ВЕРЕСЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Класні збори на тему: «Організація самоврядування» |
ГС «Знання дорожнього руху-запорука здоров’я» |
Класний лекторій «Як стати успішним» |
Інтелектуальна гра «Що?Де? Коли?»
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перший урок
|
Бесіда на тему : «Батьківщина - рідний край». |
Патріотичний урок «Ми за мир» |
Круглий стіл «Ти школяр. Твої обов’язки в школі» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Бесіда на тему: «Бути совісним означає…». |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда з правил вуличного руху . |
|
13-17 вересня Тиждень «Вивчаємо, знаємо, виконуємо!» |
Бесіда на тему: «Дорожні знаки». |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Прогулянка на природі |
Операція «Наш зелений куточок» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Бесіда «Фольклор рідного краю». |
|
Бесіда на тему : „Книга дякує!” |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Прибирання на своєму квітнику |
|
Бесіда на тему: «Як обрати професію?» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Опитування учнів щодо індивідуальних даних |
|
Соціальний паспорт класу
|
Індивідуальні бесіди з учнями |
9. |
Робота з батьками |
Опитування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів |
Формування даних про сім’ю та сімейно-родинне виховання
|
Зміст і організація навчально-виховного процесу в 11 класі» |
|
ЖОВТЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Інтегрована бесіда «Що таке порядність?» |
Ігрова програма «Козацькому роду нема переводу» |
Виховна година на тему: «Бережи час»
|
Виховна година на тему: «Книга –твій друг».
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Урок мужності «Мужність українських військових» |
Тематично-інформаційні хвилини |
Бесіда на тему: «Про державність України». |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Бесіда: «В чому полягає гідність людини?» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Правильне поводження з електроприладами» |
|
Бесіда «Правильне поводження з газоприладами» |
Техніка безпеки під час осінніх канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Вікторина «Що покласти в рюкзак для мандрівки» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
«Культура поведінки: ідемо до театру». |
|
«Краса природи у творах образотворчого мистецтва» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда: «Найважливіша праця». |
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з обдарованими учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями |
|
Спостереження за змінами у поведінці учнів
|
9. |
Робота з батьками |
Обговорення організаційних питань |
|
|
Бесіда «Безпека дітей на осінніх канікулах». |
ЛИСТОПАД
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень |
1. |
Виховні години, класні збори |
ГС «Розвивай свої здібності»
|
Класний лекторій «Комп’ютерні ігри»
|
Бесіда «Бути українцем – звучить гордо» |
Класний лекторій «Будь наполегливим»
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування «Державні символи України» |
Гра-подорож «Світова книга прав людини» |
Бесіда на тему: «Про культуру мови» |
Бесіда «Вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-1933р» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда на тему : «Чим цінна дружба?» |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
01-05 листопада Тиждень «Добрий і злий сірничок!» |
Бесіда «Як виховувати в собі найкращі якості» |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Бесіда « Боляче буває всім» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Конкурс творчих робіт «Світ у майбутньому» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда на тему : «Я та мої обов’язки в родині» |
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями «Твої обов’язки в сім’ї» |
Бесіда «Як керувати собою» |
Спостереження за поведінкою
|
Індивідуальна бесіда з відстаючими у навчанні учнями |
9. |
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками
|
|
|
|
ГРУДЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Конкурсна програма «Зростаємо мужніми» |
Тренінг «Учися перемагати свій страх» |
|
Інтерактивна гра «Хороші і погані звички» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда на тему : «Славетні українці». |
Виховна година на тему: «Мої права та обов’язки»
|
Бесіда на тему: «Співчуття»
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
10 грудня – Міжнародний день захисту прав людини) |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда « Дав обіцянку – виконуй». |
Правила вуличного руху в зимовий період |
|
Інструктаж по техніці безпеки під час зимових канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Бесіда « Тварини моєї місцевості ». |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Бесіда « Поезія зими ». |
Презентація «Історія Нового року» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Рейд «Книжкова лікарня » |
|
Виготовлення ялинкових прикрас |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Правила безпечної поведінки в школі та вдома. |
Бесіда «Як керувати собою» |
Прогулянки на свіжому повітрі. |
|
9. |
Робота з батьками
|
|
|
Батьківські збори «Дбайте про культуру поведінки дитини»
|
|
СІЧЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень |
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години та класні збори |
|
Виховна година на тему: “День Соборності України»
|
Виховна година на тему: « Що таке байдужість?» |
Бесіда на тему: «Учинки і наслідки» |
2.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Уявна подорож «В країні доброти і чемності» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Конкурс виступів «Мій товариш» |
|
Бесіда на тему: «Ти – вихована людина?» |
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Морально- етична вправа “Боляче буває всім” (Ставлення до тварин) |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
«Види та групи професій» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Інсценізація творів української літератури |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Ігрова програма “Дім без книги, як день без сонця”. |
24-28 січня Тиждень «Здоров’я – запорука успіху» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
Індивідуальна бесіда з учнями про поведінку та навчання |
|
9. |
Робота з батьками |
|
Обговорення змісту роботи класу на ІІ семестр. |
|
|
ЛЮТИЙ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень |
1. |
Виховні години та класні збори |
|
Бесіда «Україна – держава європейська» |
Лекторій на тему: “21 лютого – міжнародний день рідної мови” |
Виховна година на тему: “Що таке гідність?”
|
2.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Фестиваль сімейної творчості “Скарби моєї родини” |
|
Урок мужності «Герої Революції гідності» |
Бесіда «День Соборності України» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Групова справа “Чесним треба бути всюди” |
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Проєкт “Мій рідний край” |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Бесіда «Чистота – запорука здоров’я» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Виставка презентація “Краса природи у творах образотворчого мистецтва” |
|
|
7. |
Ціннісне ставення до себе |
Бал вічливості |
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна бесіда з учнями про культуру поведінки |
Індивідуальні бесіди з активом класу про виконання ними своїх обов’язків. |
Індивідуальна бесіда з учнями про необхідність збереження шкільного майна |
Підготовка учасників Шевченківського тижня |
9. |
Робота з батьками |
|
|
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
БЕРЕЗЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години та класні збори |
Виховна година на тему: “Весна пробуджує природу» |
Виховна година на тему: “Т. Г. Шевченко відомий український поет і художник |
Виховна година на тему: «Не ім’я красить людину, а людина ім’я» |
|
2.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда на тему: «Історія символіки нашої країни» |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Написання твору: «Що треба робити, щоб світ був чесним» |
Бесіда «Краса зовнішня і внутрішня» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Першоцвіти просять захисту |
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
Конкурс “Домашні обов’язки” |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Відображення красу природи у літературних творах Т. Г. Шевченка |
|
|
7. |
Ціннісне ствалення до себе |
|
|
Інструктаж з техніки безпеки під час весняних канікул |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з хлопцями (підготовка сюрпризів для дівчат) |
Індивідуальні бесіди про дружбу й товаришування |
|
|
9. |
Робота з батьками |
|
Індивідуальна бесіда з батьками учнів надання їм методичних порад |
Попередження батьків про запобігання дитячого травматизму та правил безпеки дітей поза школою |
|
КВІТЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години та класні збори |
Розважальна гра «День гумору і сміху» |
Інтерактивна бесіда «День космонавтики та авіації» |
Виховна година на тему: “Захист навколишнього середовища» |
Бесіда “Чорнобиль – горе України, її незагоєна рана” |
2.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Моя земля – земля моїх батьків» |
|
Виховна година на тему: ”Великдень – свято християнських родин” |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Розігрування життєвих ситуацій “Чарівні слова відкривають серця” |
|
|
Бесіда “Пам’ятай про інших” |
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
Вікторина «Птахи – наші друзі» |
|
Трудовий десант “Наш квітник найкращий” |
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
Акція “Посади своє дерево” |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
«Класична музика весни» |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Нагадати учням про небезпечні маршрути “Дорога додому” |
25-29 квітня Тиждень «Обережно: небезпека!» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди про заняття учнів
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо правил поведінки на уроках |
Індивідуальна бесіда «Як я слідкую за своїм робочим місцем» |
9. |
Робота з батьками |
|
День відкритих дверей школи. |
Засідання батьківського комітету |
Поради батькам
|
ТРАВЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години та класні збори |
Виховна година на тему: “Чого в іншому не любиш, того і сам не роби» |
Патріотичний урок «Щоб весни квітнули для нас» |
19 травня День вишиванки бесіда «Вишиванка – душа народу» |
Виховна година на тему: «Батьки і діти» |
2.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Дискусія “Де найкраще місце на землі” |
|
«Скарби України» відеоподорож |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Бесіда «Як поводити себе в гостях» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Бесіди з охорони життя і здоров’я дітей у канікулярний період |
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
Година спілкування “Діло майстра величає” |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Уявна гра – мандрівка “У країну мистецтво” |
Складаємо літопис класу |
7. |
Ціннісне ставлення до себе |
Конкурс “Найцінніше в моєму житті” |
|
16-20 травня Тиждень «Правила дорожнього руху – твої правила» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди – поради “ Як привітати маму ”. |
|
інструктаж з учнями про правила техніки безпеки. |
|
9. |
Робота з батьками |
|
Батьківські збори “Підсумки навчального року.” |
Поради батькам щодо організації літнього відпочинку |
Надати допомогу батькам в організації дозвілля |