25 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити вивчення математики цікавим і веселим

Виступ до портфоліо вихователя

Про матеріал

Представлено виступ до портфоліо вихователя. розбито на текст за слайдами. короткі, лаконічні речення стисло опишуть роботу педагога в міжатестаційний період.

Перегляд файлу

СЛАЙД 1

Доброго дня, шановні колеги! Пропоную вам познайомитися з моїм досвідом роботи, а допоможе мені в цьому електронне порт фоліо.

Мене звуть ________________, я працюю вихователем в Просянському ДНЗ «Колобок»

Маю  повну вищу педагогічну освіту.Закінчила Харківський нац.університет ім..В.Н.Каразіна,2008 психолог, викладач

 та Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького,2013  вихователь дітей дошкільного віку.

Попередньо не атестувалася

Маю громадські доручення.Я депутат селищної ради.

СЛАЙД 2

Моє життєве кредо : «Бути! Жити! Творити! Світитити вільною душею!»

Моэ педагогычне кредо:» "До кожної дитини ключ знайти,

                                            У праці результат хороший мати,

                                                     Упевнено і творчо до мети іти:

                                                 З любов`ю серце дітям віддавати"

СЛАЙД 3

Працюю над такою методичною проблемою: « Морально –етичне виховання дошкільнят засобами казкотерапії» .

 

СЛАЙД 4

Новизна досвіду

  • полягає в розробці методики впливу казки на збагачення морально-етичних якостей дітей, системи лексичних вправ, ігрових ситуацій, спрямованих на психологічне розвантаження та відкриття здатності до етичних суджень.
  • Казкотерапія - корекція середовищем, особливою казковою атмосферою. Роль казки є важливою ще й тому, що вона надає можливість легкого та природного засвоєння дітьми програмового матеріалу. Казка допомагає дітям зрозуміти емоційні відносини між людьми та виховує в них позитивні риси характеру.

 

СЛАЙД 5

Функції казок у розвитку дитини

  • Казки розвивають творчий потенціал дитини, її образне й абстрактне мислення
  • Виконує культурно-етнічну, морально-етичну та патріотичну функцію
  • Має терапевтичну дію
  • Формує емоційно-позитивне ставлення до  позитивних персонажів та негативне до поведінки негативних дійових осіб
  • Вводить дитину в світ накопиченого досвіду

 

СЛАЙД6

В свої практиці використовую різноманітну  інноваційну діяльність:

Мої найулюбленіші методики:

Кольоротерапія

Казкотерапія

Технологія «Чудеса на піску»

 

СЛАЙД 7

Окреслила для себе Основні напрямки роботи:

1.Створення передумов для всебічного розвитку дитини

2. Забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку особистості

3.  Створюю атмосферу доброзичливості і захищеності вихованців

 

СЛАЙД 8

В роботі користуюсь такими технологіями:

Особистісно- орієнтованими

Організація груп навчальної діяльності

Формування творчої особистості

Створення ситуацій успіху.

СЛАЙД 9

У центрі уваги вихованець.

 Виявляю глибоку повагу до його особистості,

шаную,

оберігаю від негативних впливів,

створюю оптимальні умови для всебічного розвитку.

 

СЛАЙД 10

Науково-методична діяльність:

Приймаю участь в усіх методичних об єднаннях вихователів.Фото ви бачите на екрані

Доповідь-виступ на методичному об`єднанні вихователів:  «Розкриття творчого потенціалу дитини засобами петриківського розпису»

 

СЛАЙД 11

Доповідь на методичному об`єднанні вихователів: «Художньо-естетична діяльність дітей дошкільного віку»;

Виступ:«Зимонько,час тобі не лютувати, а весні дорогу дати»

 

СЛАЙД 12

Виступ на засіданні опорної школи  «Вплив психофізіологічних особливостей людини на безпеку життєдіяльності»

Виступ на методичному об`єднанні музичних керівників  «Свіччині вечорниці»

 

СЛАЙД 13

 

Колективний перегляд відкритого інтегрованого заняття з ОБЖ

 «День народження Мальвіни»

 

СЛАЙД 14

 

Мої надбання., виготовила серію дидактичних ігор «Чарівні прищіпки», «Кришкоград» , «Одягни ляльку на прогулянку» та інші

 

СЛАЙД 15

упорядкувала  брошуру  «Коло дружної родини», розробляю різноманітні заняття.

СЛАЙД 16

Я працюю ведучим вихователем групи «Веселка», дітей 5 го року життя. Кожень день спілкування з моїми вихованцями приносить мені гарний настрій та позитивні емоції. Ми не просто працюємо, а «подорожуємо пустелею», перетворюємося на «метеликів» та «жучків», «веселих стрибунців». Така креативна робота сприяє зниженню втомлюваності.

СЛАЙД 17

У нас в групі функціональне предметно-розвивальне середовище. Є такі куточки:»Книжковий світ», «Театралізація», Фізичний куточок, Наша творчість, куточок чергування. З допомогою свого чоловіка  було змайстровано диванчик для зони відпочинку. Діти від нього у захваті, на ньому можуть відпочивати не тільки ляльки, а й малюки.

СЛАЙД 18

А це наш груповий майданчик. З допомогою батьків було прикрашено наш майданчик. Ми виготовили «Веселий паровозик», який ми обігруємо під час прогулянки. Встановили  невеличкі гойдалки. Вони звеселяють малюків, та заодно закріплюємо правила безпеки під час катання.

СЛАЙД 19

А ще мої вихованці дуже обдаровані! Вміють не тільки танцювати, а й гарно малювати!!!

СЛАЙД 20

В нашій професії неможливо не перевтілюватися в різноманітні образи. Я активна учасниця всі свят, які проходять в нашому закладі. Мої ролі прості,  але так необхідні: це і бабця Шапокляк, і Весна, і Чарівниця-Осінь, Кіндеріно, Баба-Яга, Сусідка, Снігуронька,Снігова Королева, Колобок, Мальвіна

СЛАЙД 21

 моя родина приймала участь у спортивній розвазі з елементами футболу «Єврик 2012»   і здобула переможне І місце. Під час спортивного свята я виконувала роль не тільки вихователя, а й мами. Мій малюк був щасливий!  і це ще не весь перелік моїх ролей…

СЛАЙД 22

Моя робота мене надихає до нових відкриттів. Я хочу робити приємні несподіванки вихованцям та колегам. Тому я захоплююсь виготовленням цікавинок:це і витинанки на вікнах,різноманітні прикраси групи , і сніжинки-балеринки, і паперові тортики з сюрпризами, і топіаріі.

 

СЛАЙД 23

 Мій садок для мене – другий дім,

До нього я щоднини поспішаю.

І, може, зовні не найкращий він

Та успіх не фасади визначають.

У нас з садочком найприємніші турботи –

В дитячі душі сіяти добро,

І щиросердо, ніжно їх любити,

Так, щоб від серця і до серця йшло тепло.

Спасибі долі, і землі, і небу,

Що стежкою знайомою іду.

Ну що, садок, іще зробить для тебе?

Сюди своїх діток я приведу

 

Ці слова неначе писані з мене, я люблю свої вихованців та свою роботу!

 

СЛАЙД 24

Дякую за увагу

docx
Додано
7 липня 2018
Переглядів
1897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку