Формування високого рівня життєвих компетентностей та удосконалення роботи учнівського самоврядування у закладі.
СЛАЙД 1. Доброго дня. Тема сьогоднішнього виступу: «Формування високого рівня життєвої компетентності та удосконалення роботи учнівського самоврядування у Богданівській філії Благовіщенського академічного ліцею «Лідер»».
СЛАЙД 2. Проблема впровадження учнівського самоврядування як систему роботи з колективом є завжди актуальною і перспективною. Особливо щодо роботи учнівського самоврядування у сфері життєвої компетентності.
СЛАЙД 3. Життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості . Школа – це маленька країна, в якій учні та вчителі живуть за своїми законами і правилами.
СЛАЙД 4. Компетентність – це здатність приймати рішення й нести відповідальність за їх реалізацію у різних галузях людської діяльності.
СЛАЙД 5. «Для того, щоб мати майбутнє, необхідно бути готовим зробити щось нове». Це вислів Пітера Фердинанда Друкера.
СЛАЙД 6. Учнівське самоврядування «Лідер» у нашій філії є постійним діючим органом шкільної ради. Його склад обирається відкритим голосуванням. Потім формуються комісії.
СЛАЙД 7. Головою нашого самоврядування «Лідер» є Ігор Половинськй, заступник голови Крістіна Виздоага, головами комісій обрано Марію Вишнякову, Кристину Обрежу, Віталія Ставараки.
СЛАЙД 8 . Метою учнівського самоврядування є зробити життя здобувачів освіти у закладі цікавим та веселим, формувати в дітей свідоме ставлення до свого життя, здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя. Провідною ідеєю учнівського самоврядування є всебічне виховання здобувачів освіти через участь в органах учнівського самоврядування. Переконана, що всі мають стати активними, займати своє місце у справах свого колективу, села, громади, нашої держави.
СЛАЙД 9. Окрім навчальних, школа має успішно реалізувати виховні завдання. Ці завдання спрямовано на формування в учнів здатності посідати стійку громадянську позицію, виховувати в собі ділові якості, максимально сприяти реалізації творчих здібностей.
СЛАЙД 10. Однією із життєвих компетентностей є реалізація творчого потенціалу здобувачі освіти. Наші діти активно приймають участь у всіх шкільних проєктах і часто виступають у ролі організаторів деяких з них.
СЛАЙД 11. Важливим принципом діяльності є – «Самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо». Сучасні здобувачі освіти мають невичерпно багатий потенціал. І саме ми в нашому закладі освіти намагаємось допомогти дитині заглянути в себе і визначити набір цінностей, які забезпечуватимуть її компетентність як громадянина, патріота, члена колективу, сім’янина, особистість.
СЛАЙД 12.Ось деякі із проєктів, які проводились у нашому закладі. Проєкт «Мій вибір». Цей проєкт покликаний допомогти здобувачам освіти визначитися з майбутньою спеціальністю. Перед дітьми постає важливе завдання зробити виважений і правильний вибір майбутньої професії. Та спочатку необхідно дізнатися більше про професію , зважити всі «+» і «-».
СЛАЙД 13.Питання збереження та зміцнення здоров’я дітей хвилює не тільки дорослих, а самих здобувачів освіти. Мета цього проєкту – пропаганда здорового способу життя.
СЛАЙД 14. Реалізація його сприяє формуванню вмінь дотримуватися здорового способу життя. А основне прагнення – бути здоровою людиною.
СЛАЙД 15. Проведення даного проєкту дає можливість привернути увагу дітей до побутових відході, формувати особистість, яка здатна свідомо , активно, творчо впливати на навколишній світ; сприяти виробленню активної життєвої позиції, прагненню до здійснення громадських дій.
СЛАЙД 16. Метою є залучити дітей до активної участі у створенні умов, необхідних для нормального життя, дотримання чистоти, порядку, корисного відпочинку.
СЛАЙД 17. Полікультурна компетентність учнів стосується: розуміння несхожості людей, взаємоповаги до їхньої мови, релігії, культури тощо; виховання толерантного ставлення учнів до представників різних расових, релігійних, соціальних та культурних груп.
СЛАЙД 18. У нашій школі стало вже традиційним проведення різних позакласних заходів патріотичного спрямування. Учні іноді самостійно підбирають матеріал, пропонують свій сценарій проведення таких заходів.
СЛАЙД 19. Ось нещодавно ми всі вшановували світлу пам’ять безневинно замучених голодом українців.
СЛАЙД 20. День самоврядування. Чи не найулюбленіший день старшокласників у школі! Мета даного заходу полягає в тому, щоб через розвиток соціальної активності учнів виховати в них почуття власної гідності, надання їм можливості виявляти себе надалі.
СЛАЙД 22. Організовуємо веселі перерви.
Метою є зробити життя школярів на перервах цікавим та веселим, формувати в учнів свідоме ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя.
СЛАЙД 23. Проведення тижнів фізкультури і спорту виховує у здобувачів освіти ціннісну орієнтацію на здоровий спосіб життя, покращення здоров’я, придбання необхідних знань в області фізичної культури і спорту; залучення школярів до системних занять фізкультурою і спортом, виховання взаємодопомоги, дисципліни, сміливості, наполегливості, завзятості.
СЛАЙД 24. Учнівське самоврядування у кінцевому результаті не просто дає учневі суму знань, умінь і навичок перебування в колективі, а формує її компетентність, як загальну здатність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях набутих завдяки участі у житті класу.
СЛАЙД 25. Компетентність саморозвитку та самоосвіти здобувачів освіти пов’язана: з готовністю та потребою здобувача освіти навчатися впродовж усього шкільного життя, з бажанням піднятися хоча б на сходинку вище по рейтингу успішності.
СЛАЙД 26. Система самоврядування дає можливість нам, учителям, прискорити вирішення актуальних проблем педагогічної теорії, допомагає у боротьбі з «БАЙДУЖІСТЮ» сучасної молоді до навчання, виховання, своєї власної сім’ї, яка зростає в умовах економічної кризи та жорстокості оточуючих.
СЛАЙД 27. Дякую за увагу.