1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

випускний у дев'ятому класі

Про матеріал
прекрасний сценарій до випускного вечора у 9 класі за темою "Спецагенти" веселі сценки, кумедні розіграші, перекладені всі російськомовні пісні українською мовою
Перегляд файлу

Звучать фанфари

На сцену виходять ведучі

1-ведучий: - Добридень вчителі, батьки і всі хто завітав на наше свято!

2-ведучий: - Добрий день, ми раді вітати Вас!

Звучить голос за кадром; ведучі лякливо відходять; на сцену виходять 2 класні керівники і 2 вихователя.

 «У 2009 році світ освіти опинився під загрозою. Тож заради визволення навчання було зібрано найкращих спецагентів для створення нової ланки української молоді. Для підвищення їх захисту було розроблено спец-костюми зі ступенем захисту»

 Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

Показується плакат, на якому зображена шкільна форма і вишиванка.

1-класний керівник: - Шановні агенти, рівно 2 роки тому на плечі нашого закладу           було покладено важливу місію.

2-класний керівник: - 2 восьмі класи було відібрано з усієї Харківської області за фізико-математичним та хіміко-біологічним профілями навчання.

1-вихователь: - Саме ці класи отримали найвищий ступінь кодування 9-А  і   9-Б.

Показуються плакати 9-А, 9-Б

2-вихователь: - Відбір був жорстокий. Тож до отримання свідотств про освіту дісталися тільки найкращі.

1 класний керівник: - 2 роки експерименту не минули задарма: в результаті у нас зявились юні спецагенти!

Звучить музика – танок флешмоб 2 класів. Класні керівники й вихователі уходять

Після танку учні завмирають і вигукують слова:

1-учень: - Увага! Увага!

2 -учень: - 2 роки тому нас було більше…

3 -учень: - Але до отримання свідотств дістались тільки ми…

4 -учень: - Найсильніші,

5 -учень: - Найсміливіші,

6 -учень: - Найвиносливіші,

7 -учень: - 2 роки тому нас закинули на острів…

8 -учень: - Безлюдний острів…

9 -учень: - 2 роки ми мужньо боролися…

10 -учень: - Зі сном,

11 -учень: - Зі страхами,

12 -учень: - З комплексами,

13 -учень: - З власною лінністю,

14 -учень: - Небезпека переслідувала нас на кожному кроці…

15 -учень: - Нас можна було зрізати…

16-учень: - На опитуваннях,

17-учень: - На заліках,

18-учень: - На самостійних роботах,

19-учень: - На контрольних роботах,

20-учень: - Завалити на іспитах!

21-учень: - Але ціною нелюдських зусиль…

22-учень: - Ми подолали все!

Виходять ведучі.

1-ведучий: - Шановні 9-ти класники! Зараз до вас звернеться найдосвідченіший супер-спецагент.

Діти розгублено дивляться один на одного.

2-ведучий: - У світі він відомий у таких виглядах:

Показуються фото Джеймса Бонда.

2-ведучий: - Але для нас він такий:

Показується фото директора школи.

Звучить голос директора школи за кадром:

«Увага! 9-А і 9-Б! Наші супер-спецагенти і ваші вчителі зникли! Ви маєте знайти їх і повернути! Приступайте до виконання завдання! Кінець звязку.»

23-учень: - Мамочки!

24-учень: - Що ж нам робити?

25-учень: - Ми не зможемо!

26-учень: - Я хочу до мами!

27-учень: - Спокійно! Ми зможемо!

28-учень: - Діяти за обставинами!

29-учень: - Так! Почнемо з географії!...

30-учень: - А чому це з географії? Давайте з фізики!

31-учень: - А чому це з фізики? Давайте з інформатики!

32-учень: - Та яка різниця! Головне – скоріше!

На фоні звучить музика з к/ф «Місія неможлива».

Діти розбігаються.

БЛОК-1

1-ведучий: - Перший агент GEOGRAPHY, Позивний ЦУНАМІ. Характер невловимий, поривчастий до 5 метрів за секунду.

2-ведучий: -  Іноді з грозами. Без опадів. Знає толк в картах. Незамінна у екстремальніших умовах: при землетрусах, пожежах, повенях.

3-ведучий: - Наступний агент PHYSICS має агентурне імя «Архимед». Позивний «Полупровідник». Вона не звертає уваги на закони: Чи то закон Ома, Ньютона Навіть Джоуля-Ленца!

