Вітаємо Вас, любі педагоги

Про матеріал
в2. У першу неділю жовтня, у вас професійне свято Сюди ми прийшли сьогодні, сердечно Вас привітати. Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний Без нього життєва повість , не пишеться у людини. Немає свого він часу, життя його – тільки школа Учитель – це дружні класи , із радощами і болем. Від перших навчальних кроків, до випуску й атестатів, Одинадцять довгих років, для нас ви – як мами й тати
Перегляд файлу

Сценка про урок малювання в школі  1
Діти сидять за етюдником. Учитель у дошки.
УЧИТЕЛЬ: Отже, діти, сьогодні ми малюємо вазу.
Учитель ставить вазу на постаменті. Проходить час. Учитель починає ходити між етюдником і дивитися, що намальовано. У всіх ваза в тій чи іншій стадії. Учитель підходить до чергового учня і здивовано вдивляється. На аркуші в учня вибухи, солдати, танки.
УЧИТЕЛЬ? Сергій, поясни - що це?!
УЧЕНЬ: Ну, як же, Петро Сергійович! Це - ваза!
УЧИТЕЛЬ: Це - ваза?!!
УЧЕНЬ: Петро Сергійович, ви ж художник! Ви повинні розуміти, що я так бачу! Ось так я бачу вазу! (У кадрі малюнок)
УЧИТЕЛЬ: (спокійно) Ну, добре ... давай щоденник!
Учень віддає щоденник вчителю. Учитель ставить велику двійку і віддає щоденник учня.
УЧЕНЬ: (заглянувши в щоденник) Два?! За що!??
УЧИТЕЛЬ: Та що ти, Сергію! Це не два, це - п'ять! Просто я так бачу!

На сцені магазин одягу. Вдалині стоять вішалки з одягом. Біля вішалок стоїть чоловік. Дістає мобільний телефон, набирає номер...   2

Чоловік:                                                                            

- Алло, Катя? Так, люба, це я… Де? В магазині. У якому? В магазині одягу… А ти мені скажи, наш Вітька сьогодні уроки повчив?

Так? Та ти що! Справді? Вивчив? Усі? Ну не може бути… (похмурніє). А ти і щоденник сьогодні його перевіряла? Уважно? Всі листки перегортала? А за минулий тиждень? На поведінку увагу звертала? Незадовільна, так? Ні, нічого? про поведінку нічого? Зразкова, кажеш? А одиниці? Нема одиниці? То хоч двійка є? Що, теж нема? Ну не вірю… І окуляри одягала, кажеш?! Жах… Вітька не захворів? Ти температуру міряла? Нормальна? (похмурніє ще більше) Здоровий... То добре, що здоровий. Гаразд!!.. (З радістю в голосі) А в своїй кімнаті він сьогодні наводив порядок? Уже прибрав? Ну-у… Блін... А… (З надією в голосі) Взуття, як завжди, біля порогу розкидане? Ні-і? А шапка, шапка де? І що, і поїв навіть сьогодні нормально?? Чорт .... (Розсерджений махає рукою) Чого-чого? Не перепитуй! Та все нормально... Ну кажу тобі, все нормально. Та нема проблем. Ні, не брешу. Та ось… У магазині. Проходив, дивлюся, ремені шкіряні. Дешеві.... Святковий розпродаж.... Думав узять, гляди, згодиться… Ех… Ну, іншим разом… (Махає рукою і виходить з магазину)

Сценка «дивний першокласник»     3

Головні герої: група старшокласників, вчителька, і першокласник. З реквізиту потрібні тільки фломастери.

Вчителька йде по коридору і бачить, як старшокласники голосно регочуть над маленьким першокласником.

— В чому справа? – обурилася вчителька. – Навіщо ви ображаєте того, хто молодше вас?

А ми і не ображаємо! – відповів один із натовпу. – Подивіться, який він дурний! Ми йому пропонуємо взяти або три фломастера, або один, і він забирає тільки один, кажучи про те, що так краще! Якщо не вірите, подивіться на це самі!

Старшокласник в одну руку бере три фломастера, а в іншій тримає тільки один.

— Що ти собі візьмеш? – сміючись, запитує він у хлопчика. – Один фломастер або кілька.

— Я краще заберу в тебе один. – тихо відповідає хлопчик, бере фломастер і кладе його собі в рюкзак.

— Ось бачите! – переконує старшокласник вчительку.

Вчителька відводить у бік маленького учня.

— Хлопчик, а чому ти не забираєш відразу три фломастера? – тихо запитує вчителька.

— Якщо я заберу відразу три фломастера, вони вирішать, що я розумний, і гра закінчиться. – Відповідає хлопчик. Так що, краще я буду дурний, але з двадцятьма фломастерами! – дістає з портфеля двадцять виграних фломастерів.

до змісту ?

 

 

 

Сценка «шкільна романтика»  4

Дійові особи: вчителька Ніна Семенівна і учень Коля. В якості реквізиту потрібен аркуш паперу і ручка.

Коля підбігає до Ніні Семенівні.

— Ніна Семенівна! – кричить Миколка. – Я хочу романтичну листівку своїми руками зробити і подарувати дівчинці, допоможіть мені, будь ласка, гарне освідчення в коханні вигадати.

— А кому ж ти її дарувати зібрався, Миколка? – пошепки питає вчителька. – Напевно, Танічки з паралельного класу? Я дивлюся, вона всім хлопчикам дуже подобається.

— Ні, тільки не їй! – відповідає Миколка.

— Чому? – дивується Ніна Семенівна. Невже, вона тобі зовсім не подобається?

— Подобається, дуже… — важко зітхає Коля. – Але її зараз всі хлопчики портфелями по голові б’ють і за коси її красиві смикають, тому, що вона скоро буде лиса і дурна. А навіщо мені така дружина?

до змісту ?

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 вересня 2021
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку