ВПРАВИ ДЛЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАПОВНЕННЯ УРОКУ 6 КЛАС БОТАНІКА
Вправи
для інтерактивного
наповнення уроку
та перевірки домашнього завдання
БОТАНІКА
6 клас
(за новим Державним стандартом базової і повної
загальної середньої освіти)
Використання ігрової компоненти на уроці сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів і дозволяє подолати певні психологічні бар’єри як на шляху формування інтересу до навчання так і під час перевірки засвоєних знань.
Вчитель створює в своєму обліковому записі папки класів з обліковими записами учнів і має можливість поділитися вправами та отримати швидкий зворотній зв’язок.
https://learningapps.org/6568268 - швидке запам’ятовування базових назв біологічних наук та відмінностей напрямків їх досліджень. Доречно використовувати при поясненні теми, для рефлексії в кінці уроку та як опитування на початку наступного уроку.
https://learningapps.org/6574211 - використовується як наочний візуалізований супровід пояснення матеріалу при ознайомленні з основними відмінностями ознак живого та неживого. Розповідь супроводжується заповненням схеми в зошитах.
https://learningapps.org/6574435 - вправу використовують:
а) як контроль на початковому етапі, щоб виявити рівень теоретичної підготовки учнів з природознавства;
б) як повторення і включення в систему знань вивченого на попередньому уроці матеріалу. Завдання на закріплення будують на основі візуалізованих матеріалів https://learningapps.org/6574211. При віднесенні ознаки до відповідної категорії, потрібно вказати назву явища, його характеристику та вказати елемент візуалізації, який використовували при поясненні.
https://learningapps.org/6480782 - завдання націлене на перевірку сприймання й усвідомлення навчального матеріалу, що стосується основних ознак царств живої природи. Доцільно використовувати при індивідуальному і груповому опитуванні.
https://learningapps.org/6575015 - завдання для самоперевірки знань складових частин мікроскопа.
https://learningapps.org/6545883 - узагальнення та корекція знань із особливостей будови та життєдіяльності бактерій, значення у природі та господарській діяльності людини.
https://learningapps.org/6552798 - завдання використовують для пояснення структурних ділянок мікроскопічної будови кореня, що послідовно змінюють одна одну в міру росту або для перевірки і закріплення знань.
https://learningapps.org/6545976 - перевірка рівня сформованості і розуміння знань про корінь як осьовий орган рослини.
https://learningapps.org/6565370 - вправа «Переваги та недоліки насінного розмноження» - це розвиток логічного мислення та вміння аналізувати причини і наслідки (технологія «Мозковий штурм»). Дозволяє не тільки перевірити знання і узагальнити їх, а й виправити при цьому помилки, створити робочу атмосферу в аудиторії у формі діалогу.
https://learningapps.org/6557128 - вправу доречно використовувати для пояснення структурних особливостей будови простих суцвіть та перевірки рівня засвоєння матеріалу.
https://learningapps.org/6557295 - пояснення структурних особливостей будови складних суцвіть та перевірка рівня засвоєння матеріалу.
https://learningapps.org/6555000 - формування вмінь та навичок у визначенні різних видів суцвіть. Знайомство з найбільш розповсюдженими суцвіттями у природі, виявлення їх біологічного значення у житті рослин.
https://learningapps.org/6568427– вправа на розвиток уваги та мислення. Розуміння відмінностей у будові плодів та насіння. Використовують на етапах виявлення місця і причин труднощів у сприйнятті інформації та розумінні матеріалу теми.
https://learningapps.org/6562837 - вправа на розвиток уваги та критичного мислення, розуміння спільного та відмінного у будові плодів. Використовується на етапі сприймання й усвідомлення учнями навчального матеріалу. Закріплення знань про будову плодів.
Омельчук О.М. 2019 р. 1