Вправа «Морський бій»
Діти вчаться:
бути уважними, не відволікатися, слухати і відповідати на запитання, зосереджуватися, утримувати в пам’яті інформацію, співпрацювати в команді.
Використовуємо в післябукварний період, коли діти вивчили всі літери, для створення «стіни слів».
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
А |
и |
н |
с |
к |
у |
л |
а |
Б |
п |
є |
т |
а |
в |
г |
с |
В |
е |
к |
і |
ї |
р |
д |
л |
Г |
ж |
и |
щ |
й |
ф |
с |
м |
Д |
а |
з |
у |
и |
т |
х |
н |
Е |
к |
р |
и |
ц |
п |
ч |
о |
Наприклад. Тиждень «Я - мандрівник».
Координати слова Г,7 , Д,1 , А,2 , В,6 , В,5 , В,3 , Б,5 , А,2 , Е,3 , А,4 .
Слово «мандрівник».
Координати слова Г,7 , Д,1 , А,2 , В,6 , В,5 , В,3 , Б,5 , Е,1 , Б,4 .
Слово «мандрівка».
Координати слова Е,5 , Е,7 , В,6 , Е,7 , В,5 , Е,7 , Г,1 .
Слово «подорож».
Координати слова Д,5 , Д,3 , Е,2 , Е,2 , Г,6 , Д,5 .
Слово «турист».
Можливий інший варіант.
За основу використовуємо таку саму таблицю, групам роздаємо картки з координатами літер (завдання для всіх груп однакове).
За командою вчителя діти починають працювати – хто швидше складе слово.
Наприклад. Тема «Я - мандрівник», слово «подорож».
Координати слова Е,7 , Г,1 , Е,7 , Е,7 , В,5 , Е,5 , В,6 .
Після виконання вправи проводимо бесіду.
(Відповіді дітей. Обговорення).