Властивості віднімання

Про матеріал
Мета пропонованої роботи – допомогти вчителеві провести уроки формування навичок дій додавання і віднімання натуральних числел та властивості віднімання. На власний розсуд учитель може використовувати різні завдання які представленні в презентації
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Шкала впевненості. 1 - 10 - 20 - 30 - 40 - 50 - 60 - 70 - 80 - 90 - 100 зовсім не впевнений абсолютно впевнений Оцінити власне почуття впевненості у знаннях за шкалою. В кінці уроку треба порівняти очікування з результатом.

Номер слайду 3

Усні вправи Яке число треба додати до 17, щоб отримати 53 Від якого числа треба відняти 47, щоб отримати 17 Яке число треба відняти від 72, щоб отримати 34

Номер слайду 4

Усні вправи Поставте замість квадратиків такі числа, щоб рівності стали правильними: 219 + □ = 219; 317 – □ = 317; 711 – □ = 0; 219 + 314 + □ = 1314; 89 + □ + 74 + □ = 200; 387 + □ + □ + 13 = 1000.

Номер слайду 5

Обчисліть: 1) 428 – (128 + 126); 2) (428 – 128) – 126; 3) (428 – 126) – 128; 4) (619 + 282) – 219; 5) (619 – 219) + 282; 6) (282 – 219) + 619. Порівняйте відповіді у прикладах 1) і 2), 3) і 4), 5) і 6). Що ви помітили

Номер слайду 6

Обчисліть: Знайдіть серед виразів рівні: 1) 65 – (а + 45); 2) (65 – а) + 45; 3) (65 – а) – 45; 4) (65 – 45) – а; 5) (65 + а) – 45; 6) (65 – 45) + а; 7) (65 – 45) – а; 8) (а – 45) + 65.

Номер слайду 7

Властивості віднімання Віднімання суми від числа: а – ( в + с ) = а – в – с Віднімання числа від суми: ( а + в ) – с = а + ( в – с ) (а + в ) – с = ( а – с ) + в Властивості нуля: а – 0 = а; а - а = 0; 0 – 0 = 0;

Номер слайду 8

З властивостей віднімання випливає: 28 – ( 15 + с ) = 28 – 15 – с = 13 – с; у – 64 – 26 = у – ( 64 + 26 ) = у – 90; Використовуючи цю властивість, спростіть вираз: 35 – ( 18 + а ); р – 128 – 472; Буквений запис

Номер слайду 9

Усні вправи Обчисліть: 28 – (18 + 3); 45 – (35 + 7); (88 + 17) – 28; (79 + 14) – 14. Спростіть вирази: 28 – (18 + а); 45 – (35 + b); (88 + х) – 28; (y + 14) – 14.

Номер слайду 10

Самостійна робота Спростіть вираз і знайдіть його значення: 315 – с + 185, якщо с = 148, 213; 427 – х – 167, якщо х =59, 260;

Номер слайду 11

Порівняти очікування з результатом. Що вдалося Над чим треба ще попрацювати В чому причина невдач

Номер слайду 12

.

ppt
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку