Поглиблює знання про вітаміни; розкриває їхню роль в обміні речовин; розвиває увагу, пам'ять, мислення, мову, уміння аналізувати та узагальнювати інформацію.
Перевірка домашнього завдання. Вправа “Вставити пропущені слова”1. Біологічно активні речовини, які прискорюють хімічні реакції, - ______________. 2. Друга назва ферментів - ______________. 3. Більшість ферментів за походженням є __________.4. Такі ферменти утворюються в ______________.5. Існують ферменти, що мають __________ природу.6. Вони, у свою чергу, утворюються в ___________.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
03.12.2019 Тема уроку : Вітаміни, їхня роль в обміні речовин
Номер слайду 4
Здоров'я – це коли кожен день кращий.(Франклін Адамс)
Номер слайду 5
Вітаміни, їх класифікація. Вітаміни – це група низькомолекулярних сполук різноманітної хімічної природи, які впливають на процеси метаболізму та входять до складу активних центрів ферментів або виконують функції прогормонів чи гормонів. ВІТАМІНИВодорозчинні В,С, Р, UЖиророзчинні A, D, E, K
Номер слайду 6
Водорозчинні вітаміни (В,С, Р, U) - вітаміни, які розчиняються у воді. До них належать:{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}В1 (тіамін)В2 (рибофлавін)В3 (РР або нікотинова кислота)В4 (холін)В5 (пантотенова кислота)В6 (піридоксин)В7 (Н або біотин)В8 (інозитол)В9 (Вс, М (фолієва кислота)В10 (амінобензойна кислота)В11 (левокарнітин)В12 (ціанокобаламін)В13 (оротова кислота)В15 (пангамова кислота)С (аскорбінова кислота)Р (біофлавоноїди)U (метіонін)
Номер слайду 7
Жиророзчинні вітаміни (ліповітаміни) - вітаміни, які розчиняються у ліпідах. До них належать:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}D1 (ламістерол)D2 (ергокальциферол)D3 (холекальциферол)D4 (дигідротахістерол)D5 (7-дигідротахістерол)А1 (ретинол)Е (токоферол)К1 (філохінон)К2 (фарнохінон) N (ліпоєва кислота)
Номер слайду 8
Роль вітамінів у обміні речовин:1. каталізують хімічні реакції;2. деякі вітаміни є антиоксидантами;3. беруть участь у утворенні сигнальних молекул;4. допомагають транспортувати речовини;5. беруть участь у синтезі амінокислот.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ§ __ опрацювати, відповісти на питання в кінці параграфа(усно). Вивчити конспект.
Номер слайду 11
“Незакінчене речення”Сьогодні на уроці я зрозумів…Сьогодні на уроці я навчився…На цьому уроці найцікавішим було…На цьому уроці мені було найважче…Сьогодні на уроці я не зрозумів…У мене виникло питання щодо…