4-ведучий: - У команді суперагентів незамінна. Тому що може забезпечити безперебійну роботу двигуна внутрішнього згорання.

5-ведучий: - Наступний агент ІТ. Позивний «Хакер». Спеціаліст по всьому, що можна підключити до компютера Або просто включити в розетку. Навчає агентів-початківців азам хакерства.

6-ведучий: - Має здібність віртуально перебувати у сотні різних місць. - Легко може влаштувати DELETE з класу та ENTER до кабінету директора

Виходять хлопець і дівчина.

1-хлопець: - Шановні…!

1-дівчина: - Ми вдячні Вам за цікаві й незабутні уроки!

1 ведучий: – зараз ми покажемо як наші агенти можуть виплутатись з будь-якої ситуації.

Привітання вчителів. Номер від учнів.(сценки «Урок»)

Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

БЛОК-2

1-ведучий: - Наступні агенти: агент  MATH

2-ведучий: -Агент  E

3-ведучий: - Агент MATICS

4-ведучий: - Позивний «Це містичне число ПІ»,…. Кмітливі, здогадливі, дуже начитані Вирішують різноманітні математичні задачі. Навіть без ручки й паперу!

5-ведучий: -  Неодноразово ризикуючи здоров’ям і життям Втілювали в уроки ідеї для удосконалення мозкової роботи учнів.

6-ведучий: - Обожнюють логічно мислити й знаходити єдину правильну відповідь на безкінечних просторах теорії відносності!

Виходять хлопець і дівчина.

2-хлопець: - Шановні…!

2-дівчина: - Від щирого серця вітаємо Вас!

Привітання вчителів.

1-ведучий: – Ось що буває коли юним агентам сниться казка…

Номер від учнів.(казка «Ріпка»)

Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

БЛОК-3

1-ведучий: - Наступні агенти FL та UL

2-ведучий: - Повністю FOREIGHN LITERATURE та UKRAINIAN LITERATURE

3-ведучий: - Позивні «Мудрість» та «Козак». Разом з ними працюють іще два агенти Агент «Мова Солов’їна» та «Милозвучність».

4-ведучий: - Терплячі, організовані, зібрані. Місце перебування – там, де …

Осінній день, осінній день, осінній!

О синій день, о синій день, о синій!

Осанна осені, о сум! Осанна.

Невже це осінь, осінь, о! – та сама.

5-ведучий: - Тобто у лінгвістичному астралі. Наділені безмежною владою, над крилатими виразами. Уміють грамотно і точно висловлювати свої думки.

 6-ведучий: - Проявляють  мужність і героїзм при прочитанні учнівських творів. А це є необхідною зброєю для спецагенту! Для супер-спецагенту.

Виходять хлопець і дівчина.

3-хлопець: - Шановні…!

3-дівчина: - Ми вдячні Вам за Ваші незабутні уроки!

Привітання вчителів. Номер від учнів. Танок дівчат «Віночки»

Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

БЛОК-4

1-ведучий: - Секретна інформація! Спецагент CHEMISTRY. Знає секрет філософського полімеру. Спеціаліст з підривних робіт.

2-ведучий: - Сповнена завзятості, рішучості при виконанні поставлених завдань. Має підвищену інтуїцію, Завдяки якій може передбачати підсумок справи, що затівається. Ретельно приховує свою причетність до контррозвідки.

3-ведучий: - Наступний спецагент BIOLOGY. Позивний «Фотосинтез».

4-ведучий: - Неодноразово закидалася у вороже середовище  під виглядом учасника різних олімпіад і конкурсів.

5-ведучий: -  Уміє переконати учнів в тому, що не всяка мавпа може стати людиною. 

6-ведучий: - У поточному році з успіхом розробляє проект екологічної суперзброї.

Виходять хлопець і дівчина.

4-хлопець: - Шановні…!

4-дівчина: - Ми щиро дякуємо за Ваші уроки!

Привітання вчителів. Номер від учнів. Пісня «На десерт»

Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

БЛОК-5

1-ведучий: - Наступний агент HISTORY. Позивний «Прикордонник». Працює без прикриття. Незамінний для секретних завдань дипломатичної місії.

2-ведучий: - Завжди розсудливий і раціональний. Для нього успіх базується за принципом: Мінімум емоцій – максимум користі. Завдяки йому історія вже давно перестала бути загадковою для наших агентів

3-ведучий: - Агент PE або Індіана Джонс. Позивний «Спорт». Його життєве кредо – спорт завжди, спорт – повсюди, спорт на землі та у воді.

4-ведучий: -  Володіє залізною волею, футбольним, волейбольним та баскетбольним мячами. Найбільш практично – орієнтований і безцінний в світі сучасних технологій.

5-ведучий: - Агенти ENGLISH. Позивний «Do you speak English?».

6-ведучий: - Відповідь «Nicht verstehen»

5-ведучий: - Майстера маскування. Виконували складні завдання по входу спецагентів до іноземного середовища. Десантуються несподівано,

6-ведучий: - Підкрадаються непомітно. Спеціалізуються на раптовому обвалі контрольних робіт на голови учнів.

Виходять хлопець і дівчина.

5-хлопець: - Шановні…!

5-дівчина: - Ми щиро дякуємо за Ваші уроки!

Привітання вчителів. Номер від учнів. Пісня хлопців

Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

БЛОК-6

1-ведучий: - Агенти «HANDYCRAFT». «HANDYCRAFT хлопці».  «HANDYCRAFT дівчата».

2-ведучий: -  Життєве кредо «Якщо руки золоті, то це наші учні». У цих агентів у руках є супер-можливості.

3-ведучий: -  З будь-чого вони можуть зробити «Wow! Крута штука!». Завдяки їх роботі наші агенти-початківці починають розуміти звідки ростуть руки.

4-ведучий: - Наступний агент – PSYCHOLOGY. Позивний «Нерв».

5-ведучий: -  Викладає ази психологічної гри на психіці ворогів. Має великі пізнання в області професійного тестування

6-ведучий: -  Направляє агентів початківців на дорогу достеменну.

Виходять хлопець і дівчина.

6-хлопець: - Шановні…!

6-дівчина: - Ми щиро дякуємо за Ваші уроки!

Привітання вчителів. Номер від учнів. Сценка «Санітари»

Звучить сирена швидкої допомоги, і на дитячій машині на сцену виїжджають «санітари» - діти в білих халатах з макетами шприців і градусників.

1-й санітар. Санепідстанцію викликали?

1-й ведучий. Ні.

2-й санітар. Як ні? Поступив виклик, що у школі «Обдарованість» страшнаа епідемія випускного 9-ти классного ящура. Усі мають отримати щеплення.

3-й санітар. Та ні, професор, подивіться на їхні обличчя: це ж синдром Лоуренса-Муна-Бірде-Біля.

1-й санітар. Ця хвороба розвивається в організмі випускника, який ослаблений екзаменами. На обличчя всі симптоми: сльози на очах учителів, тремтіння рук батьків, розгублений погляд випускників.

2-й санітар. Потрібно терміново прийняти заходи по усуненню даного захворювання.

3-й санітар. Крапельниця?

2-й санітар. Шприц?

1-й санітар. Обійдемося!

2-й санітар. Мікстура?

1-й санітар. Ні, це марно!

2-й санітар. Єдине, що ми можемо зробити для вас, щоб ви всі перейшли до 10 класу у здоров'ї, світлому розумі і твердій пам'яті…

1-й санітар. Провести сеанс очищення голови від поганих думок.

3-й санітар. Прошу всіх випускників підійти… Потягніть руки уверх, повільно опустіть руки на голову і почухайте її, а потімм «зкиньте» все, що «прилипло» до рук, на землю. І так три рази. (Випускники виконують разом з глядачами). Фоном звучить весела музика Зарядка

БЛОК-7

Фоном звучить музика Golden Eye

1-ведучий: - Увага! Агенти VIP

2-ведучий: - Позивний «Адміністрація»

3-ведучий: - Агент 007,  Позивний  «Шеф»

4-ведучий: - Головний агент нашої системи…

5-ведучий: - Батько і творець агентства.

6-ведучий: - Витягує всіх супер агентів і агентят зі всіх колотнеч і халеп.

7-ведучий: - Йому підпорядковані всі штаби і агенства. Подальша інформація не розголошується.

1-ведучий: - Позивний другого VIP агента «Чистота і порядок»

2-ведучий: - Особливо успішно входить до педагогічного і дитячого середовища..  

3-ведучий: - Іноді маскується під іноземку в театрі

4-ведучий: - Завжди сміливо береться за те, що раніше ніколи не робила.

5-ведучий: - Чітко виконує завдання, поставлені великими й могутніми.

Виходять хлопець і дівчина.

7-хлопець: - Шановні…!

7-дівчина: - Ваші вихованці вдячні  вам за організацію агентурних зльотів і урочистих оглядів, креативні ідеї і творчу ініціативу, приклад, якої запалює в нас прагнення рухатися вперед, у всьому прагнучи бути кращими.

Привітання вчителів. Номер від учнів. Танок розовая пантера

БЛОК-8

Фоном звучить музика із к\ф «Місія Неможлива»

1-ведучий: - Інформація для роздуму . Жодна агентурна школа не працюватиме добре без надійних служб забезпечення.

2-ведучий: - Цілком таємно. Особливі прикмети: чуйні, чистолюбиві, терплячі. Характеристика на агентів з позивним «Рятувальники»…

Виходять 7 учнів

1 учень: - В нас така країна є,

Там цікаве все живе.

Добрі люди там працюють,

Що нас люблять і шанують!

                 Це БІБЛІОТЕКАРІ!

2 учень: - Медсестра працює радо,

Всіх лікує залюбки!

Лікування вам припише

               І хвороби зникнуть всі!

 

3 учень: - Заступник з господарської                 

                                        роботи

   дістане все потрібне для турботи!

Віник, лампу і кільце!

І пісок, й цемент, і глину,

             Випише любу машину!

4 учень: -  Кухар варить борщ і суп,

Пиріжки готує.

Він дорослих і малят

                   Смачно нагодує!

 

5 учень: -Тисне вчасно гальма й газ,

Відвезе усюди нас.

Для доріг він хлопець свій!

          За кермом сидить водій.

6 учень: - Дякуємо вам за все!

Ви – то наша помічниця.

Школа чиста враз стає,

      Спасибі вам, тех. Працівниця!

7 учень: - Комендант для нас – то батько,

Що турботу розкида!

Він любитель дать пораду,

                 Як до сну іти пора.

8 учень: -  Чистота в ваших руках

Вам дякувати будем

Бруд і пил випрете в крах

Прачки наші любі!

Виходять хлопець і дівчина.

8-хлопець: - Ми щиро вдячні за Вашу допомогу!

8-дівчина: - Дякуємо відусього серця за Вашу турботу!

Привітання працівників. Номер від учнів.

Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

БЛОК-9

Голос за кадром:

- Ішов 3-ий день здачі ДПА. Батьки в єдиному бойовому строю забезпечують надійний тил своїх дітей. На бойові позиції були зтягнуті бабусі, дідусі, тітоньки, дяді, друзі й навіть хатні улюбленці. Але стресс прогресував! А в стресі, як відомо, розкриваються раніш невідомі здібності людини.

- Із домашніх аптечок з неймовірною швидкістю зникали Валідол, Корвалол, Валеріана… АЛЕ батьки не знаходили собі місця!!!

Фоном звучить тема з к/ф «Зірковий хлопчик»

1-ведучий: - Над наступною місією працюють найкрутіші агенти, такі як Агент 1, він же мамуся, він же татусь. Дивує своїми надздібностями

2-ведучий: - Долає будь-які стресові ситуації, мудрий, завжди допоможе молодим агентам у важкій ситуації

1-ведучий: - Пароль для зв'язку: «Щоб не сталося, я завжди з тобою!»

Щасливі ті, що мають за спиною крила

Й живуть в оточенні рідних їм людей.

Щоб ми зустрілись разом – доля так веліла,

І щоб стикнулись воєдино мільйон ідей!

 

Кудрява повінь розкидає білі сльози,

Що ллються по щоках істот із неба.

Лише з батьками ми вже несерйозні,

Лише у вашій посмішці наша потреба.

 

Ми висловимо батьківську подяку

Звичайними і щирими словами:

Нам не потрібні більш скарби ніякі,

Ми хочемо лиш завжди бути з вами!

Пісня батькам «Лови момент»

Звуки сирени

2-ведучий: - Увага! Несанкціоноване проникнення до школи!

Виступ батьків…

БЛОК-10

Фоном звучить музика «Рожева пантера»

1-ведучий: - Над місією класного керівництва та виховання працюють найкращі агенти,

2-ведучий: - майже такі як Агент Рожева Пантера,

1-ведучий: - вони ж і є Класні мами.

2-ведучий: - Завербовані у зв'язку з незвичайним даром переконання.

1-ведучий: - Відомі за гарно поставленим голосом, за частими дзвінками батькам.

1-ведучий: - Через ці рухи здатні передавати будь-яку конспіративну інформацію і наведення.

Виходять хлопець і дівчина.

9-хлопець: - Шановні…!

9-дівчина: - Дякуємо Вам за турботу!

Всі діти-співаки виходять і аплодують

2-ведучий: - Стоп, стоп! Зачекайте! А далі що буде?

Всі діти розгублено озираються

Звучить пісня кл.керівників і вихователів на мотив пісні А.Пугачової «А знаешь всё ещё будет»

А далі все у вас буде,
Вітер щастя в житті намалює,
І весну іще начаклує,
І пам’ять перезагрузить.

Нас усіх зустрітися змусить,

Нас усіх зустрітися змусить.
Та разом дітей на світанку

Слова ваші розбудять. (Вихователі – Діти! Під’йом!)

Щастя що воно є – просто пташка,
Упустиш і не спіймаєш.
А у клітці їй нудитись,

Теж  не годиться,
Важко це, розумієш?

Розумієш, все іще буде,
В сто кінців розбігаються рельси.
Літаки відходять у рейси,
Кораблі знімаються з якоря.

Якщо б люди про це пам’ятали,
Якщо б люди про це пам’ятали,
І про чудо частіш міркували,
Не плакали й не сумували.

Щастя що воно є – просто пташка,
Упустиш і не спіймаєш.
А у клітці їй нудитись,

Теж  не годиться,
Важко це, розумієш?

Я його не закрию безжалісно,
Я його не закрию безжалісно

Я його не закрию безжалісно
Крила не покалічу.

Відлітаю –ти ж скоро повернешся,

Відлітаю –ти ж скоро повернешся,

Відлітаємо –ви ж скоро повернетесь!

І зустріч разом відсвяткуємо!

БЛОК-11

На фоні звучить музика з к/ф «Місія неможлива».

1-ведучий: - Без наступного агента не був би цей номер таким зворушливим.

2-ведучий: - Супер-агент SING SONG .  Була завербована у зв’язку з  незвичайним розумом і артистизмом.

3-ведучий: -  Впізнанна по нестандартних рухах рук на сцені. Через ці рухи може передавати будь-які конспіративні відомості і наведення.

4-ведучий: -  Успішно використовує фортепіано як інструмент вербування своїх прибічників.

5-ведучий: -  Успішно входить в естрадні групи та інші організації. Помірно товариська, небагатослівна, спокійно контактує з будь-якими людьми.

6-ведучий: -  Неодноразово виконувала секретні завдання на музичних конкурсах, при цьому маскувалася під піаністку.

Виходять хлопець і дівчина.

10-хлопець: -Шановна…! Дякуємо за Ваші висококваліфіційні поради!

10-дівчина: - Ми щиро вдячні за Ваші круті репетиції!

ФІНАЛ

1-ведучий: - Шановний……(директор)! Наші агенти місію виконали!

2-ведучий: - А вже на який високий бал – вирішувати Вам.

Слово директора

Фінальна пісня Тіна Кароль

Дитинство йде від нас кудись,

Тікає швидко босоніж -

І сліду не знайти...

Та нещодавно зовсім ми

Були маленькими людьми

І звалися дітьми!

 

Приспів:

Там щирі надії,

Там здійснені мрії,

Чекай, дитинство,

Не зникай!

Там друзів багато,

Там мама і тато,

Чекай, дитинство

Не втрачай!

 

Дитинство поряд недалеко,

Але несуть його лелеки

В край, де нас нема...

Воно зникає, але ми

Завжди лишаємось дітьми,

Мрійливими дітьми!

 

Приспів.

Що сумно на душі -

Мрії всі свої згадай,

Дитинство не втрачай!

Навколо світ зміни

І собі повір ти!

Дитинство не втрачай!

Дитинство не втрачай!

 

Дитинство поряд,

Дитинство поряд,

Недалеко, але несуть,

Але несуть його лелеки -

Воно зникає,

Воно зникає, але ми

Завжди лишаємось,

Завжди лишаємось дітьми!..

 

Приспів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 урок

Звонок

Сюсько :-Літвінова, вигадай мені речення з числівником ‘три’

Літвінова: - Хмм… О! Моя мама працює на ТРИкотажній фабриці

Сюсько:-Гриценко, я вчусь, ти вчишся, він вчиться-який це час

Гриценко:- Втрачене…Вчителю, втрачене….

Сюсько:-Діти, ви знаєте, чому вас затримано?

Учні(хором): -НІ!!!

Вчитель:- У вас надзвичайно…. Однакові твори на тему “Моє життя після школи”

Учні: -Аааа, так ми ж всі живемо в одному блоці!

Сюсько :-Волошин, яку книжку про мандрівників ти прочитав?

Волошин: Жабка-Мандрівниця

2 урок

Звонок

Бурлака:- Хто може назвати п’ять диких тварин?

Колесник:- (нервово простягає руку)

Бурлака:- Ну кажи вже!!!

Колесник:- тигр, тигриця і троє тигренят

Бурлака: - Піскунова, скільки живе миша?

Піскунова:- Це повністю залежить від кішки!

Бурлака: -А про крокидила розповість нам…, розповість нам…Крячко

Крячко: -довжина крокодила від голови до хвоста – п’ять метрів, а навпаки- сім метрів

Бурлака:- Ти про що? Чи таке можливо?

Крячко:- Ну звісно можливо!!! Я вам більше скажу: це для всіого у світі працює!!!

             Ось від понеділка до середи – два дні, а від середи до понеділка – аж п’ять.

Бурлака:-Жижневська, які зуби з’являються у людини найпізніше?

Жижневська: -Ірина Вадимівно…. вставні!!!

Бурлака: -Новосельцева, назви, будь ласка, частини квітки.

Новосельцева: - Пелюстки, стебло, горщик.

Бурлака: - Колесник, відповідай, для чого людям потрібна нервова система?

Колесник: - Щоб нервувати.

3 урок

Звонок

Бадажков: - Як з англійскої буде “Гоголь-Моголь”

Симоненко: - “Шекспір-Мікспір”

Бадажков:- зараз буде надзвичайно складне питання… І хто на нього відповість – отримає “12”!

 Ось питання: “Чому європейський час випереджує американський”

Красноруцький:- Я! Я знаю!

Бадажков:- Ну, кажи

Красноруцький:- Бо Америку відкрили пізніше!

Бадажков:-Панов, чому твоя увага не на дошці, а на годиннику?

Панов:-  Ну просто дуже не хочу закінчення уроку…..(саркастично)

Бадажков: - Мишко, ти знову запізнився, що на цей раз?

Міша: - Нуууу….. Тут така справа: прокинувся, подивився на час…. Ну і недвало кліпнув очима…. ДАа

Розмова двох дівчат

Звонок

Гриценко (омріяно): - Знаєш, тільки згадую про нього – і мліє серце, м’якшають коліна і все-все замирає…

Піскунова: - Нууу… І хто ж сей красунчик?

Гриценко: - ДПА!

4 урок

Звонок

Антюкова: -  Ну що,Мойсеєнко? Що ж мені з тобою робити?

Мойсеєнко: А що?

Антюкова: Весь рік ти нічого не робила, нічого не вивчала.

Що тобі ставити, прямо не знаю.

Мойсеєнко (похмуро дивлячись в підлогу): Янауковою працею займалася.

Антюкова: Та що ти? Якою ж?

Мойсеєнко: Я вирішила, що вся математика наша невірна і ... довела це!

Антюкова: Ну і як же ви цього добилися?

Мойсеєнко: А-а, що там говорити! Я ж не винна, що Піфагор помилявся і цей ... Архімед!

Антюкова: Архимед?

Мойсеєнко: І він теж, Адже говорили, що три рівно лише трьом.

Антюкова: А чому ж іще?

Мойсеєнко (урочисто): Це невірно! Я довела, що три рівно семи!

Антюкова: Як це?

Мойсеєнко: А ось, дивіться:15 -15 = 0. Вірно?

Антюкова: Вірно.

Мойсеєнко: 35 - 35 =0 - також вірно. Значить, 15-15 = 35-35. Вірно?

Антюкова: Вірно.

Мойсеєнко: Виносимо спільні множники: 3(5-5) = 7(5-5). Вірно?

Антюкова: Точно.

Мойсеєнко: Хе-хе! (5-5) = (5-5). Це також вірно!

