Вправи для інтерактивного наповнення уроку та перевірки домашнього завдання з ботаніки для учнів 6 класу.

Про матеріал
Завдання для інтерактивного наповнення уроку та перевірки якості опанування матеріалу у ігровій формі у програмі https://learningapps.org/. Сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів і дозволяє подолати певні психологічні бар’єри як на шляху формування інтересу до навчання так і під час перевірки засвоєних знань.
Перегляд файлу

ВПРАВИ ДЛЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАПОВНЕННЯ УРОКУ    6 КЛАС  БОТАНІКА

 

Вправи

для інтерактивного

листья-рамки-зеленые-естественные-18418796.jpgнаповнення уроку

та перевірки домашнього завдання  

https://learningapps.org/

 

БОТАНІКА

6 клас

(за новим Державним стандартом базової і повної
загальної середньої освіти)

Пов’язане зображення 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання ігрової компоненти на уроці сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів і дозволяє подолати певні психологічні бар’єри як на шляху формування інтересу до навчання так і під час перевірки засвоєних знань.

Вчитель створює в своєму обліковому записі папки класів з обліковими записами учнів і має можливість поділитися вправами та отримати швидкий зворотній зв’язок.


 

 

  1. Біологія – наука про життя.

листья-рамки-зеленые-естественные-18418796.jpg

https://learningapps.org/6568268 - швидке запам’ятовування базових назв біологічних наук та відмінностей напрямків їх досліджень. Доречно використовувати при поясненні теми, для рефлексії в кінці уроку та як опитування на початку наступного уроку.

 

6ed2a5285676.gif

  1. Основні властивості живого.

https://learningapps.org/6574211 - використовується як наочний візуалізований супровід пояснення матеріалу при ознайомленні з основними відмінностями ознак живого та неживого. Розповідь супроводжується заповненням схеми в зошитах.

 

  1. Основні властивості живого.

листья-рамки-зеленые-естественные-18418796.jpg

https://learningapps.org/6574435 - вправу використовують:

а) як контроль на початковому етапі, щоб виявити рівень теоретичної підготовки учнів з природознавства;

б) як повторення і включення в систему знань вивченого на попередньому уроці матеріалу. Завдання на закріплення будують на основі візуалізованих матеріалів https://learningapps.org/6574211. При віднесенні ознаки до відповідної категорії, потрібно вказати назву явища, його характеристику та вказати елемент візуалізації, який використовували при поясненні.

6ed2a5285676.gif

  1. Різноманітність життя (на прикладах представників основних груп живої природи).

https://learningapps.org/6480782 - завдання націлене на перевірку сприймання й усвідомлення навчального матеріалу, що стосується основних ознак царств живої природи. Доцільно використовувати при індивідуальному і груповому опитуванні.

  1. Практична робота №1. Будова світлового мікроскопа та робота з ним.

листья-рамки-зеленые-естественные-18418796.jpg

https://learningapps.org/6575015 - завдання для самоперевірки знань складових частин мікроскопа.

 

 

 

 

  1. Бактерії – найменші одноклітинні організми.

https://learningapps.org/6545883 - узагальнення та корекція знань із особливостей будови та життєдіяльності бактерій, значення у природі та господарській діяльності людини.

 


 

  1. листья-рамки-зеленые-естественные-18418796.jpgКорінь: будова та основні функції. Лабораторне дослідження будови кореня.

https://learningapps.org/6552798 - завдання використовують для пояснення структурних ділянок мікроскопічної будови кореня, що послідовно змінюють одна одну в міру росту або для перевірки і закріплення знань.

  1.  Корінь - осьовий орган рослини.

 

https://learningapps.org/6545976 - перевірка рівня сформованості і розуміння знань про корінь як осьовий орган рослини.

  1. Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження.

листья-рамки-зеленые-естественные-18418796.jpg

https://learningapps.org/6565370 - вправа «Переваги та недоліки насінного розмноження» - це розвиток логічного мислення та вміння аналізувати причини і наслідки (технологія «Мозковий штурм»). Дозволяє не тільки перевірити знання і узагальнити їх, а й виправити при цьому помилки, створити робочу атмосферу в аудиторії у формі діалогу.

  1.                Прості суцвіття.

https://learningapps.org/6557128 - вправу доречно використовувати для пояснення структурних особливостей будови простих суцвіть та перевірки рівня засвоєння матеріалу.


  1. Складні суцвіття.

листья-рамки-зеленые-естественные-18418796.jpg

https://learningapps.org/6557295 - пояснення структурних особливостей будови складних суцвіть та перевірка рівня засвоєння матеріалу.

  1. Суцвіття.

https://learningapps.org/6555000 - формування вмінь та навичок у визначенні різних видів суцвіть. Знайомство з найбільш розповсюдженими суцвіттями у природі, виявлення їх біологічного значення у житті рослин.

 


  1. Плоди та насіння.

 

листья-рамки-зеленые-естественные-18418796.jpg

https://learningapps.org/6568427– вправа на розвиток уваги та мислення. Розуміння відмінностей у будові плодів та насіння. Використовують на етапах виявлення місця і причин труднощів у сприйнятті інформації та розумінні матеріалу теми.

  1.  Плід. Способи поширення плодів та насіння.
    Лабораторне дослідження будови плоду.

https://learningapps.org/6562837 - вправа на розвиток уваги та критичного мислення, розуміння спільного та відмінного у будові плодів. Використовується на етапі сприймання й усвідомлення учнями навчального матеріалу. Закріплення знань про будову плодів.

Омельчук О.М. 2019 р.  1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бобильова Лариса Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Омельчук О. М.
Додано
29 червня 2020
Переглядів
1942
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку