Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Текстове поле. Надавати значення величинам можна різними способами:під час написання програмного коду за допомогою оператора присвоювання;під час виконання програми, що містить команду введення Input;за допомогою елементів управління. Елементи управління. Entry — це елемент керування для введення одного рядка тексту. Має такі додаткові властивості:borderwidth (або скорочено bd) — ширина межі;show — відображувані символи.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Текстове поле. Наприкладtext1 = tkinter. Entry(window, height=7, width=8, font=’14’, bd=5)Виклик методу: текстове поле. Змінна. Елемент, на якому розміщено поле. ВластивостіЗмінна text1 отримує значення з однорядкового текстового поля висотою 7, шириною 8, яке написано шрифтом за замовчуванням 14 розміром
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Текстове поле. Text — це елемент керування для введення довільного багаторядкового тексту. Має (додаткову) властивість wrap, що відповідає за перенесення на новий рядок. Щоб переносити по словам, потрібно надати їй значення WORD, яке додається з бібліотеки додатково.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Текстове поле. Методиtext1.insert('1.0','Додати цей текст \ n \ в початок першого рядка')text1.delete('1.0',END) # Видалити всеtext1.get('1.0',END) # Витягти все. Перший аргумент — місце вставлення у вигляді ‘x.y’ де x — це рядок, а y — стовпчик
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Текстове поле. Якщо, змінній s надають значення командою s = tkinter. String. Var()s.set(’Значення’)А отримати значення можна так:s.get()Для того щоб отримати значення з текстового напису, використовують об’єкти (внутрішні змінні): Boolean. Var(), String. Var(), Int. Var(), Double. Var(). Тоді серед параметрів елемента керування має бути textvariable. Наприклад, змінній текстового типу str_var буде надано значення, яке отримано з текстового поля edit:str_var = tkinter. String. Var()edit = tkinter. Entry(window, textvariable = str_var)
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Нагадування. Завдання. У середовищі програмування розробіть проєкт, у якому користувач буде вводити день тижня, натискати кнопку Гаразд й отримувати у вікні із заголовком Увага! таке повідомлення: Сьогодні – <день тижня, який було введено>.
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Нагадування. Завдання. У середовищі програмування розробіть проект, у якому користувач буде вводити день тижня, натискати кнопку Гаразд й отримувати у вікні із заголовком Увага! таке повідомлення: Сьогодні – <день тижня, який було введено>.
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Робота з текстом. Завдання. Напишіть програму графічного інтерфейсу Python для створення текстового поля за допомогою модуля tkinter. Вставте рядок В чужім краю не цвірінькають.. на початку, а потім вставте рядок і солов’ї в поточний текст так, щоб отримати приказку В чужім краю і солов’ї не цвірінькають. Видаліть перший і два останні символи тексту. Використайте текст програми, після виконання якої на екрані отримаємо таке зображення
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Робота з текстом. Завдання. Напишіть програму графічного інтерфейсу Python для створення текстового поля за допомогою модуля tkinter. Вставте рядок В чужім краю не цвірінькають.. на початку, а потім вставте рядок і солов’ї в поточний текст так, щоб отримати приказку В чужім краю і солов’ї не цвірінькають. Видаліть перший і два останні символи тексту. Використайте текст програми, після виконання якої на екрані отримаємо таке зображення