Антюкова: Так.

Мойсеєнко: Тоді все догори дригом:3 = 7!

Антюкова: Ага! Так, Мойсеєнко, дожили.

Мойсеєнко: Я не хотіла. Але проти науки ... не попреш!

Антюкова: Зрозуміло. Дивися: 10-10 = 0. Вірно?

Мойсеєнко: Точно!

Антюкова: 60-60 = 0 - також вірно. Тоді 10-10 = 60-60. також вірно?

Мойсеєнко: Точно.

Антюкова: Виносимо загальні множники: 2(5-5) = 12(5-5). Вірно?

Мойсеєнко: Вірно!

Антюкова: Тоді все, Мойсеєнко, ставлю тобі «2»!

Мойсеєнко: За що?

Антюкова: А ти не розстроюйся, Петров, адже якщо ми розділимо обидві частини рівності на (5-5), то 2=12. Так ти робила?

Мойсеєнко: Ну, допустимо.

Антюкова: Ось я і ставлю «2», чи не все рівно. А?

Мойсеєнко: Ні,  не все рівно!  «12» краще.

 «РІПКА»

Фон казка

ВЕДУЧИЙ: Кінокомпанія... Пропонує гостросюжетний бойовик. " Ріпка, секретна місія".

Музика - оплески.

ВЕДУЧИЙ: Це сталося рано вранці.

Музика - спів півня

ДІД: Я повернуся за тобою.

Музика: Діда.

ВЕДУЧИЙ: Ріпка знав свою місію, он повинен був врятувати світ від голоду.

РІПКА: Врятуйте, поможіть.

ВЕДУЧИЙ: Агент ріпка був сміливий, кмітливий, креативний.

РІПКА: Врятуйте, допоможіть! Хочу додому.

ВЕДУЧИЙ: Він ріс з кожним днем все більше і більше.

ВЕДУЧИЙ: Агент дід появився вчасно.

Музика Діда

ДІД: А я за тобою!

ВЕДУЧИЙ: Агент ріпка сильно потовстішав і не міг сам вибратися з укриття. Дід звернувся за допомогою до бабці.

Музика бабці.

БАБЦЯ: О БОЖЕ СВІТУ!

ВЕДУЧИЙ:  Тягнуть тягнуть витягнути не можуть. Покликала бабця онучку.

Музика онучки 

ОНУЧКА: А селфі можно зробити?

ВЕДУЧИЙ: онучка за бабцю

БАБКА: О БОЖЕ СВІТУ!

ВЕДУЧИЙ: Бабця за діда.

ДІД: А я за тобою!

ВЕДУЧИЙ: Дід за ріпку. Визвали агента Жучку.

Музика Жучки

Жучка: Куди всі-туди і я

Ведучий:Жучка за онучку

Онучка: А селфі можна зробити?

Ведучий: Онучка за бабцю

Бабця: О боже мій!

Ведучий: Бабця за діда.

Дід: А я за тобою

Ведучий: Дід за ріпку

Ріпка: Врятуйте, допоможіть!

Ведучий: Тягнуть, тягнуть, витягнути не можуть. Подзвонили агенту кішці

Музика - вихід кішки

Кішка: Я ваше пухнасте щастя

Ведучий: Сили вже на виході. А ріпка не здвинулася з місця

Дід: Треба кликати супер секретного агента мишку.

Всі: Ох (перелякано)

Музика - вихід мишки

Мишка: А чого мене кликали? Пі пі

Ведучий: Мишка за кішку

Кішка: Я ваше пухнасте щастя.

Ведучий: Кішка за жучку.

Жучка: Куди всі - туди і я.

Ведучий: Жучка за онучку.

Онучка: А селфі  можна зробити?

Ведучий: Онучка за бабцю.

Бабця: Боже мій!

Ведучий: Бабця за діда.

Дід: А я за тобою.

Ведучий: Дід за ріпку.

Ріпка: Врятуйте, допоможіть!

Ведучий: Витягнули ріпку!

               Обіймаються.

                 Місія виконана! Світ може спати спокійно.

             Працювала команда професіоналів:…

Всі хором: «РІПКА ОБДАРОВАНІСТЬ».

Поклін

Музика 11 Як на вихід мишки.

Мишка: Пі пі розходимося, розходимося.

 

 

 

 

docx
Додано
10 червня
Переглядів
67
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку