Ф 11 Ур.79, 80 онлайн, офлайн
Тема уроку. * Планетарна модель атома. Планетарна модель атома, її якісне обґрунтування на основі постулатів Бора. Енергетичні рівні атома
**Випромінювання та поглинання світла атомами. Лінійчасті спектри.
Розділ 4. Атомна та ядерна фізика
Мета уроків: формувати компетентності щодо питань ядерна модель атома та її протиріччя з класичною фізикою, планетарна (ядерна) модель атома, її якісне обґрунтування на основі постулатів Бора, енергетичні рівні атома, випромінювання та поглинання світла атомами, лінійчасті спектри, розвиток уявлень про будову атома, рішення типових задач.
Хід уроку
11-А клас |
11-Б клас |
Приєднуйтесь до зустрічі (у Google Classroom «Фізика»). |
1) 9.00 -хвилина мовчання за загиблими у війні (приєднайтесь до Google Classroom «11-Б клас») 2) 9.02 приєднуйтесь до зустрічі (у Google Classroom «Фізика»)). |
Якщо немає такої можливості, то опрацюйте матеріали, які будуть додані після проведення уроку … |
|
План нашої сьогоднішньої роботи на першому (онлайн) уроці такий:
|
|
Якщо протягом першого уроку Ви вимушені працювати самостійно, то
2. Згадайте відповіді на питання. (див. PDF файл) 3. Запишіть у зошит тему уроку та питання, обміркуйте його мету (див. PDF файл). 4. Перечитайте конспект до уроку, перегляньте частину відеоуроку ( з 6 по 10 хв) за посиланням 5. Разом з відеовикладачем виконайте рішення задач №1, 2 ( перегляньте частину відеоуроку ( з 12 по 16 хв) за тим же посиланням 6. Перевірте свої рішення (див. PDF файл)
|
|
Завдання самостійної роботи на другому (офлайн) уроці: 1.Напишіть план-конспект питання «Випромінювання та поглинання світла атомами. Лінійчасті спектри.» (План-конспект- стислий, складений у формі плану переказ прочитаного чи почутого) 2. Виконайте рішення задач №1, 2,3. План вашої самостійної роботи на другому (офлайн) уроці такий: 1. Запишіть у зошит тему уроку, обміркуйте його мету. 2. Перечитайте матеріал до уроку (див. PDF файл перегляньте частину відеоуроку ( з 1 по 3 хв) за посиланням https://youtu.be/p_Jf73nobiU
|
Домашнє завдання
*Опрацювати § 37, вивчити квантові постулати Бора
виконати задачі
1. На схемі енергетичних рівнів деякого атома переходи цього атома з одного енергетичного стану в інший. Скільки енергетичних станів намальовано на схемі? Під час яких переходів атом випромінює фотон? поглинає фотон?
2. Під час якого переходу атома частота випроміненого або поглиненого ним фотона є найбільшою? Під час якого переходу є більшою довжина хвилі?
** Опрацювати § 37, розв’язати задачу: поясніть причину утворення чотирьох лінії у спектрі випромінювання гідрогену з точки зору квантових
постулатів Бора.