Вивчаємо число і цифру 5. Досліджуємо склад числа 5

Про матеріал
Вивчаємо число і цифру 5. Досліджуємо склад числа 5 Мета. Формувати в учнів поняття числа як кількісної характеристики класу скінченних еквівалентних множин; формувати поняття про рівності та нерівності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вивчаємо число і цифру 5 Досліджуємо склад числа 5

Номер слайду 2

Цікаво, що видатний давньогрецький філософ-математик Піфагор вважав число 5 «найщасливішим» серед чисел. Із числом 5 пов’язується перша система числення — вона містила п’ять цифр. Це було дуже зручно, адже спочатку люди лічили по пальцях, яких на руці — п’ять! А якщо людина встане та широко розкине ноги й руки, то стане схожою на п’ятикінцеву зірку. У людини п’ять органів чуття: очі (зір), вуха (слух), язик (смак), ніс (нюх), шкіра (дотик)... Що являє собою число 5, ви дізнаєтесь на цьому уроці.

Номер слайду 3

432105+1-1432105+1+1+1+1+1 Як отримати число 5?

Номер слайду 4

Цифра 5 складається з маленької прямої палички, правого півовала і горизонтальної хвилястої лінії. Спочатку пишеться маленька пряма паличка. Починають її писати трохи правіше за середину верхньої сторони клітини (як і цифру 4) і ведуть похило до центра клітини. З цієї точки пишуть малий правий півовал — такий самий, як другий елемент у цифри 3. Потім угорі зліва направо пишуться останній елемент (злегка вигнута вниз паличка). Початок його співпадає з початком першого елементу цифри, а закінчується елемент у верхньому правому

Номер слайду 5

Складаю число 55=4+15=1+45=2+35=3+25=0+55=5+0

Номер слайду 6

15234052314 Розказую склад числа 5

Номер слайду 7

Записую склад числа 51+4=52+3=53+2=54+1=5

Номер слайду 8

Розказуємо склад числа 5{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1+4=5{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}2+3=5{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}3+2=5{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}4+1=5

Номер слайду 9

Розказуємо склад числа 5{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}5-1=4{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}5-3=2{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}5-2=3{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}5-4=1

Номер слайду 10

3<5-35-4>55<3+15-2=32143

Номер слайду 11

Які числа пропущені?5=+25=+435=+=+524=+23=+15=4+4=1+53=3+=3+4=2+3=2+131022120231

Номер слайду 12

1=4-55=2+3 Складаю вирази за схемами

Номер слайду 13

3=2-54=1+3 Складаю вирази за схемами

Номер слайду 14

4=3+1 Складаю вирази за схемами?135=3+2?234=2+2?225=4+1?14fillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 15

?145=1+4 Складаємо задачу за серією картинок?14

Номер слайду 16

?325=3+2?32 Складаємо задачу на додавання

Номер слайду 17

Монети України

Номер слайду 18

1+1+15=+1+11+1+15=2+2+25=1+Як отримати 5 гривень?

Номер слайду 19

Доведу, що дана фігура–п’ятикутник

Номер слайду 20

1 2 3 4 5 66 5 4 3 2 1 Яка фігура розміщена в рядку п’ятою, коли рахувати: зліва направо; справа наліво?Яка фігура зайва?

Номер слайду 21

Самоконтроль. Складаю вирази на додаванняна віднімання1+4=52+3=53+2=54+1=55-1=45-2=35-3=25-4=1

Номер слайду 22

Заселяємо числами вільні квартири. Знаходимо невідомі числа. Записуємо вирази.5-1=45-3=25-4=15-2=3514234132

Номер слайду 23

У кого більше грошей?1+1+1+1=41+2+2=55<4

Номер слайду 24

Підсумок уроку. Яку цифру каліграфічно сьогодні писали на уроці? Яке число вона позначає?Що нового ви вивчали на уроці?Що повторили? Що закріпили?Що сподобалось на уроці найбільше?

pptx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Презентації
НУШ
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку