ВІКТОРИНА-ЗМАГАННЯ «БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ З ВОГНЕМ ».

Про матеріал
ВІКТОРИНА-ЗМАГАННЯ «БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ З ВОГНЕМ » Мета вікторини: закріпити знання учнів з питань пожежної безпеки; сформувати навички правильних дій при пожежі; навчитися швидко оцінювати небезпечні ситуації; приймати оптимальне рішення щодо їх подолання;; активізувати пізнавальну та творчу діяльність школярів; виховувати бережне відношення до свого здоров'я
Перегляд файлу

 

ЛІЦЕЙ № 10

ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІКТОРИНА-ЗМАГАННЯ

 

БУДЬ  ОБЕРЕЖНИМ  З ВОГНЕМ!

 

 

 

 

 

 

 

 

                 ПІДГОТУВАЛА І ПРОВЕЛА

               КЛАСНИЙ КЕРІВНИК  3-В КЛАСУ                                                                                            Вероніка БОГАЧЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад 2022 року

 

ВІКТОРИНА-ЗМАГАННЯ  

«БУДЬ  ОБЕРЕЖНИМ  З ВОГНЕМ ».

Мета вікторини:  

закріпити знання учнів з питань пожежної безпеки; сформувати  навички  правильних  дій  при  пожежі; навчитися  швидко  оцінювати  небезпечні  ситуації; приймати  оптимальне  рішення  щодо  їх  подолання;; активізувати  пізнавальну  та  творчу  діяльність  школярів;  виховувати  бережне  відношення  до  свого  здоров'я.

Обладнання: презентація  «Вікторина «Пожежна безпека»,  відео  «Хто такі пожежники» https://youtu.be/fIE_StzcEHw.

 

ХІД   ВІКТОРИНИ

  1. ПОВІДОМЛЕННЯ  ТЕМИ  ТА  МЕТИ  ВІКТОРИНИ.
  • Діти, я отримала загрозливого листа, але не знаю, хто його написав. Може ви здогадались?

«Якщо ви не відгадаєте мої загадки, то я спалю всі школи і всі будинки. А загадки мої такі:  

1. Хто я такий?  

2. Де я ховаюся?

3. Як мене перемогти?

Підпис: злий В.»

Відгадати, хто такий злий В., вам  допоможе  цей  ребус .        

Відгадайте  його . (Це злий Вогонь).

- Друга загадка – де він ховається?     (Сірники, загапальничка, новорічні хлопавки, свічки, бенгальський вогонь, вогонь у печі і т.д.). 

- А  як   перемогти злий Вогонь, не дати йому вирватися на волю ? Це  проблема, яку  треба  розв'язати.

«Довідкове   бюро»  інформує :

«Кожні  5 секунд  на  планеті виникає пожежа.   

Кожний 5-й, що загинув  на пожежі, - дитина. 

80 % пожеж  виникає  через  дитячі  пустощі»     . 

Так, сьогодні  дуже  гостро  встає  проблема  знання  та   дотримання  правил  пожежної  безпеки, збереження  свого  життя.

      Тому сьогодні  ми проводимо  вікторину - змагання « Будь  обережним з вогнем »  

СЛОВНИК: МНС- міністерство   надзвичайних  ситуацій. Це  люди, які  допомагають при  пожежах, вибухах, повенях, катастрофах. 

 

2. .ОСНОВНА ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА.

- Перевіримо як ви знаєте правила пожежної безпеки, дотримуєтесь  їх, чи вдасться нам перемогти вогонь.

Змагаються  2  команди-групи.   

Представлення  команд. 

 1 команда  « Рятівники».          

Наш  девіз: 

Відважним  будь, часу не гай, 

Тому, хто в біді -допомагай.

2 команда  « Пожежники».               

Наш  девіз:

Завжди в житті, і день за днем

Будь обережним ти з вогнем.

 

В групі-команді по  7  учнів: є  капітан (спікер) команди, який  організує  роботу  групи, інші  учні – доповідачі, які  усно  відповідають  на  питання.

    Я  буду  ведучою-інструктором.   Якщо  щось  не  зрозуміли, звертайтеся  за  допомогою.

 

ПАМ`ЯТКА  роботи  групи :

1 Повага  до  кожного.      

2  Дружба  у  співпраці.

3  Комунікативність, ввічливість.    

4  Правило  активного  слухання- не  перебивайте  один  одного.  

5  Уважно  слухайте  мене.

 І тур   ВПРАВА  « МІКРОФОН ».

   Зараз  я  задаю  вам  питання, на які  ви  даєте відповідь.  Відповідаємо по черзі,  за правильну повну  відповідь- 5 балів. Починаймо.

1. За  яким номером  телефону  потрібно  звертатися  у випадку виникнення пожежі? (101).

     

2. Чому не мож  на гасити пожежу на електроприладах водою?

 (Буде замикання або пораження струмом).

3. Що слід зробити, якщо в квартирі чути запах газу? (104).

4. Що може статися через витік газу? ( Вибух ).

5. Чи  можна  вибивати  вікна  при  пожежі? (Ні, бо у приміщення почне поступати свіже повітря, яке прискорює горіння).

6.  Чому у дитячих закладах двері  приміщень  відчиняються назовні? (Тому, що у такому випадку при евакуації не створюється велике скупчення людей).

