Сценка про урок малювання в школі 1
Діти сидять за етюдником. Учитель у дошки.
УЧИТЕЛЬ: Отже, діти, сьогодні ми малюємо вазу.
Учитель ставить вазу на постаменті. Проходить час. Учитель починає ходити між етюдником і дивитися, що намальовано. У всіх ваза в тій чи іншій стадії. Учитель підходить до чергового учня і здивовано вдивляється. На аркуші в учня вибухи, солдати, танки.
УЧИТЕЛЬ? Сергій, поясни - що це?!
УЧЕНЬ: Ну, як же, Петро Сергійович! Це - ваза!
УЧИТЕЛЬ: Це - ваза?!!
УЧЕНЬ: Петро Сергійович, ви ж художник! Ви повинні розуміти, що я так бачу! Ось так я бачу вазу! (У кадрі малюнок)
УЧИТЕЛЬ: (спокійно) Ну, добре ... давай щоденник!
Учень віддає щоденник вчителю. Учитель ставить велику двійку і віддає щоденник учня.
УЧЕНЬ: (заглянувши в щоденник) Два?! За що!??
УЧИТЕЛЬ: Та що ти, Сергію! Це не два, це - п'ять! Просто я так бачу!
На сцені магазин одягу. Вдалині стоять вішалки з одягом. Біля вішалок стоїть чоловік. Дістає мобільний телефон, набирає номер... 2
Чоловік:
- Алло, Катя? Так, люба, це я… Де? В магазині. У якому? В магазині одягу… А ти мені скажи, наш Вітька сьогодні уроки повчив?
Так? Та ти що! Справді? Вивчив? Усі? Ну не може бути… (похмурніє). А ти і щоденник сьогодні його перевіряла? Уважно? Всі листки перегортала? А за минулий тиждень? На поведінку увагу звертала? Незадовільна, так? Ні, нічого? про поведінку нічого? Зразкова, кажеш? А одиниці? Нема одиниці? То хоч двійка є? Що, теж нема? Ну не вірю… І окуляри одягала, кажеш?! Жах… Вітька не захворів? Ти температуру міряла? Нормальна? (похмурніє ще більше) Здоровий... То добре, що здоровий. Гаразд!!.. (З радістю в голосі) А в своїй кімнаті він сьогодні наводив порядок? Уже прибрав? Ну-у… Блін... А… (З надією в голосі) Взуття, як завжди, біля порогу розкидане? Ні-і? А шапка, шапка де? І що, і поїв навіть сьогодні нормально?? Чорт .... (Розсерджений махає рукою) Чого-чого? Не перепитуй! Та все нормально... Ну кажу тобі, все нормально. Та нема проблем. Ні, не брешу. Та ось… У магазині. Проходив, дивлюся, ремені шкіряні. Дешеві.... Святковий розпродаж.... Думав узять, гляди, згодиться… Ех… Ну, іншим разом… (Махає рукою і виходить з магазину)
Сценка «дивний першокласник» 3
Головні герої: група старшокласників, вчителька, і першокласник. З реквізиту потрібні тільки фломастери.
Вчителька йде по коридору і бачить, як старшокласники голосно регочуть над маленьким першокласником.
— В чому справа? – обурилася вчителька. – Навіщо ви ображаєте того, хто молодше вас?
А ми і не ображаємо! – відповів один із натовпу. – Подивіться, який він дурний! Ми йому пропонуємо взяти або три фломастера, або один, і він забирає тільки один, кажучи про те, що так краще! Якщо не вірите, подивіться на це самі!
Старшокласник в одну руку бере три фломастера, а в іншій тримає тільки один.
— Що ти собі візьмеш? – сміючись, запитує він у хлопчика. – Один фломастер або кілька.
— Я краще заберу в тебе один. – тихо відповідає хлопчик, бере фломастер і кладе його собі в рюкзак.
— Ось бачите! – переконує старшокласник вчительку.
Вчителька відводить у бік маленького учня.
— Хлопчик, а чому ти не забираєш відразу три фломастера? – тихо запитує вчителька.
— Якщо я заберу відразу три фломастера, вони вирішать, що я розумний, і гра закінчиться. – Відповідає хлопчик. Так що, краще я буду дурний, але з двадцятьма фломастерами! – дістає з портфеля двадцять виграних фломастерів.
до змісту ?
Сценка «шкільна романтика» 4
Дійові особи: вчителька Ніна Семенівна і учень Коля. В якості реквізиту потрібен аркуш паперу і ручка.
Коля підбігає до Ніні Семенівні.
— Ніна Семенівна! – кричить Миколка. – Я хочу романтичну листівку своїми руками зробити і подарувати дівчинці, допоможіть мені, будь ласка, гарне освідчення в коханні вигадати.
— А кому ж ти її дарувати зібрався, Миколка? – пошепки питає вчителька. – Напевно, Танічки з паралельного класу? Я дивлюся, вона всім хлопчикам дуже подобається.
— Ні, тільки не їй! – відповідає Миколка.
— Чому? – дивується Ніна Семенівна. Невже, вона тобі зовсім не подобається?
— Подобається, дуже… — важко зітхає Коля. – Але її зараз всі хлопчики портфелями по голові б’ють і за коси її красиві смикають, тому, що вона скоро буде лиса і дурна. А навіщо мені така дружина?
до змісту ?