Навчальний проєкт з фізики. Метод проектів завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів — індивідуальну, парну, групову, яку учні виконують упродовж певного проміжку часу, і передбачає розв’язання якоїсь проблеми.
Визначення середньої швидкості руху. Робота Куліковського Романа Володимировоча Учня 7 класу
Номер слайду 2
Мета роботи : навчитися визначати швидкість рівномірно рухомого об’єкту без використовування вимірювальних приладів.
Номер слайду 3
Хід виконання роботи. Взявши за точку відліку двері свого дому, підрахував кількість кроків (N) до вхідних дверей школи. Одночасно виміряв проміжок часу в секундах (t) свого переміщення. Від дому до школи я пройшов 2 750 кроків, зайняло це 9 хвилин і 30 секунд. N = 2750t = 9 хв 30 с = 570с
Номер слайду 4
Знаючи середню довжину свого кроку lсер, знайшов відстань S (м) від дому до школи Якщо мій крок приблизно 40 см, то lсер = 30 см. S = N* lсер, отже 2750*30=82500 см , або S = 825 м
Номер слайду 5
Визначив середню швидкість руху vсер (м/с)vсер =S/t= 825/570 = 1,45 (м/с)
Номер слайду 6
На основі даних, отриманих на уроках фізкультури, визначив середню швидкість свого бігу на 60 м . Я пробіг 60 м за 6 с Vмакс = S/t = 60/6 =10 (м/с)Це максимальна швидкість vмакс мого руху.
Номер слайду 7
Порівняв середню швидкість свого руху з максимальною. Максимальна швидкість у 6,9 раз більша за середню. Швидкість 1,45 метрів за секунду - середня швидкість. Швидкість 10 метрів за секунду - максимальнашвидкість
Номер слайду 8
Висновок: Під час цієї роботи я навчився вимірювати дистанцію, навчився вимірювати свою швидкість, обчислив свою середню й максимальну швидкості, а також навчився обчислювати й порівнювати результати роботи