вправи для для психологічного розвантаження учнів

Про матеріал
Опис вправи для проведення під час уроку з залученням колективної роботи учнів для психологічного розвантаження дітей
Перегляд файлу

ОПИС ВПРАВ АБО ІГР

ДЛЯ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

 (АБО ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВАНТАЖЕННЯ) УЧНІВ

НА УРОКАХ

№ п/п

Назва вправи / гри

Опис вправи / гри

Що розвиває

На який вік учнів розраховано

1.

Інформаційне лото

Збери блок-схему, програму, комп'ютер, апаратну частину ПК, програмне забезпечення ПК і т.д. Учні повинні поділитись на декілька команд, після чого команда отримує кілька картинок із зображенням комплектуючих і периферійних пристроїв. Гравці, користуючись підручником, повинні підготуватися до того, щоб переконливо розповісти про те, що зображено на картинці, чи є зображений предмет обов'язковим для роботи комп'ютера, представити його функціональні можливості.

Така вправа гарно розвиває та  формує теоретичні знання та практичні уміння учня. За допомогою функціональних можливостей комп’ютера,  спонукає розширенню кругозору, навичок самоосвіти. Відбувається можливість єфективно та чітко виражати свої думки, а також розвитку пізнавального інтересу.

Така вправа розрахована на дітей середньої школи, та саме 5-8 клас. Для закріплення вивченого матеріалу, або для вивчення нового.

2.

Гра «Так» – «Ні»

Завдання полягає в тому, що вчитель читає питання один за одним, перепитувати та повторювати їх неможна. За той час поки вчитель читає запитання, учні повинні записати в зошиті відповідь «так» чи «ні». Задача цього завдання полягає в залученні якомога більше учнів, навіть тих хто не любить таку форму тестування. Використовувати таку гру можна для закріплення вивченого матеріалу. В такому форматі дітям буде простіше відповідати на питання, та концентрувати свою увагу на відповіді.

Сприяє  до застосування отриманих знань, умінь, самостійності. Відбувається розвиток мислення, під час проходження опитування

Таку гру можна використовувати в будь-якому класі та в будь-якому віці

3.

Масиви

 Для початку клас повинен поділитись на 4-5 груп, залежно від кількості учнів.  Пропонується лот № 1 - п'ять завдань. Перша команда вибирає завдання і призначає їй ціну від 1 до 5 балів. Якщо призначена ціна вище запропонованої іншими командами, то вона отримує завдання і вирішує його. Решта завдань вибирають інші команди. У разі, якщо завдання виконано вірно, команді нараховуються бали (ціна завдання), в іншому випадку ці бали (або їх частину) знімаються.

Під час гри відбувається не тільки засвоєння навчальних знань, умінь і навичок, а й розвиток багатьох психологічних процесів дітей, їх емоційно-вольової сфери, творчих здібностей і вмінь.

Гра призначена для старшої школи, 9–11 класи,  приблизно 15-17 років

 

doc
Додав(-ла)
Харченко Софія
Додано
10 січня 2022
Переглядів
1239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку