випускний у дев'ятому класі

Про матеріал
прекрасний сценарій до випускного вечора у 9 класі за темою "Спецагенти" веселі сценки, кумедні розіграші, перекладені всі російськомовні пісні українською мовою
Перегляд файлу

Звучать фанфари

На сцену виходять ведучі

1-ведучий: - Добридень вчителі, батьки і всі хто завітав на наше свято!

2-ведучий: - Добрий день, ми раді вітати Вас!

Звучить голос за кадром; ведучі лякливо відходять; на сцену виходять 2 класні керівники і 2 вихователя.

 «У 2009 році світ освіти опинився під загрозою. Тож заради визволення навчання було зібрано найкращих спецагентів для створення нової ланки української молоді. Для підвищення їх захисту було розроблено спец-костюми зі ступенем захисту»

 Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

Показується плакат, на якому зображена шкільна форма і вишиванка.

1-класний керівник: - Шановні агенти, рівно 2 роки тому на плечі нашого закладу           було покладено важливу місію.

2-класний керівник: - 2 восьмі класи було відібрано з усієї Харківської області за фізико-математичним та хіміко-біологічним профілями навчання.

1-вихователь: - Саме ці класи отримали найвищий ступінь кодування 9-А  і   9-Б.

Показуються плакати 9-А, 9-Б

2-вихователь: - Відбір був жорстокий. Тож до отримання свідотств про освіту дісталися тільки найкращі.

1 класний керівник: - 2 роки експерименту не минули задарма: в результаті у нас зявились юні спецагенти!

Звучить музика – танок флешмоб 2 класів. Класні керівники й вихователі уходять

Після танку учні завмирають і вигукують слова:

1-учень: - Увага! Увага!

2 -учень: - 2 роки тому нас було більше…

3 -учень: - Але до отримання свідотств дістались тільки ми…

4 -учень: - Найсильніші,

5 -учень: - Найсміливіші,

6 -учень: - Найвиносливіші,

7 -учень: - 2 роки тому нас закинули на острів…

8 -учень: - Безлюдний острів…

9 -учень: - 2 роки ми мужньо боролися…

10 -учень: - Зі сном,

11 -учень: - Зі страхами,

12 -учень: - З комплексами,

13 -учень: - З власною лінністю,

14 -учень: - Небезпека переслідувала нас на кожному кроці…

15 -учень: - Нас можна було зрізати…

16-учень: - На опитуваннях,

17-учень: - На заліках,

18-учень: - На самостійних роботах,

19-учень: - На контрольних роботах,

20-учень: - Завалити на іспитах!

21-учень: - Але ціною нелюдських зусиль…

22-учень: - Ми подолали все!

Виходять ведучі.

1-ведучий: - Шановні 9-ти класники! Зараз до вас звернеться найдосвідченіший супер-спецагент.

Діти розгублено дивляться один на одного.

2-ведучий: - У світі він відомий у таких виглядах:

Показуються фото Джеймса Бонда.

2-ведучий: - Але для нас він такий:

Показується фото директора школи.

Звучить голос директора школи за кадром:

«Увага! 9-А і 9-Б! Наші супер-спецагенти і ваші вчителі зникли! Ви маєте знайти їх і повернути! Приступайте до виконання завдання! Кінець звязку.»

23-учень: - Мамочки!

24-учень: - Що ж нам робити?

25-учень: - Ми не зможемо!

26-учень: - Я хочу до мами!

27-учень: - Спокійно! Ми зможемо!

28-учень: - Діяти за обставинами!

29-учень: - Так! Почнемо з географії!...

30-учень: - А чому це з географії? Давайте з фізики!

31-учень: - А чому це з фізики? Давайте з інформатики!

32-учень: - Та яка різниця! Головне – скоріше!

На фоні звучить музика з к/ф «Місія неможлива».

Діти розбігаються.

БЛОК-1

1-ведучий: - Перший агент GEOGRAPHY, Позивний ЦУНАМІ. Характер невловимий, поривчастий до 5 метрів за секунду.

2-ведучий: -  Іноді з грозами. Без опадів. Знає толк в картах. Незамінна у екстремальніших умовах: при землетрусах, пожежах, повенях.

3-ведучий: - Наступний агент PHYSICS має агентурне імя «Архимед». Позивний «Полупровідник». Вона не звертає уваги на закони: Чи то закон Ома, Ньютона Навіть Джоуля-Ленца!

4-ведучий: - У команді суперагентів незамінна. Тому що може забезпечити безперебійну роботу двигуна внутрішнього згорання.

5-ведучий: - Наступний агент ІТ. Позивний «Хакер». Спеціаліст по всьому, що можна підключити до компютера Або просто включити в розетку. Навчає агентів-початківців азам хакерства.

6-ведучий: - Має здібність віртуально перебувати у сотні різних місць. - Легко може влаштувати DELETE з класу та ENTER до кабінету директора

Виходять хлопець і дівчина.

1-хлопець: - Шановні…!

1-дівчина: - Ми вдячні Вам за цікаві й незабутні уроки!

1 ведучий: – зараз ми покажемо як наші агенти можуть виплутатись з будь-якої ситуації.

Привітання вчителів. Номер від учнів.(сценки «Урок»)

Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

БЛОК-2

1-ведучий: - Наступні агенти: агент  MATH

2-ведучий: -Агент  E

3-ведучий: - Агент MATICS

4-ведучий: - Позивний «Це містичне число ПІ»,…. Кмітливі, здогадливі, дуже начитані Вирішують різноманітні математичні задачі. Навіть без ручки й паперу!

5-ведучий: -  Неодноразово ризикуючи здоров’ям і життям Втілювали в уроки ідеї для удосконалення мозкової роботи учнів.

6-ведучий: - Обожнюють логічно мислити й знаходити єдину правильну відповідь на безкінечних просторах теорії відносності!

Виходять хлопець і дівчина.

2-хлопець: - Шановні…!

2-дівчина: - Від щирого серця вітаємо Вас!

Привітання вчителів.

1-ведучий: – Ось що буває коли юним агентам сниться казка…

Номер від учнів.(казка «Ріпка»)

Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

БЛОК-3

1-ведучий: - Наступні агенти FL та UL

2-ведучий: - Повністю FOREIGHN LITERATURE та UKRAINIAN LITERATURE

3-ведучий: - Позивні «Мудрість» та «Козак». Разом з ними працюють іще два агенти Агент «Мова Солов’їна» та «Милозвучність».

4-ведучий: - Терплячі, організовані, зібрані. Місце перебування – там, де …

Осінній день, осінній день, осінній!

О синій день, о синій день, о синій!

Осанна осені, о сум! Осанна.

Невже це осінь, осінь, о! – та сама.

5-ведучий: - Тобто у лінгвістичному астралі. Наділені безмежною владою, над крилатими виразами. Уміють грамотно і точно висловлювати свої думки.

 6-ведучий: - Проявляють  мужність і героїзм при прочитанні учнівських творів. А це є необхідною зброєю для спецагенту! Для супер-спецагенту.

Виходять хлопець і дівчина.

3-хлопець: - Шановні…!

3-дівчина: - Ми вдячні Вам за Ваші незабутні уроки!

Привітання вчителів. Номер від учнів. Танок дівчат «Віночки»

Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

БЛОК-4

1-ведучий: - Секретна інформація! Спецагент CHEMISTRY. Знає секрет філософського полімеру. Спеціаліст з підривних робіт.

2-ведучий: - Сповнена завзятості, рішучості при виконанні поставлених завдань. Має підвищену інтуїцію, Завдяки якій може передбачати підсумок справи, що затівається. Ретельно приховує свою причетність до контррозвідки.

3-ведучий: - Наступний спецагент BIOLOGY. Позивний «Фотосинтез».

4-ведучий: - Неодноразово закидалася у вороже середовище  під виглядом учасника різних олімпіад і конкурсів.

5-ведучий: -  Уміє переконати учнів в тому, що не всяка мавпа може стати людиною. 

6-ведучий: - У поточному році з успіхом розробляє проект екологічної суперзброї.

Виходять хлопець і дівчина.

4-хлопець: - Шановні…!

4-дівчина: - Ми щиро дякуємо за Ваші уроки!

Привітання вчителів. Номер від учнів. Пісня «На десерт»

Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

БЛОК-5

1-ведучий: - Наступний агент HISTORY. Позивний «Прикордонник». Працює без прикриття. Незамінний для секретних завдань дипломатичної місії.

2-ведучий: - Завжди розсудливий і раціональний. Для нього успіх базується за принципом: Мінімум емоцій – максимум користі. Завдяки йому історія вже давно перестала бути загадковою для наших агентів

3-ведучий: - Агент PE або Індіана Джонс. Позивний «Спорт». Його життєве кредо – спорт завжди, спорт – повсюди, спорт на землі та у воді.

4-ведучий: -  Володіє залізною волею, футбольним, волейбольним та баскетбольним мячами. Найбільш практично – орієнтований і безцінний в світі сучасних технологій.

5-ведучий: - Агенти ENGLISH. Позивний «Do you speak English?».

6-ведучий: - Відповідь «Nicht verstehen»

5-ведучий: - Майстера маскування. Виконували складні завдання по входу спецагентів до іноземного середовища. Десантуються несподівано,

6-ведучий: - Підкрадаються непомітно. Спеціалізуються на раптовому обвалі контрольних робіт на голови учнів.

Виходять хлопець і дівчина.

5-хлопець: - Шановні…!

5-дівчина: - Ми щиро дякуємо за Ваші уроки!

Привітання вчителів. Номер від учнів. Пісня хлопців

Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

БЛОК-6

1-ведучий: - Агенти «HANDYCRAFT». «HANDYCRAFT хлопці».  «HANDYCRAFT дівчата».

2-ведучий: -  Життєве кредо «Якщо руки золоті, то це наші учні». У цих агентів у руках є супер-можливості.

3-ведучий: -  З будь-чого вони можуть зробити «Wow! Крута штука!». Завдяки їх роботі наші агенти-початківці починають розуміти звідки ростуть руки.

4-ведучий: - Наступний агент – PSYCHOLOGY. Позивний «Нерв».

5-ведучий: -  Викладає ази психологічної гри на психіці ворогів. Має великі пізнання в області професійного тестування

6-ведучий: -  Направляє агентів початківців на дорогу достеменну.

Виходять хлопець і дівчина.

6-хлопець: - Шановні…!

6-дівчина: - Ми щиро дякуємо за Ваші уроки!

Привітання вчителів. Номер від учнів. Сценка «Санітари»

Звучить сирена швидкої допомоги, і на дитячій машині на сцену виїжджають «санітари» - діти в білих халатах з макетами шприців і градусників.

1-й санітар. Санепідстанцію викликали?

1-й ведучий. Ні.

2-й санітар. Як ні? Поступив виклик, що у школі «Обдарованість» страшнаа епідемія випускного 9-ти классного ящура. Усі мають отримати щеплення.

3-й санітар. Та ні, професор, подивіться на їхні обличчя: це ж синдром Лоуренса-Муна-Бірде-Біля.

1-й санітар. Ця хвороба розвивається в організмі випускника, який ослаблений екзаменами. На обличчя всі симптоми: сльози на очах учителів, тремтіння рук батьків, розгублений погляд випускників.

2-й санітар. Потрібно терміново прийняти заходи по усуненню даного захворювання.

3-й санітар. Крапельниця?

2-й санітар. Шприц?

1-й санітар. Обійдемося!

2-й санітар. Мікстура?

1-й санітар. Ні, це марно!

2-й санітар. Єдине, що ми можемо зробити для вас, щоб ви всі перейшли до 10 класу у здоров'ї, світлому розумі і твердій пам'яті…

1-й санітар. Провести сеанс очищення голови від поганих думок.

3-й санітар. Прошу всіх випускників підійти… Потягніть руки уверх, повільно опустіть руки на голову і почухайте її, а потімм «зкиньте» все, що «прилипло» до рук, на землю. І так три рази. (Випускники виконують разом з глядачами). Фоном звучить весела музика Зарядка

БЛОК-7

Фоном звучить музика Golden Eye

1-ведучий: - Увага! Агенти VIP

2-ведучий: - Позивний «Адміністрація»

3-ведучий: - Агент 007,  Позивний  «Шеф»

4-ведучий: - Головний агент нашої системи…

5-ведучий: - Батько і творець агентства.

6-ведучий: - Витягує всіх супер агентів і агентят зі всіх колотнеч і халеп.

7-ведучий: - Йому підпорядковані всі штаби і агенства. Подальша інформація не розголошується.

1-ведучий: - Позивний другого VIP агента «Чистота і порядок»

2-ведучий: - Особливо успішно входить до педагогічного і дитячого середовища..  

3-ведучий: - Іноді маскується під іноземку в театрі

4-ведучий: - Завжди сміливо береться за те, що раніше ніколи не робила.

5-ведучий: - Чітко виконує завдання, поставлені великими й могутніми.

Виходять хлопець і дівчина.

7-хлопець: - Шановні…!

7-дівчина: - Ваші вихованці вдячні  вам за організацію агентурних зльотів і урочистих оглядів, креативні ідеї і творчу ініціативу, приклад, якої запалює в нас прагнення рухатися вперед, у всьому прагнучи бути кращими.

Привітання вчителів. Номер від учнів. Танок розовая пантера

БЛОК-8

Фоном звучить музика із к\ф «Місія Неможлива»

1-ведучий: - Інформація для роздуму . Жодна агентурна школа не працюватиме добре без надійних служб забезпечення.

2-ведучий: - Цілком таємно. Особливі прикмети: чуйні, чистолюбиві, терплячі. Характеристика на агентів з позивним «Рятувальники»…

Виходять 7 учнів

1 учень: - В нас така країна є,

Там цікаве все живе.

Добрі люди там працюють,

Що нас люблять і шанують!

                 Це БІБЛІОТЕКАРІ!

2 учень: - Медсестра працює радо,

Всіх лікує залюбки!

Лікування вам припише

               І хвороби зникнуть всі!

 

3 учень: - Заступник з господарської                 

                                        роботи

   дістане все потрібне для турботи!

Віник, лампу і кільце!

І пісок, й цемент, і глину,

             Випише любу машину!

4 учень: -  Кухар варить борщ і суп,

Пиріжки готує.

Він дорослих і малят

                   Смачно нагодує!

 

5 учень: -Тисне вчасно гальма й газ,

Відвезе усюди нас.

Для доріг він хлопець свій!

          За кермом сидить водій.

6 учень: - Дякуємо вам за все!

Ви – то наша помічниця.

Школа чиста враз стає,

      Спасибі вам, тех. Працівниця!

7 учень: - Комендант для нас – то батько,

Що турботу розкида!

Він любитель дать пораду,

                 Як до сну іти пора.

8 учень: -  Чистота в ваших руках

Вам дякувати будем

Бруд і пил випрете в крах

Прачки наші любі!

Виходять хлопець і дівчина.

8-хлопець: - Ми щиро вдячні за Вашу допомогу!

8-дівчина: - Дякуємо відусього серця за Вашу турботу!

Привітання працівників. Номер від учнів.

Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»

БЛОК-9

Голос за кадром:

- Ішов 3-ий день здачі ДПА. Батьки в єдиному бойовому строю забезпечують надійний тил своїх дітей. На бойові позиції були зтягнуті бабусі, дідусі, тітоньки, дяді, друзі й навіть хатні улюбленці. Але стресс прогресував! А в стресі, як відомо, розкриваються раніш невідомі здібності людини.

- Із домашніх аптечок з неймовірною швидкістю зникали Валідол, Корвалол, Валеріана… АЛЕ батьки не знаходили собі місця!!!

Фоном звучить тема з к/ф «Зірковий хлопчик»

1-ведучий: - Над наступною місією працюють найкрутіші агенти, такі як Агент 1, він же мамуся, він же татусь. Дивує своїми надздібностями

2-ведучий: - Долає будь-які стресові ситуації, мудрий, завжди допоможе молодим агентам у важкій ситуації

1-ведучий: - Пароль для зв'язку: «Щоб не сталося, я завжди з тобою!»

Щасливі ті, що мають за спиною крила

Й живуть в оточенні рідних їм людей.

Щоб ми зустрілись разом – доля так веліла,

І щоб стикнулись воєдино мільйон ідей!

 

Кудрява повінь розкидає білі сльози,

Що ллються по щоках істот із неба.

Лише з батьками ми вже несерйозні,

Лише у вашій посмішці наша потреба.

 

Ми висловимо батьківську подяку

Звичайними і щирими словами:

Нам не потрібні більш скарби ніякі,

Ми хочемо лиш завжди бути з вами!

Пісня батькам «Лови момент»

Звуки сирени

2-ведучий: - Увага! Несанкціоноване проникнення до школи!

Виступ батьків…

БЛОК-10

Фоном звучить музика «Рожева пантера»

1-ведучий: - Над місією класного керівництва та виховання працюють найкращі агенти,

2-ведучий: - майже такі як Агент Рожева Пантера,

1-ведучий: - вони ж і є Класні мами.

2-ведучий: - Завербовані у зв'язку з незвичайним даром переконання.

1-ведучий: - Відомі за гарно поставленим голосом, за частими дзвінками батькам.

1-ведучий: - Через ці рухи здатні передавати будь-яку конспіративну інформацію і наведення.

Виходять хлопець і дівчина.

9-хлопець: - Шановні…!

9-дівчина: - Дякуємо Вам за турботу!

Всі діти-співаки виходять і аплодують

2-ведучий: - Стоп, стоп! Зачекайте! А далі що буде?

Всі діти розгублено озираються

Звучить пісня кл.керівників і вихователів на мотив пісні А.Пугачової «А знаешь всё ещё будет»

А далі все у вас буде,
Вітер щастя в житті намалює,
І весну іще начаклує,
І пам’ять перезагрузить.

Нас усіх зустрітися змусить,

Нас усіх зустрітися змусить.
Та разом дітей на світанку

Слова ваші розбудять. (Вихователі – Діти! Під’йом!)

Щастя що воно є – просто пташка,
Упустиш і не спіймаєш.
А у клітці їй нудитись,

Теж  не годиться,
Важко це, розумієш?

Розумієш, все іще буде,
В сто кінців розбігаються рельси.
Літаки відходять у рейси,
Кораблі знімаються з якоря.

Якщо б люди про це пам’ятали,
Якщо б люди про це пам’ятали,
І про чудо частіш міркували,
Не плакали й не сумували.

Щастя що воно є – просто пташка,
Упустиш і не спіймаєш.
А у клітці їй нудитись,

Теж  не годиться,
Важко це, розумієш?

Я його не закрию безжалісно,
Я його не закрию безжалісно

Я його не закрию безжалісно
Крила не покалічу.

Відлітаю –ти ж скоро повернешся,

Відлітаю –ти ж скоро повернешся,

Відлітаємо –ви ж скоро повернетесь!

І зустріч разом відсвяткуємо!

БЛОК-11

На фоні звучить музика з к/ф «Місія неможлива».

1-ведучий: - Без наступного агента не був би цей номер таким зворушливим.

2-ведучий: - Супер-агент SING SONG .  Була завербована у зв’язку з  незвичайним розумом і артистизмом.

3-ведучий: -  Впізнанна по нестандартних рухах рук на сцені. Через ці рухи може передавати будь-які конспіративні відомості і наведення.

4-ведучий: -  Успішно використовує фортепіано як інструмент вербування своїх прибічників.

5-ведучий: -  Успішно входить в естрадні групи та інші організації. Помірно товариська, небагатослівна, спокійно контактує з будь-якими людьми.

6-ведучий: -  Неодноразово виконувала секретні завдання на музичних конкурсах, при цьому маскувалася під піаністку.

Виходять хлопець і дівчина.

10-хлопець: -Шановна…! Дякуємо за Ваші висококваліфіційні поради!

10-дівчина: - Ми щиро вдячні за Ваші круті репетиції!

ФІНАЛ

1-ведучий: - Шановний……(директор)! Наші агенти місію виконали!

2-ведучий: - А вже на який високий бал – вирішувати Вам.

Слово директора

Фінальна пісня Тіна Кароль

Дитинство йде від нас кудись,

Тікає швидко босоніж -

І сліду не знайти...

Та нещодавно зовсім ми

Були маленькими людьми

І звалися дітьми!

 

Приспів:

Там щирі надії,

Там здійснені мрії,

Чекай, дитинство,

Не зникай!

Там друзів багато,

Там мама і тато,

Чекай, дитинство

Не втрачай!

 

Дитинство поряд недалеко,

Але несуть його лелеки

В край, де нас нема...

Воно зникає, але ми

Завжди лишаємось дітьми,

Мрійливими дітьми!

 

Приспів.

Що сумно на душі -

Мрії всі свої згадай,

Дитинство не втрачай!

Навколо світ зміни

І собі повір ти!

Дитинство не втрачай!

Дитинство не втрачай!

 

Дитинство поряд,

Дитинство поряд,

Недалеко, але несуть,

Але несуть його лелеки -

Воно зникає,

Воно зникає, але ми

Завжди лишаємось,

Завжди лишаємось дітьми!..

 

Приспів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 урок

Звонок

Сюсько :-Літвінова, вигадай мені речення з числівником ‘три’

Літвінова: - Хмм… О! Моя мама працює на ТРИкотажній фабриці

Сюсько:-Гриценко, я вчусь, ти вчишся, він вчиться-який це час

Гриценко:- Втрачене…Вчителю, втрачене….

Сюсько:-Діти, ви знаєте, чому вас затримано?

Учні(хором): -НІ!!!

Вчитель:- У вас надзвичайно…. Однакові твори на тему “Моє життя після школи”

Учні: -Аааа, так ми ж всі живемо в одному блоці!

Сюсько :-Волошин, яку книжку про мандрівників ти прочитав?

Волошин: Жабка-Мандрівниця

2 урок

Звонок

Бурлака:- Хто може назвати п’ять диких тварин?

Колесник:- (нервово простягає руку)

Бурлака:- Ну кажи вже!!!

Колесник:- тигр, тигриця і троє тигренят

Бурлака: - Піскунова, скільки живе миша?

Піскунова:- Це повністю залежить від кішки!

Бурлака: -А про крокидила розповість нам…, розповість нам…Крячко

Крячко: -довжина крокодила від голови до хвоста – п’ять метрів, а навпаки- сім метрів

Бурлака:- Ти про що? Чи таке можливо?

Крячко:- Ну звісно можливо!!! Я вам більше скажу: це для всіого у світі працює!!!

             Ось від понеділка до середи – два дні, а від середи до понеділка – аж п’ять.

Бурлака:-Жижневська, які зуби з’являються у людини найпізніше?

Жижневська: -Ірина Вадимівно…. вставні!!!

Бурлака: -Новосельцева, назви, будь ласка, частини квітки.

Новосельцева: - Пелюстки, стебло, горщик.

Бурлака: - Колесник, відповідай, для чого людям потрібна нервова система?

Колесник: - Щоб нервувати.

3 урок

Звонок

Бадажков: - Як з англійскої буде “Гоголь-Моголь”

Симоненко: - “Шекспір-Мікспір”

Бадажков:- зараз буде надзвичайно складне питання… І хто на нього відповість – отримає “12”!

 Ось питання: “Чому європейський час випереджує американський”

Красноруцький:- Я! Я знаю!

Бадажков:- Ну, кажи

Красноруцький:- Бо Америку відкрили пізніше!

Бадажков:-Панов, чому твоя увага не на дошці, а на годиннику?

Панов:-  Ну просто дуже не хочу закінчення уроку…..(саркастично)

Бадажков: - Мишко, ти знову запізнився, що на цей раз?

Міша: - Нуууу….. Тут така справа: прокинувся, подивився на час…. Ну і недвало кліпнув очима…. ДАа

Розмова двох дівчат

Звонок

Гриценко (омріяно): - Знаєш, тільки згадую про нього – і мліє серце, м’якшають коліна і все-все замирає…

Піскунова: - Нууу… І хто ж сей красунчик?

Гриценко: - ДПА!

4 урок

Звонок

Антюкова: -  Ну що,Мойсеєнко? Що ж мені з тобою робити?

Мойсеєнко: А що?

Антюкова: Весь рік ти нічого не робила, нічого не вивчала.

Що тобі ставити, прямо не знаю.

Мойсеєнко (похмуро дивлячись в підлогу): Янауковою працею займалася.

Антюкова: Та що ти? Якою ж?

Мойсеєнко: Я вирішила, що вся математика наша невірна і ... довела це!

Антюкова: Ну і як же ви цього добилися?

Мойсеєнко: А-а, що там говорити! Я ж не винна, що Піфагор помилявся і цей ... Архімед!

Антюкова: Архимед?

Мойсеєнко: І він теж, Адже говорили, що три рівно лише трьом.

Антюкова: А чому ж іще?

Мойсеєнко (урочисто): Це невірно! Я довела, що три рівно семи!

Антюкова: Як це?

Мойсеєнко: А ось, дивіться:15 -15 = 0. Вірно?

Антюкова: Вірно.

Мойсеєнко: 35 - 35 =0 - також вірно. Значить, 15-15 = 35-35. Вірно?

Антюкова: Вірно.

Мойсеєнко: Виносимо спільні множники: 3(5-5) = 7(5-5). Вірно?

Антюкова: Точно.

Мойсеєнко: Хе-хе! (5-5) = (5-5). Це також вірно!

Антюкова: Так.

Мойсеєнко: Тоді все догори дригом:3 = 7!

Антюкова: Ага! Так, Мойсеєнко, дожили.

Мойсеєнко: Я не хотіла. Але проти науки ... не попреш!

Антюкова: Зрозуміло. Дивися: 10-10 = 0. Вірно?

Мойсеєнко: Точно!

Антюкова: 60-60 = 0 - також вірно. Тоді 10-10 = 60-60. також вірно?

Мойсеєнко: Точно.

Антюкова: Виносимо загальні множники: 2(5-5) = 12(5-5). Вірно?

Мойсеєнко: Вірно!

Антюкова: Тоді все, Мойсеєнко, ставлю тобі «2»!

Мойсеєнко: За що?

Антюкова: А ти не розстроюйся, Петров, адже якщо ми розділимо обидві частини рівності на (5-5), то 2=12. Так ти робила?

Мойсеєнко: Ну, допустимо.

Антюкова: Ось я і ставлю «2», чи не все рівно. А?

Мойсеєнко: Ні,  не все рівно!  «12» краще.

 «РІПКА»

Фон казка

ВЕДУЧИЙ: Кінокомпанія... Пропонує гостросюжетний бойовик. " Ріпка, секретна місія".

Музика - оплески.

ВЕДУЧИЙ: Це сталося рано вранці.

Музика - спів півня

ДІД: Я повернуся за тобою.

Музика: Діда.

ВЕДУЧИЙ: Ріпка знав свою місію, он повинен був врятувати світ від голоду.

РІПКА: Врятуйте, поможіть.

ВЕДУЧИЙ: Агент ріпка був сміливий, кмітливий, креативний.

РІПКА: Врятуйте, допоможіть! Хочу додому.

ВЕДУЧИЙ: Він ріс з кожним днем все більше і більше.

ВЕДУЧИЙ: Агент дід появився вчасно.

Музика Діда

ДІД: А я за тобою!

ВЕДУЧИЙ: Агент ріпка сильно потовстішав і не міг сам вибратися з укриття. Дід звернувся за допомогою до бабці.

Музика бабці.

БАБЦЯ: О БОЖЕ СВІТУ!

ВЕДУЧИЙ:  Тягнуть тягнуть витягнути не можуть. Покликала бабця онучку.

Музика онучки 

ОНУЧКА: А селфі можно зробити?

ВЕДУЧИЙ: онучка за бабцю

БАБКА: О БОЖЕ СВІТУ!

ВЕДУЧИЙ: Бабця за діда.

ДІД: А я за тобою!

ВЕДУЧИЙ: Дід за ріпку. Визвали агента Жучку.

Музика Жучки

Жучка: Куди всі-туди і я

Ведучий:Жучка за онучку

Онучка: А селфі можна зробити?

Ведучий: Онучка за бабцю

Бабця: О боже мій!

Ведучий: Бабця за діда.

Дід: А я за тобою

Ведучий: Дід за ріпку

Ріпка: Врятуйте, допоможіть!

Ведучий: Тягнуть, тягнуть, витягнути не можуть. Подзвонили агенту кішці

Музика - вихід кішки

Кішка: Я ваше пухнасте щастя

Ведучий: Сили вже на виході. А ріпка не здвинулася з місця

Дід: Треба кликати супер секретного агента мишку.

Всі: Ох (перелякано)

Музика - вихід мишки

Мишка: А чого мене кликали? Пі пі

Ведучий: Мишка за кішку

Кішка: Я ваше пухнасте щастя.

Ведучий: Кішка за жучку.

Жучка: Куди всі - туди і я.

Ведучий: Жучка за онучку.

Онучка: А селфі  можна зробити?

Ведучий: Онучка за бабцю.

Бабця: Боже мій!

Ведучий: Бабця за діда.

Дід: А я за тобою.

Ведучий: Дід за ріпку.

Ріпка: Врятуйте, допоможіть!

Ведучий: Витягнули ріпку!

               Обіймаються.

                 Місія виконана! Світ може спати спокійно.

             Працювала команда професіоналів:…

Всі хором: «РІПКА ОБДАРОВАНІСТЬ».

Поклін

Музика 11 Як на вихід мишки.

Мишка: Пі пі розходимося, розходимося.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 червня 2019
Переглядів
706
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку