Технологія «6 капелюхів».
5 клас математика
Тема уроку: «Трикутник і його види»
Етап осмислення та рефлексія
Учні діляться на команди (або це можуть бути окремі ролі для 1 людини), кожна з яких отримує свого «капелюха». Колір капелюха вказує на тип завдання:
Білий капелюх – розкажіть про тему лише у фактах і цифрах.
- Трикутники можна розділити за видом їх кутів (гострокутний, прямокутний, тупокутний)
- Трикутники можна класифікувати за кількістю рівних сторін (рівнобедрений, рівносторонній, різносторонній)
- Периметр рівностороннього трикутника обчислюють за формулою
Жовтий капелюх – подумайте, чому … (далі йде якесь питання, що стосується фундаментальних основ теми, яку досліджує
клас).
Подумайте чому:
- Трикутник називають гострокутним
- Трикутник називають прямокутним
- Трикутник називають тупокутним
- Трикутник називають рівнобедреним
- Трикутник називають рівностороннім
- Трикутник називають різностороннім
Чорний капелюх – доведіть, що … (в рамках теми).
Червоний капелюх – подумайте, який емоційний стан може викликати в нас ця тема.
(картки настрою)
Зелений капелюх – подумайте, як використати тему/її елементи, щоб це зробило наше життя радіснішим?/ які позитивні моменти має ця тема?
(Презентація на тему: «Трикутники в житті людини»)
Синій капелюх – узагальніть висловлювання всіх попередніх груп-
капелюхів/підсумуйте, що корисного та нового ми взнали в результаті цього завдання.