Вивчення досвіду діагностів з вибору цільової технології дозволяє виділити в ній основні функціональні етапи. Особливості здійснення соціального діагнозу визначаються багатьма факторами.
Вивчення досвіду діагностів з вибору цільової технології
Вивчення досвіду діагностів з вибору цільової технології дозволяє виділити в ній основні функціональні етапи. Особливості здійснення соціального діагнозу визначаються багатьма факторами. Серед них: рівень професійності спеціаліста; специфіка об’єкта і проблеми; мотивація діяльності педагога чи працівника, стиль професійної діяльності. В.Б. Максимов, український педагог, виокремлює наступні характеристики педагога на етапі здійсненя діагнозу: прагнення як можна краще і докладно пізнати індивідуальність об’єкта діагностики, визначити соціально-педагогічні проблеми, їх ієрархію і особливості впливу на об’єкт впливу; визначити соціально-педагогічні можливості життєдіяльності особистостей: усвідомлення позитивних і негативних вирішень соціально-педагогічних проблем дітей. [12, с. 41].