Вкладання файлів. Розділ 1 § 1.2 Файл, помилково вкладений до електронного листа, можна видалити з нього, поки листа не було надіслано. Для цього слід вибрати гіперпосилання Видалити абокнопку поруч з даними про вкладений файл. Після завершення підготовки листа та вкладання файлів листа можна надсилати.
Відповідь на лист. Розділ 1 § 1.2 У полі Кому листа-відповіді автоматично вказується адреса відправника того листа, на який готується відповідь. Тема повторює тему отриманого листа, лише на початку додаються символи Re: (англ. reply – відповідь). У тексті листа буде повторено вміст отриманого листа, перед яким вставлено дані про його відправника та дату відправлення.
Відповідь на лист. Розділ 1 § 1.2 Текст відповіді можна вводити в будь-якому місці листа, але, як правило, це роблять перед текстом, на який відповідають. Після вибору кнопку Надіслати лист-відповідь буде надіслано. Якщо у лист, на який ви відповідаєте, було вкладено файли, то вони не будуть надіслані разом з текстом листа-відповіді.
Перенаправлення повідомлень. Розділ 1 § 1.2 У заголовку листа, що пересилається, автоматично заповнюється поле Тема. Перед темою отриманого листа додаються символи Fw: (англ. forward – уперед, далі). Як і під час відповіді, у тексті листа, що пересилається, буде повторено вміст отриманого листа, перед яким вставлено дані про його відправника та дату відправлення. Текст, що пересилається, можна редагувати, доповнювати власними коментарями. Після вибору кнопки Надіслати разом з текстом листа пересилаються і вкладені файли.
Друкування тексту листа. Розділ 1 § 1.2 Текст отриманого листа можна роздрукувати. На серверах різних поштових служб існують різні елементи керування для виконання цієї операції. Це може бути окрема кнопка Друкувати або подібна чи відповідна команда в меню додаткових дій на сторінці отриманого листа.
Етикет електронного листування. Розділ 1 § 1.2 Етикет (франц. йtiquette – етикетка, напис) – норми й правила гідної поведінки людей у суспільстві. Електронна пошта – засіб спілкування людей, тому вона передбачає дотримання відповідних правил увічливості, які відповідають загальноприйнятим нормам людського спілкування:починайте текст листа з привітання, завершуйте підписом;якщо звертаєтеся до людини, з якою ви особисто не знайомі, назвіть себе;не забудьте вжити слова будь ласка, якщо звертаєтеся до кого-небудь із проханням;
Етикет електронного листування. Розділ 1 § 1.2 Окремі правила пов’язані з особливостями спілкування в мережі:зазначайте тему свого листа – часто користувач орієнтується саме на тему, коли переглядає пошту та обирає листи для читання; не пишіть увесь текст листа великими літерами – його важко читати, це сприймається як крик; включайте до повідомлення цитати з листа, на який відповідаєте, якщо ви посилаєтеся на деякі слова співрозмовника;
Етикет електронного листування. Розділ 1 § 1.2 Електронна пошта позбавлена можливості передавати міміку та жести, які під час особистого спілкування виражають ваше ставлення до предмета обговорення. Для передавання емоцій в Інтернеті використовують смайлики (англ. smile – посмішка) – послідовності символів, що нагадують обличчя.
Правила безпечного користування електронною поштовою скринькою. Розділ 1 § 1.2 Спілкуючись в Інтернеті, потрібно пам’ятати про можливі небезпеки, що пов’язані з особливостями роботи в мережі. Як і під час пошуку даних в Інтернеті, у ході електронного листування потрібно дбати про захист особистих даних, убезпечення від шкідливих програм і від загрозливого вмісту.
Правила безпечного користування електронною поштовою скринькою. Розділ 1 § 1.2 Якщо відправник листа вам невідомий, то ви не можете перевірити правдивість його слів і справжні наміри. Часто листи надсилають з метою реклами – так званий спам, з намаганням привернути вашу увагу до певної продукції або послуг. Іноді використовують шкідливі програми для автоматичного розсилання листів рекламного характеру або навіть безглуздого змісту. А тому варто критично ставитися до листів, які можуть надійти від сторонніх осіб.
Правила безпечного користування електронною поштовою скринькою. Розділ 1 § 1.2 Під час листування електронною поштою рекомендується дотримуватися таких правил:ніколи не наводьте в листах приватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомі з адресатом;ніколи не погоджуйтеся на особисту зустріч з особами, які знайомі вам тільки з електронного листування, – вони можуть виявитися не тими, за кого себе видавали;
Правила безпечного користування електронною поштовою скринькою. Розділ 1 § 1.2не повідомляйте пароль від електронної поштової скриньки стороннім особам, щоб ваше листування не потрапило до чужих рук та щоб ніхто не міг відправити листа від вашого імені;cтавтеся критично до вмісту отриманих електронних листів; не все, що в них наведено, є правдою;
Правила безпечного користування електронною поштовою скринькою. Розділ 1 § 1.2не відповідайте на листи, що приходять від невідомих осіб; відповідаючи на ці листи, ви підтверджуєте існування адреси, що дасть змогу надсилати й надалі листи зі спамом; ніколи не відкривайте прикріплені файли, отримані в листах від невідомих осіб: у них можуть міститися шкідливі програми; такі листи рекомендується видаляти.