Вирішуємо приклади і задачі на знаходження невідомого множника, діленого та дільника розроблено за підручником С.Скворцова для учнів нової української школи для проходження матеріалу самостійно під час каратнину
Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник
Номер слайду 2
Приготуй страви на обід. Вартість за 1 кілограм: Картопля – 17 грн. Капуста – 10 грн. Буряк – 7 грн. Морква – 12 грн. Необхідно купити: Картопля – 3 кг. Капуста – 1 кг. Буряк – 1 кг. Морква – 1 кг
Номер слайду 3
Приготуй страви на обід. Вартість за 1 кілограм: Курочка – 75 грн. Свинина – 140 грн. Потрібно купити: Курочка – 1 кг. Свинина – 1 кг
Номер слайду 4
Приготуй страви на обід. БАНАНВартість : Яблука – 15 грн за 1 кг. Банани – 40грн за 1 кг. Хліб – 12 грн за 1 шт. Яйця – 20 грн за 1 дес. Потрібно купити: Яблука – 1 кг. Банани – 1 кг. Хліб – 1 шт. Яйця – 1 дес.
Номер слайду 5
Які страви ти можеш приготувати з цих продуктів, і скільки тобі потрібно на це грошей?
Номер слайду 6
Можна приготувати:борщ; картоплю п’юре, або смажену; котлети; смажені яйця; та на десерт фрукти. До обіду потрібен і хліб. Тому на продукти ми витратили з вами:382 гривні
Номер слайду 7
Число. Дистанційна робота. Продовж ряд чисел (попередньо встанови закономірність)17 14 16 13 15 М.д.
Номер слайду 8
2 8=
Номер слайду 9
2 5=
Номер слайду 10
2 4=
Номер слайду 11
2 2=
Номер слайду 12
6:2=
Номер слайду 13
12:2=
Номер слайду 14
14:2=
Номер слайду 15
18:2=
Номер слайду 16
Відповіді:16, 10, 8, 4, 3, 6, 7, 9.
Номер слайду 17
Робота з підручником сторінка 121 Завдання 1 (усно)2 3=66:2=36:3=22 7=1414:7=214:2=72 9=1818:2=918:9=2
Номер слайду 18
a+b=cc-a=bc-b=aa b=cc:a=bc:b=a. Робота з підручником сторінка 121 Завдання 2 (усно)
Номер слайду 19
a b=cc:a=bc:b=a. Робота з підручником сторінка 121 Завдання 2 (усно)Для того, щоб отримати перший множник потрібно добуток поділити на другий множник. Для того, щоб отримати другий множник потрібно добуток поділити на перший множник.
Номер слайду 20
Фізкультхвилинка
Номер слайду 21
Робота з підручником сторінка 121 Завдання 3 (усно)12 – 2 = 10, оскільки 10 + 2 = 12 12 : 2 = 6, оскільки 6 • 2 = 1216 : 2 = 8, оскільки 8 • 2 = 168 : 2 = 4, оскільки 4 • 2 = 86 : 2=3,оскільки 3 • 2=6 18 : 2 = 9, оскільки 9 • 2 = 18 40 : 10 = 4, оскільки 4 • 10 = 4056 • 1 = 56, оскільки 56 : 1 = 56
В Інни було 3 купюри по 2 гривні. Вона купила пачку печива за 4 гривні. Скільки грошей залишилося в Інни?Короткий запис. Було — ? грн, 3 купюри по 2 грн. Витратила — 4 грн. Залишилось — ?План розв’язування1) Скільки всього грошей було в Інни?2) Скільки грошей залишилося в Інни?Задача 5(1) сторінка 121 Складена задача на знаходження добутку і остачі
Номер слайду 25
Задача 5(2) сторінка 121 В Інни було 3 купюри по 2 гривні. Мама їй дала ще 4 гривні. Скільки грошей стало в Інни?Короткий запис. Було — ? грн, 3 купюри по 2 грн. Отримала — 4 грн. Стало — ?План розв’язування1) Скільки всього грошей було в Інни?2) Скільки грошей стало в Інни?Складена задача на знаходження суми добутку і числа
Номер слайду 26
Задача 5(2) сторінка 121 В Інни було 3 купюри по 2 гривні. Мама їй дала ще 2 купюри по 2 гривні. Скільки грошей стало в Інни?Короткий запис. Було — ? грн, 3 купюри по 2 грн. Отримала — ? грн, 2 купюри по 2 грн. Стало — ?План розв’язування1) Скільки всього грошей було в Інни?2) Скільки всього грошей дала мама?3) Скільки грошей стало в Інни?Задача на додавання добутків
Номер слайду 27
Виріши письмово одну з трьох задач у зошиті використовуючи короткий запис і план розв’язання, який ти бачив на відео.