Пам’ятайте, що завжди необхідно бути уважним, ввічливим і доброзичливим при спілкуванні, поважати співрозмовника, уважно його слухати. Відомо, що найкращий співрозмовник той, хто більше слухає, а менше говорить.

Номер слайду 32

СПІЛКУВАТИСЯ - ЦЕ ПРОСТО!

ppt
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
2397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку