Випускний вечір у стилі казкового балу

Про матеріал

Сценарій урочистої частини випускного вечора у стилі казкового балу. Робота містить слова ведучих та виступ власне випускників, які уособлюють богів Олімпу та вітають своїх учителів. Пісні - переробки на мотив пісні "Однокласники" (Ж. Штурман) та "Прощай, ліцей" ( О. Єрмолов).

Перегляд файлу

Випуск 2017

Фанфари

1ГЕРОЛЬД  Всім жителям ліцейного королівства!

2  ГЕРОЛЬД  Слухати всім жителям ліцейного королівства!

1 ГЕРОЛЬД.  Це говоримо ми, королівські герольди!

2  ГЕРОЛЬД  Ви чуєте нас?
1  ГЕРОЛЬД.  До чого ж приємну звістку нам звеліли передати вам!

2  ГЕРОЛЬД.  Все готово до балу в королівському палаці!
1  ГЕРОЛЬД  Усі запрошені на бал!

2  ГЕРОЛЬД.  Не забудьте, що ви запрошені!
1  ГЕРОЛЬД.  На балу обов’язково трапиться щось дивовижне, адже недарма наше королівство казкове!

2  ГЕРОЛЬД.  Приходьте обов’язково, ви точно не пожалкуєте!

 (Ф 3) Музика стишується

Дитина  А що зараз буде?
Ведучий Казка.
Д Страшна?
В. Ні, але трішки сумна.
Д  Але в неї буде щасливий кінець?
В   Звичайно! Усі казки закінчуються добре. Але наша казка мала і дуже гарний початок… Багато-багато років тому, коли дерева були високими, дороги довгими, а сходи крутими, мами і тата привели маленьких хлопчиків і дівчаток до першого класу. Так почалася ця казка під назвою «ШКОЛА». І тривала вона довгих 11 років. Були в ній і добрі вчителі-чарівники, які  володіли золотим ключиком від країни знань. І чарівні слова, які відкривали заповітні двері в цю країну. І чудесні палочки-указочки, і жива вода із джерела знань.

Д  Я знаю цю казку! Я і сам у ній рік живу!
В А для наших героїв сьогодні ця казка закінчиться. Залишилося перегорнути останню сторінку – у нас випускний казковий бал!

Д   А мене ти візьмеш на бал?

В. Так, звичайно!

Д  А що там буде?

В.  Я не знаю. Я тільки знаю, що бал – це місце зустрічей, місце зізнань, місце, де знайомляться, і нарешті – танцюють! Бал – це час магії та чар!

В. Пані та панове! Полонез!

-//-

В На свій перший випускний бал прибули:

1 Яна Кравчук та Микола Кокоулін!

2 Мирослава Маленко та Роман Ніжинський!

1 Аліна Швець та Владислав Вертипорох!

2 Юлія Берегова та Володимир Біленко!

1 Анна Крижанівська та Назар Комісаренко!

2 Руслана Будякова!

1 Альона Тертична та Володимир Гоцик!

2 Віка Макодзеба та Іван Хуторовий!

1 Катерина Тимченко та Андрій Шинкаренко!

2 Ольга Ковилова та Олександр Білий!

1 Наталія Тітаренко та Володимир Павленко!

 

В Пані та панове! Ми урочисто розпочинаємо випускний ліцейний бал!

Гімн

В Гостей вітає вельмишановна королева держави Ліцейної – Валентина Никифорівна Тресницька!

---

В -До зачитання королівського указу просимо княгиню Сотник Альону Василівну!

---

В- Привітати наших героїв випускного балу завітали гості високії, посли заморськії! Від імені держави Освітньої, Громади Тальнівської, вас вітає Тетяна Борисівна Коломинська!

 

В – Сьогодні на свій перший ліцейний бал своїх уже дорослих дітей привели їхні батьки. Слово Світлані Володимирівні  Комісаренко та Вадиму Олександровичу Тимченко!

 

В А оскільки наш бал казковий, то завітали до нас і справжні феї – перші вчителі! Від їх імені до слова просимо Галину Іванівну Баланюк!

В Про чарівну країну дитинства нагадають нашим випускникам їхні друзі – дев’ятикласники!

 

В І звичайно, який випускний бал без доброї класної феї – Оксани Миколаївни. Її черга дарувати свої побажання випускникам!

 

В І нарешті – кульмінація нашого балу! Настав час надати слово головним винуватцям нашого дійства – випускникам 2017!

 

 

  • Ну ось. Ліцей закінчено. І дитинство закінчилося.
  • Воно ішло по краплинці, тихо і непомітно, з першими буквами, рівними-рівними у першої вчительки, з коротенькими сукенками, із пронизливими дзвінками, дорожчими за всі хорали світу, із звичним голосом вчительки математики ...

 

  • А за вікном ішов дощ, у класі запалювали світло і під освідчення в коханні списували алгебру, доводили недоведені теореми, приписували Ньютону зайві закони. І все було чудово...

 

  • А дитинство проходило... І залишилися від нього лише звуки кроків учительки, що ішла на урок, скрип крейди, шум дощу, і запах квітів учителям на прощання.

 

  • Прийде світанок і всі розійдуться. Але в якийсь момент усі зрозуміють, які чудові люди так довго вчилися разом, отримували двійки і дванадцяти, сиділи за однією партою. Таких уже не зустрінеш.

 

  • І буде бал, і сміх, і музика, і квіти. Завтра ми прокинемося зовсім дорослими. Завтра ми зможемо здійснити все.

 

Атестат у нас в руках і ми нарешті нині випускники

Але не забудемо, що звемося усі однокласники.

По світах розгубимось, і прізвища дівчат наших зміняться,

Але пам’ять цих років від нас ніде ніколи не дінеться.

 

Роки промчаться, пролетять, промайнуть,

Але ніколи ми не зможем забуть,

Нас дивна сила тримає і вона не відпускає,

Нас однокласники звуть.

 

Може ми забудемо усі ці теореми і правила,

Нам життя уроки дасть, і будемо робити все правильно.

Фірми ми очолимо, в нас будуть персональні порадники,

Але не забудемо ніде й ніколи – ми однокласники!

 

  • Шановне товариство, попрошу вашої уваги! Сьогодні на наш бал з’явилися всі боги Олімпу, щоб вшанувати вчителів, які чотири роки поспіль навчали і виховували отроків 11 класу. Кожен з нас був ангелом –охоронцем одного з учителів, стежив за його здобутками і сьогодні має представити свого підопічного.

 

  • Оскільки кожен з учителів ліцею є майстром своєї справи і має ангельське терпіння, пропоную нагородити кожного з них божественною чашею добра і терпіння. Хто за таку пропозицію, прошу проголосувати. Прийнято одноголосно. Почнемо з Посейдона.
  • Я – Посейдон, володар бурхливого океану. Я керую хвилями, посилаю на море то бурю, то штиль. Я був ангелом-охоронцем директора ліцею, яка дуже вправно керує бурхливим ліцейним життям. Тому пропоную чашею терпіння та витримки нагородити Валентину Никифорівну.

 

  • Тепер хочу сказати я, Феміда, охоронниця закону і правосуддя. Пропоную чашею терпіння нагородити завуча Альону Василівну, яка є справжнім поборником шкільних законів. Це вона допомагала отрокам, наставляла їх на путь істини, пробуджувала в них жагу до знань.

 

  • Тепер моя черга. Я – Геліос, бог Сонця. Пропоную нагородити чашею справді божественну, світлу вчительку Людмилу Петрівну, яка запалювала світло національної свідомості в головах наших випускників, пробуджувала в них любов до рідної мови.

 

  • Я – Еос, богиня вранішньої зорі, хочу віддати належне „сонячному”, у прямому розумінні цього слова, учителю. Це Влада Валеріанівна. Вона гідна отримати чашу терпіння, витримавши боротьбу  наших отроків з іноземною мовою.

 

  • Перепрошую, зараз моя черга. Ви, мабуть мене впізнали. Я – Діоніс, бог веселощів. Безперечно, я пропоную нагородити чашею позитиву  Ольгу Василівну, бо тільки вона так дотепно може розказати про закон Ома, запропонувати частіше гуляти під яблунями з надією, що учням на голову впаде яблуко і вони відкриють якийсь закон.

 

  • Я – Деметра, богиня природи, хочу возвеличити своєю промовою вчителя біології і хімії, яка денно і нощно вчила випускників любити природу. Хай цей сосуд, що відтепер поселиться в КХ, надалі стане наочністю для прийдешніх учнів у проведенні хімічних дослідів.

 

  • Я – Афіна Паллада, богиня мудрості, наук і мирної праці, пропоную нагородити чашами добра і мудрості учителів математики – Оксану Миколаївну, Аллу Василівну та Анну Сергіївну. Завдяки їм випускники навчилися багато чого. А також за отроків прошу вибачення за зіпсовані нерви.

 

  • А я – Гефест, бог ковальської справи, хочу віддячити за науку вчителям праці Ніні Миколаївні та Сергію Васильовичу. Чаші нерукотворні принесуть достаток тим, хто не лише словом, а й власним прикладом вчив у своїх оселях усе робити своїми руками. 

 

  • Я, Гестія, богиня домашнього затишку, вношу пропозицію про вшанування чашею комфорту вчителя географії Оксану Олексіївну, завдяки якій випускники навчилися аналізувати навколишнє середовище і вибирати комфортні кліматичні умови для проживання.

 

  • Прошу слова я, бог ремесла і торгівлі, Гермес. Чашею достатку нагороджую учителя економіки, Юрія В’ячеславовича, за його намагання створити із наших отроків майбутню бізнес-еліту.

 

  • Як богиня мистецтв і таланту, я, Мінерва, хочу вручити цю чашу добра і достатку Тетяні Борисівні із подякою та побажаннями процвітати у високих ешелонах влади.

 

  • Я – Артеміда, богиня полювання і спорту, пропоную нагородити чашею терпіння учителя фізкультури Станіслава Євгенійовича, який усе-таки примусив всіх отроків носити спортивну форму і здавати заліки.

 

 

  • Я не богиня, я муза історії Кліо. Але я б хотіла просити шановне товариство про нагородження чашею благополуччя учителя історії Наталію Петрівну, яка своїми ґрунтовними знаннями зумів навернути випускників на шлях пізнання істини.

 

  • Попрошу слова і я, Фортуна, богиня удачі. Я хочу попросити нагородити чашею фортуни учителя інформатики, яка відкрила випускникам віртуальний світ та навчила їх ходити сайтами, павутинами та говорити розумні слова „файл”, „exel”, тадрайвер
  • Дозвольте мені, о великий Зевсе, я Ювента, богиня юності, не можу не попросити у шановного ареопагу вшанування юного майстра справ комп’ютерних Романа Петровича.
  • Я теж хочу дещо сказати. Я Меркурій, бог прибутку, торгівлі збагачення, хочу вшанувати чашею достатку ліцейного бухгалтера Антоніну Іванівну.
  • Я- Анаїта, богиня чистоти, вручаю цю чашу добра і вдячності хранительці чистоти ліцею – Валентині Петрівні.
  • Товариство! А хтось може пояснити, навіщо в старших класах класний керівник? 
  • Як навіщо? (Ніжно.) Хто тебе на світанку робудить і ніжним, лагідним голосом повідомить
  • (строгим голосом) Що перша пара вже двадцять хвилин як почалася і щоб до другої був у ліцеї як штик!
  • (ніжно). Коли ти втікаєш із контрольної, хто зловить тебе на сходах, м’яко візьме під білі ручки і делікатно нагадає…
  • (строгим голосом) Що це вже шостий прогул цього тижня і за кожен прийдеться відповісти!
  • (ніжно). Хто, як не класний керівник, подзвонить увечері батькам і заспіває їм колискову про те…
  • (строгим голосом). Що всі вчителі просто згорають від бажання поговорити з ними про твою поведінку та успішність!
  • Жарти жартами, але я, Афродіта, богиня краси і любові, хочу подякувати від усіх класній мамі  за те, що вона спромоглася довести отрокам ту незаперечну істину, що краса, любов і гармонія врятує світ, та вручити їй божественну чашу любові.
  • Ми підемо, закриються двері ліцею, а за порогом залишаться ті, хто вчив, наставляв, хвалив, радів і засмучувався разом з вами, хто навчив нас не здаватися.
  • Ви знаєте, що спільного між нами та олівцем? Олівець має 5 якостей, які потрібні нам, щоб сміливо вирушати у доросле життя.
  • Ми зробимо багато великих речей, але лише тоді коли самі примусимо себе писати своє життя, а не покриватися пилюкою в коробці…
  • Нас будуть іноді боляче підстругувати, але це лише для того, щоб ми навчилися писати якомога краще.
  • Ми зможемо виправляти помилки, зроблені нами у написанні наших життєвих історій.
  • Найважливіша наша частина – стержень - завжди буде всередині нас.
  •       І на якій поверхні б нас не використовували, ми завжди повинні залишити свій слід.
  •       Тому сьогодні ми хотіли б залишити рідному ліцею на згадку символічний подарунок. Цей олівець. Це не просто олівець. Це свого роду капсула часу, у якій заховано наші спогади. І коли ми зберемось через багато років, ми зможемо зазирнути у наше минуле. А поки що віддаємо його вам на збереження.
  •        
  • Спасибі вам, наші любі батьки за все, що ви для нас робите. Ви нас багато чому навчили.
  • Мама навчила мене поважати чужу працю: Якщо ви тут маєте одне другого перевбивати – ідіть на вулицю, я тільки підлогу помила.
  • Мама вчила мене вірити в Бога: Молись, щоб ця гидота відіпралася!
  • Тато вчив мене міркувати логічно:  Тому, що я так сказав, ось чому!
  • Мама вчила мене думати про наслідки: Ось випадеш із вікна – не візьму тебе з собою в магазин!
  • Тато вчив мене долати неможливе: Закрий рота і їж суп!
  • Мама вчила мене основам генетики; Це все в тебе від батька!
  • Тато вчив мене сміливо дивитися у майбутнє: Ось почекай, я з тобою вдома поговорю!
  •  вчила мене основам екстрасенсорики: Одягни куртку, я ж знаю, що тобі холодно!
  • Мама вчила мене не заздрити: Та у світі мільйони дітей, яким не так пощастило з батьками, як тобі!
  • А якщо серйозно, любі наші батьки, нам дійсно з вами дуже пощастило.
  •  Ми іноді робили вам боляче, іноді були неслухняні, іноді завдавали клопотів.
  • І не завжди казали вам, як сильно ми вас любимо. Ви -  найкращі!

МИ ВАС ДУЖЕ ЛЮБИМО!

 

В – Привітати наших випускників сьогодні завітала студія                під керівництвом Ірини Присяжнюк, незмінного хореографа випускного балу в ліцеї! Зустрічайте! На наш ліцейний бал завітали сучасні королеви!

 

 

В - Не забули про випускний бал у ліцеї і гості іногородні, минулорічні випускники. Із привітаннями від них зустрічайте випускницю ліцею 2014 Тамілу Ткаченко!

 

 Як швидко, дуже-дуже швидко летять роки, пройшло дитинство.

- Як швидко, дуже-дуже швидко прощальний вальс для нас звучить.

- Нам не забути ці три роки, зустрінемося неодмінно

- Нам не забути клас наш дружний, все пам’ять в серці збереже.

- Пройдуть роки, я не забуду веселий галас в коридорах,

- Пройдуть роки, я не забуду очі учителів своїх.

- Вальс випускний пливе по світу – святковий, радісний, печальний...

- Вальс випускний пливе по світу, чарує душу знов і знов.

 

 

Вальс

«Прощай, ліцей»

 

В1  Наш бал добігає до завершення! Але ми не прощаємося! У добру путь вам, друзі, в добрий час!

В2 І до скорої зустрічі в Тальнівському економіко-математичному ліцеї!

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Петренко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Черненко Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Черепня Тетяна Віталївна
    У вашій розробці мені сподобалось усе. Частину матеріалу візьму для свого випускного. Дякую за ідею
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
2729
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку