В матеріалі містяться вправи для розвитку креативного мисленя в учнів початкової та середньої школи. Вони дозволять урізноманітики уроки з мови, читання.
Розвиток креативного мислення в учнів початкової школи. Підготувала вчитель початкових класів: Грянко Юлія
Номер слайду 2
Креативне мислення – компетентність особистості продуктивно залучатися до генерування, оцінювання та вдосконалювання ідей, результатом чого може стати прийняття оригінальних та ефективних рішень, поступ у знаннях і дієвий прояв фантазії.
Номер слайду 3
Критерії креативності: чутливість до проблеми; здатність до синтезу; здатність до виділення подібності та відмінності; здатність до відтворення відсутніх деталей; здатність до прогнозування; дивергентне мислення.
Номер слайду 4
Методи та прийоми розвитку креативного мислення
Номер слайду 5
Друдли. Друдли — це абстрактні зображення, які самі по собі не несуть ніякого смислового навантаження. Вони використовуються винятково для розвитку візуального мислення
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Метод Леонардо. Подивись на малюнок, уяви, що це може бути
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Ефект МедічіЕфект Медічі — це феномен креативного поєднання непоєднуваного. Суть цього методу: щоб брати різні ідеї та шукати на їхньому перетині щось нове, що ламає існуючі стереотипи. Що робити. Розгляньте два предмети (інструменти, варіанти розв’язання задачі тощо), спробуйте об’єднати їх і знайти в цьому поєднанні нові можливості. Для цього поставте кілька запитань:— У чому відмінність цих предметів?— У чому їх схожість?— Який ефект можна отримати за їх об’єднання?
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Метод Уолта Діснея. Методика творчості, яка проводиться у формі рольової гри, в якій учасники розглядають поставлену задачу з трьох точок зору: творчої, реалістичної та критичної. Названа на честь американського мультиплікатора Волта Діснея. Автором методики є Роберт Б. Ділтс. Метод відомий також у нейролінгвістичному програмуванні