Поданий матеріал допоможе підготувати дітей до робочого дня; створити у класі дружнє середовище; створити спокійний та розважливий настрій; упевнено говорити та слухати.
Усі учасники стають у коло, тримаючи руки за спиною. У ведучого в руках іграшка, яку треба передати по колу з рук у руки якомога швидше так, щоб іграшка не впала на підлогу. Вправа «Іграшка по колу»
Номер слайду 3
Ведучий запрошує бажаючого стати «фотографом». Усі інші учасники створюють «похмуру команду», яка має сфотографуватися. Завдання «фотографа» під час зйомки — розсмішити «похмуру команду», а завдання команди — не піддаватися на заохочення «фотографа» (звуки, слова, жести, міміка тощо). Вправа «Фотограф»
Номер слайду 4
Хто народився навесні, плесніть двічі у долоні, хто влітку – стрибніть тричі на одній нозі, хто восени – доторкніться правою рукою до лівого вуха, хто взимку – присядьте стільки разів, скільки вам років. Вправа «Ось який я!»
Номер слайду 5
Вправа «Пальчики» ― Уявіть собі, що ваш кулачок - це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погодитися.• У мене зараз гарний і піднесений настрій.• Сьогодні я закріпив та ще більше поглибив свої знання про рослини.• Я хотів би ще більше дізнатися про рослин.• Мені сподобалося грати в різні пізнавальні ігри разом зі своїми однокласниками.• Вдома я поділюся враженнями про набуті знання з батьками. ― У кого розкрилася долонька – квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.
Номер слайду 6
Учасники працюють у групах. Один учасник тримає м'яку іграшку і продовжує фразу: «Я — ... (ім'я). Я люблю... А ти?», — і кидає іграшку одному з учасників. Потім учасники по черзі називають, що вони запам'ятали одне про одного. Вправа «Я люблю...»