7.  Чому не  можна кидати у вогонь аерозольні упаковки? (Аерозольні упаковки — вибухонебезпечні).

8. На що необхідно лити воду під час гасіння :  на вогонь  чи на палаючий предмет? (На палаючий предмет).

9. Що треба  робити, якщо під час перегляду телевізора  з нього пішов дим? (Вимкнути телевізор. Викликати пожежну службу, позвати на допомогу дорослих або самому накинути на телевізор щільну тканину, ковдру).

10. На  що можна  встановлювати  електропраску? (На металеву підставку)

11. Головна вогнегасна речовина (Вода)

12.  Де в задимлених  приміщеннях  потрібно  шукати  дітей? (У шафі, під ліжком,  під  столом).

13.  Що потрібно зробити перед тим, як вийти з дому? (Все  вимкнути  з  мережі).

 

ІІ тур « МОЗКОВИЙ  ШТУРМ ».

У цьому турі командам дається завдання дібрати 5 слів до слова «ВОГОНЬ». За правильно  виконане завдання – 5 балів.

 

 

 

 ВОГОНЬ

 

 

 

ІІІ  тур «ТЕСТУВАННЯ ».

       Командам пропонуються питання про порядок дій людини, яка опинилася у небезпечній ситуації і три варіанта відповіді. Максимальна оцінка за відповідь — 5 балів.

1 команда.  

1.   Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?

а) зателефоную по 101;

б) покличу на допомогу сусіда;

в) втечу, нікому нічого не сказавши.

2.   Якщо кімната почала наповнюватися їдким димом, що ви будете робити?

а) відчиню вікно, залишу відкритими двері;

б) буду просуватися до виходу;

в) закрию рот і  ніс вологою ганчіркою і буду просуватися до виходу.

3.   Загорілася електромережа , ваші дії?

C:\Users\Elena\Desktop\IMG_20171020_102651.jpgа) буду гасити її водою;

б) знеструмлю мережу, потім почну гасити;

в) буду кликати на допомогу.

2 команда.  

1.   Що робити, якщо на вас загорівся одяг?

а) буду бігати, зриваючи одяг;

б) впаду, буду кататися, збиваючи полум’я;

в) завернуся у ковдру.

2.   Що треба  робити, якщо при приготуванні їжі загорілася олія на сковороді?

а) ввимкну вогонь, накрию сковороду кришкою;

б) буду гасити водою;

в) спробую винести сковороду до сміттєвого відра  і вилити туди олію.

3.   Ви розпалюєте газову колонку або духовку газової плити. Сірник згас, а  ви  не  встигли запалити газ, що ви будете робити?

а) дістану новий сірник і ще раз спробую підпалити;

б) перекрию газ;

в) перекрию газ та перевірю тягу.

 

МУЗИЧНА   ХВИЛИНКА -   ВІДПОЧИНОК  (Руханка)

                 

ІV тур  «МАРАФОН  ЗАГАДОК».

1.  Червона  корова  всю  солому  на  чорне   борошно  змолола. (Вогонь, попіл.)

2.  Чим  вогонь  тушити  будем,  Якщо  воду  не здобудем? (Пісок, земля, цупка тканина) 

3.  Маленька  зірка  відлетіла, Багато  лиха  наробила. (Іскра)

4. Смілива людина, що бореться з вогнем? (Пожежник).

5. Лишає  він  страшні  сліди, усе  він  пожирає,

     А як  даси  йому  води, відразу помирає. (Вогонь)

6.  Дерев`яна  паличка  темну  голівку  має, темряву розганяє. (Сірник).

ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО  « ХТО ТАКІ ПОЖЕЖНИКИ».

https://youtu.be/fIE_StzcEHw

 

 

  1. ЗАКЛЮЧНА  ЧАСТИНА.

 

1.   Гра «ОЦЕ Я, ОЦЕ МИ, ОЦЕ ДРУЗІ  ВСІ  МОЇ »

Вчитель: А  зараз  ми  пограємо  з  вами   в цікаву ігру,  перевіримо , чи ви не порушуєте правил пожежної безпеки. Увага! Я  називаю   рядки, а  ви доповнюєте словами: “Оце я, о це ми, оце друзі всі мої”, якщо  потрібно. Будьте  уважні.

- Хто без дозволу із вас не вимикає в плитці газ?

- Зараз гості всі почують, хто з електрикою пустує?

- Якщо в полі хліб палає, хто пожежних викликає?

- Розігрівсь  утюг  твій  дуже, що  робити  будеш ,

- друже?  За  гаряче  не  хапай,  із  розетки  вимикай.

- Хто  так  робить ?

- Хто почув, що пахне дим, викликає 101.

- Молодці, добре знаєте правила.   

 

2.   ПІДСУМКИ

Ми  пригадали  всі  правила  пожежної  безпеки, виконали

всі  завдання вікторини. Перемогли  ми  з  вами  ВОГОНЬ 

зберегли  всі  школи  та  будинки.

 

ШКАЛА  ОЦІНЮВАННЯ .  САМООЦІНКА

-Як  оцінюєте роботу групи?

- В цілому роботу?

-Що найбільш сподобалося?

-Були труднощі?

-Ви їх побороли?

Як  ми  з  вами  співпрацювали ? Що  можна  поставити ?.

 

 

doc
Додано
20 березня 2023
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку