Тема. «Влаштуємо Віслючкові День народження»
(Освітня лінія «Гра дитини»; сюжетно-рольова гра; старша група)
Завдання:
Матеріал: на три підгрупи дітей:
1. «Працівники творчої майстерні» – все необхідне для виготовлення святкових ковпаків на голову;
2. «Кухарі» – все необхідне для приготування та сервірування святкового столу;
3. «Художники» – все необхідне для малювання спільної картини.
Ігровий персонаж Віслючок (м’яка іграшка); декорації святкової кімнати; музика; подарунки дітям (кольорові кульки, печиво).
Хід заняття
І. Організаційний момент. Привітання.
Вихователь: – Погляньте, діти, скільки гостей до нас завітало. Давайте привітаємося з ними.
До нас гості завітали,
Ми їх гарно привітали:
Дзень–дзелень, дзень–дзелень
Кажем щиро: «Добрий день! Добрий день!»
ІІ. Ігровий момент. Чути чийсь плач.
Вихователь: Діти, а хто це плаче? (Під ялинкою діти знаходять Віслючка) Це ж Віслючок. А плаче він тому що, у нього сьогодні День народження, а його всі друзі захворіли і тепер він залишиться без свята.
ІІІ. Мотивація.
Вихователь: Дітки, допоможемо Віслючкові? Влаштуємо йому День народження?
ІV. Основна частина.
4.1. Визначення та обговорення, що потрібно зробити.
За допомого карти-схеми діти визначають, як будуть готуватися до свята та що саме будуть робити. (Всі діти міркують та роблять свої припущення з чого почати і що робити, щоб влаштувати День народження)
4.2. Розподіл ролей та виконання завдання.
(Діти обирають, хто що виконуватиме та приступають до роботи)
1. «Працівники творчої майстерні» – виготовляють святкові ковпаки на голову та надувають повітряні кульки;
2. «Кухарі» – готують смачні частування та сервірують та накривають святковий стіл;
3. «Художники» – малюють подарунок – спільну картину повітряних кульок на вертикальному склі.
4.3. Хороводна гра «Коровай»
4.4. Розказування привітальних віршів.
4.5. Гра-імітація «За святковим столом»
(Діти сідають за святковий стіл і святкують День народження; разом із Візлючком задувають свічку на торті, п’ють чай та вітають іменинника)
4.6. Дарування подарунків
(Діти дарують Віслючку намальовану картину, а він їх пригощає яблуками та печивом)
ІV. Підсумок заняття. Рефлексія.
Вихователь. Чи допомогли ми Віслючкові відсвяткувати його День народження?
Які завдання ми виконували для підготовки свята?
- Молодці діти, що допомогли Віслючкові. Я дуже вами задоволена. Віслючок вам дякує та пропонує зробити на згадку спільне фото і запрошує на дискотеку.
Вихователь: Давайте скажемо нашим гостям «До побачення!»
Діти: До побачення! Гості: До побачення!
(Продовження свята дискотекою)
1